legtöbbet úgyis betonon járok vele..hiába enduro..jó lát azért homokot is de aszfaltot többet...túrázunk szal fontos a kényelem....de amúgy ez csak egy kis extra meg a gázbowden is..nem lenne muszáj egyik se..csak nekem azért fontos dolgok...
a faszi akitől vettem 50re hídette itt debrecenben műszakival, gondoltam csak meglesem. indult pöccre, szép hangja volt,külsőre is szépvolt. csúszott nagyon a kuplungja, mondta a faszi nemtudja mibaja amióta nem megy rendesen nem használja fater mondta így hibásan elvisszük 35ért, hazajöttünk állítottunk rajta és kb ennyi baja is volt utána 1,5 évig
RMC-be csak DOMINO van azt mondták..és ennél kényelmesebb azt mondják nincsen...nagyon jó markolat elvileg...jah meg egy kurva DOMINO markolat 4 ezer forint volt a jobb fajta..inkább megveszem ezt 5-ért és ezt tuti fasza..
emlékszem még azzal is kinéztem a tankira párszor elég gyér tempót lehetett vele menni, de azért szerettem a kis 125ösömből órája szerint kihoztam a 130at
attól tartok az enyém nem kicsit lehet elmenve... majd meglássuk, még utánna járok mennyinek kell lenni szelephézagnak meg majd drz fórumba megtudakozom hogy smint kell szakszerűen csinálni
mitakarsz már csak féktárcsa kéne menni megy faszán, megállni meg majdcsak megáll vhogy amugymeg anno az etz-be 100ft körül volt a tű, ahhoz képest sok