Azt is figyelgettem, hogy néha csöpög a karbiból a benzin.
Most szereztem egy bontott karbit amiből kiszedtem a tűszelepet.
A tűszelepet kicseréltem és megoldódott a probléma.
A motorom úgy veszi a gázt mint a fene.
Üdv mindenki!
Hátsó felfüggesztés himbarendszer felújításon gondolkodok erőteljesen, de hirtelen utánaszámolás eredményeképpen közel 50 ezres összeg jött ki a 6db tűgörgőre, 8db szimeringre és 4db perselyre... ami számomra kicsit sok.
Valaki tudja a pontos méreteket az alkatrészeknek? Sajnos az enyémről már nem igazán vehetőek le a méretek.
Van egy gyári sendám ami nagyon hülyén veszi a gázt.
Alapjáraton ketyeg a motor és ha húzok egy gázt akkor fullad, aztán egy bizonyos fordulattól már felpörög. A motoron gyári kipufogó van csak a rezóhasból van kiszedve a katalizátor. A karbi is gyári Dellorto 17- es, 80- főfuvi, 32- alapjárati. A légszűrő is gyári. A gyújtás is jelen van. Próbáltam kisebb fúvókát is, a gázt jobban vette egy kicsit de a motor nagyon gyenge lett.
Az eredeti kérdésre válaszolva, nagyon kicsi eltérés belefér, az még talán nem ront zavaróan (pl. 130/70-es helyett 140/70-esnél nem veszel észre talán sok különbséget; 150/70-esnél már igen).
De a helyedben nem térnék el a gyári mérettől, főleg, hogy a 130/70-17-es egy nagyon elterjedt gumi méret, számos gumit lehet hozzá kapni, az olcsótól a prémiumig, a versenygumitól a téli gumiig minden van. Egyik legjobb utcai gumi talán a Michelin Pilot Street ebben a méretben.
Ez egy - úgy látom - elterjedt tévhit. (Amúgy 130/70 lesz az helyesen leírva.) A második szám azt jelzi, hány %-a gumi oldalfal magassága a szélességnek. Vagyis itt ebben az esetben 70% az oldalfal magasság, azaz:
Sziasztok hatso gumit szeretnek venni derbi sm re csak nemtudom hogy a mostani gumi helyett mas meretu ramegy e
Jelenlegi 13070-17 es .es esetleg mas meretu is jo erre a felnire ? Persze ami ugyan ugy 17es es csak mondjuk keskenyebb.
Meg a gumin a 13070 szamok melyik mit takarnak?
Szevasztok ! Valakit érdekelne 13 fogas első lánckerék ? 2008 as Sendámon volt l , Kb 1 tankig volt a motoron , számomra nem kényelmesen motorozható ( terep ) így vissza raktam a 11 est.Túl hosszú lesz az áttétel 70 alatt nem érdemes 6 osba rakni , végsebességben sokkal gyorsabb , jobb utazó , minimálisan kevesebb a fogyasztás , aszfaltra érdemes használni .Nincs benne 200 km. Jt márka.Fixen egy ezres .
Üdvözlök mindenkit. Derbi GPR 50 motorkerékpáthoz valakinek van kapcsolási rajza? A régebbi tipusról van szó. Az előző gazdája a gépnek volt olya kedves, hogy szétvágta a vezetékeket.
Köszi az infot. Nekem 14:53 az áttétel, és már kb. 5000-nél megjön az ereje , 7000- fölé eddig még nem pörgettem (lehet, hogy még menne, de már olyankor brutális a hangja, valóban nincs értelme kínozni.
Sziasztok,
Adott egy Derbi Senda 2014. És van egy olyan problémám, hogy a műszerfal (elektromos) a valós sebesség és megtett út csak 3adát mutatja a fordulatszámjelző offos, és ha néha megy is valótlanul ugrál a magasba. Mi lehet a probléma?
Ha elkopva nincs is, de lehet valaki túlhúzta a kis anyát a tengelyen és szétnyomta az egészet (találkoztam ilyennel), vagy nincs is már rajta az a kontraanya.
A lapát menetes amit úgy csavarsz fel a tengelyre ütközésig rendesen, aztán a kis anyával kontrázod le. De a hűtőt sem árt alaposan átmosni valamivel, nehogy az legyen tele szutyokkal és drasztikusan csökkentse a hűtést.
Hűtőfolyadék mennyiség megfelelő? Termosztát működik rendesen (már ha van)? Vízpumpa működik rendesen (belső fogaskerék állapot, lapát állapota és beállítása)?
Szedd le a féknyerget és nézd meg, hogy járnak e a dugattyúk rendesen. Ha igen, akkor tárcsa és fékbetét vizsgálat, hogy nem-e túl kopott, vagy netán olajos.
Sziasztok!
Derbi senda xrace 2008 típusú motoromhoz keresek sport kipufogót.
Felső elvezetésűt!