"400asokból meg 250esből csak széthajtott sportgépek vannak a használtpiacon"
Ezt annyiban módositanám, hogy van széthajtott és van karbantartott is. pl az én zxr 250-em is tökéletes volt. Múlt év szept. 27.-én vették meg és nem rég kaptam róla infót, semmi baja nem volt még az új tulajnak sem vele. Én mernék most is venni 250-est és 400-ast is. Csak jobb lenne sm mert praktikusabb és ha esek vele, legalább nem szakad le a fél motor.
inkább sm-et vegyél, jobban jársz hidd el 400asokból meg 250esből csak széthajtott sportgépek vannak a használtpiacon valóban, haver is akart venni... helyette vett egy új zx250r-t , de minek? már el is akarja adni, 600asra vágyik
Mindenhol ezt mondják amúgy. Csak úgy, hogy 250-est és 400-ast NE VEGYÉL. Vegyél akkor zx6rt. Olyat ami nekem előzőleg volt. Kanyarban picit buta, nehéz koptatóig boritani, de viszont brutál a gyorsulása meg a nyomaték leadása. Nem is egy hely de nagy gép. Elég súlyos mondjuk, de legalább keskeny az ülése és egy minimális ültetéssel aránylag könnyen lehet vele boldogulni.
Nem. Most a ZXRt szeretném, valahogy nem tok még szabadulni a sportmocizástól. De mindenképp szeretnék majd dübörgős szupermotyyyót is, előbb vagy utóbb. Inkább előbb
Voltam benn egy helyen, ahol használt moccokkal foglalkoznak, meg hoznak be külföldről is, és mondta a csávó, h nem célszerű ZXR400mert hogy japán belpiacos, és nehéz hozzájutni is, meg alkatrészt szinte lehetetlen találni, ha gixxer van, és hogy akkor vagy 6ost, vagy 250est szerinte.
Na igen, az ilyenek akkor jók, ha olyan mögött mész, akiben megbízol.
Én azért benzintyúkoskodtam már többször is, na igaz nem szeretek. De volt aki mögött már 120nál egyenesben is féltem, volt aki kerekezett velem (nem egyszer nem kicsit), és vittek már úgy is, h bükkön át karcolgatva a kanyaroban, meg körforgalomban úgy térdkoptatózva, h már azt hittem, leesek oldalra, de nem féltem sőőőőőőt..... adrenalin kicsapott, és csak annyi volt, h még még méééééég
Persze az az igazi, ha te vezetsz. Úgy nem parás, mert tudod, h mi fog következni. Hátul azért szar, mert aki visz úgyse úgy gondolkodik, mint te, nem ott fékez, nem olyan tempóval megy bele a kanyarba, mint ahogy te csinálnád, és ez télleg parás tud lenni.
De néha jó arra, h lásd, h így is lehet...
Közben olvasgatom zxr 400 fórumot is. Látom nagyon határozottan rácuppantál a zixerekre. Akkor már tuti biztos nem déjerzénéccáz sm-et veszel? Száguldozni akarsz mi? Na meg állj csak.
Azt most leszögezem, hogy alapjába véve nem volt őrült tempó, de nekem az 50-es tzr tempójához képest a halált jelentette. Mikor vettem 2007-ben a zxr 250-et nem volt még jogsim és mondta a srác, hogy majd ő elvisze egy körre. Mondom király. Felülök indulunk jajj de szupi minden.........kiértünk a városból egy kettőre és a drága elkezdte nyelezni a fokozatokat. Aztán jött egy 90 fokos kanyar és belevitt 160-al, csak úgy súrolta a térdkoptatóját. Attyaisten mondom ez őrült, most megdöglünk. Aztán vagy 200 méter múlva meg fékezett akkorát azt hittem elszállok a feje fölött. Na de épségben megúsztam de azt eldöntöttem, hogy utas soha többet nem leszek.
2004-2006 körülit akar, el akarja adni a 250est, és annak az árából akarja venni..
Ezt annyiban módositanám, hogy van széthajtott és van karbantartott is. pl az én zxr 250-em is tökéletes volt. Múlt év szept. 27.-én vették meg és nem rég kaptam róla infót, semmi baja nem volt még az új tulajnak sem vele. Én mernék most is venni 250-est és 400-ast is. Csak jobb lenne sm mert praktikusabb és ha esek vele, legalább nem szakad le a fél motor.
most hétvégén nem de jövöhéten ráérnék 1 kis endurós butulásra az sm-el
ma is voltam kint, összesároztam rendesen
Voltam benn egy helyen, ahol használt moccokkal foglalkoznak, meg hoznak be külföldről is, és mondta a csávó, h nem célszerű ZXR400mert hogy japán belpiacos, és nehéz hozzájutni is, meg alkatrészt szinte lehetetlen találni, ha gixxer van, és hogy akkor vagy 6ost, vagy 250est szerinte.
Én azért benzintyúkoskodtam már többször is, na igaz nem szeretek. De volt aki mögött már 120nál egyenesben is féltem, volt aki kerekezett velem (nem egyszer nem kicsit), és vittek már úgy is, h bükkön át karcolgatva a kanyaroban, meg körforgalomban úgy térdkoptatózva, h már azt hittem, leesek oldalra, de nem féltem sőőőőőőt..... adrenalin kicsapott, és csak annyi volt, h még még méééééég
Persze az az igazi, ha te vezetsz. Úgy nem parás, mert tudod, h mi fog következni. Hátul azért szar, mert aki visz úgyse úgy gondolkodik, mint te, nem ott fékez, nem olyan tempóval megy bele a kanyarba, mint ahogy te csinálnád, és ez télleg parás tud lenni.
De néha jó arra, h lásd, h így is lehet...
Am télleg elöl jó Az az igazi
húú de még milyen jó
áááááá alig várom
Elvileg hétvégén össze lesz rakva
máááár érzem, h motorozok
Elvileg hétvégén Aliiiiiig várom !
Már szinte érzem, h motorozok
hogy megöregedtél.........ja.....vártalak....
haladok, haladok...
áááááááh dejóóóóóóóóóóóóóóó