Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!
Sikerűlt a kipuffos emberrel beszélni?
E! Én a Carmo-nál vettem télen 75eftért.Berik és egyrészes de volt kétrészes is ugyanannyiért..
Ja azér vettem meg.
Mert ugye télen mindenek leesik az ára!
Mármint as ruhának meg év ége volt és jött az új modell.
Amikor vettem 250.000 ről volt leértékelve 100.000 ra.
Ez volt tavaly télen November körül.
hátsót! mennyiért a gyárit és mennyiért a nem gyárit?
melyiket első vagy hátsó gyári vagy nem gyári?
Cső! Nekem 2 részes Berik van!
Hali!
Powercity az emelőt mennyiért adjátok?
jön hamarosan bőrruci meg textil ruci nagyon zsír minőség jó áron
E!
Mindenkinek!
az kibaszott jó anyag,az enyémen úgy tapad mint a rágógumi
oks
Berik-et Kawa-Kornél árul,ha jól tudom
pestre nincs kedvem felmenni
na majd valamikor beosonok ha fussa az időből ! E
hello berik ruhátok van? egyrészes vagy kétrészes
Hogy van e? van hát asszem 2490.-píz az ára
Sziasztok! Powercity Zoli! van-E (EEE) nálatok "nagy" kiszerelésű MOL-os láncspré ? mipiripíz? az a kicsi, a nagyonakciós ,az nagyon jó vót .
az mindegy hogy hitelesitett,de csak közeledő tárgy sebességét méri,a távolodóét,ami ugye hátulról mérve lehetséges,mire beméri a sebességet,elég távol van hogy ne legyen kivehető a rendszám!ahhoz valami szuper objektives kamcsi kéne,ami 1000m-ről is lefilmezi a légyszart
szervusztok E
Mi számít hagyományos kamerának? Mert a sebességmérésre használt kamerák hitelesítéssel ellátott kamerák.
én csak azt mondom,a hagyományos kamerákkal nem lehet a motort beazonosithatóan fotózni
Ez nem olyan jó hír .
Nem sikerült megállapodnia a kommunikációs- és médiajogokról Talmácsi Gábornak és menedzsmentjének Jorge Martínez Asparral, így a magyar motoros és a Balatonring Team szakítása végleges.

Talmácsi május 14-én hozta nyilvánosságra, hogy négy nappal korábban szerződést bontott a Balatonring Teammel. Ennek okaként a beígért második motor hiányát és a médiaképviseleti jogok egyoldalú megváltoztatását jelölte meg. A csapat, illetve annak vezetője 15-én visszautasította, egyben minden alapot nélkülözőnek nevezte a vádakat. Ezt követően utazott Martínez Budapestre, de a hétfői személyes egyeztetés nem vezetett eredményre.

„Szeretném megköszönni mindazt a támogatást és segítséget, amit kaptam, de nem tudtunk megállapodni a jogokról, így nem folytatom a Balatonring csapatával és Asparral. Nincs szerződésem, nincs motorom, még nem tudom, mit tartogat a jövő” – mondta Talmácsi sajtótájékoztatóján.

„Nem hirtelen döntés volt, mi partnerek lettünk volna abban, hogy változtassunk, de ez nem sikerült. Szeretnék új dologba kezdeni, még nem tudom, ez mi lesz – most szerződésem és motorom sincs” – tette hozzá.

Jorge Aspar Martínez elmondta: az ő aláírása is szükséges ahhoz, hogy Talma más csapatnál lehetőséget kapjon még a 2009-es gyorsaságimotoros-vb-n. A csapatvezető hozzátette: szeretnének magyar versenyzőt a Balatonring Teambe, de a pilóta kilétét csak később fedik fel.

„Megpróbáltunk megállapodásra jutni, de ez a médiajogok miatt nem sikerült. Kapcsolatunk mindvégig jó volt az évek alatt, Gábor szakmai munkájával természetesen elégedettek vagyunk. Nagyon szomorú, hogy így ért véget az együttműködés” – mondta Martínez.