motorfék 2T-n is van..max megragad..de mivel a jobbak már üzemórásak, ígyis-úgyis dugózni, gyűrűzni kell gyakran, így az is mind1...annyit úgyis kibír...
durrogás nélkül meg lehet lenni (bár nekem gecire tetszik)
nyélgáz a 2T-nél fontos csak igazán...had forogjon...
ettől függetlenül nem szeretnék ezen kívül még egy 2 ütemű motort...csak a 4T az igazi...márcsak a hangja miatt is
Hát az én személyes tapasztalatom és véleményem, hogy hiába a 2T ereje, nincs motorfék, durrogó-lángoló kipufogó, csak hirtelen jövő erő. Én inkább supermotosnak tartom az xt125-öt mint az RX-et. Xt-nek vissza pakolok kettőt, csikorog a gumi, durrog és közben 30cm-es lángot okád a kipu. Mindkettővel mentem, haverok körében van mindkettő ez alapján mondom. De ez csak az én véleményem és ettől függetlenül az RX-et remek gépnek tartom.
Mindegyikkel volt valami ami miatt nem okés, vagy volt kettő amelyik elkelt, 400-500E-et meg nem adok egy kis szaladgálós motorért, hiszen annyiból már normál nagy gépet lehet venni.
125-ös 4T supermotokat nézegetett még nemrég amúgy meg ne viccelj már...pl egy 125-ös EXC-vel miért ne lenne élmény SM-ezni? vagy egy RX-el, vagy ilyesmivel...ugyancsak bivaly kis gépek..haverom nyáron ruház be egy EXC-be, tod a piros robogós srác..meglássuk, hogy milyen lesz
durrogás nélkül meg lehet lenni (bár nekem gecire tetszik)
nyélgáz a 2T-nél fontos csak igazán...had forogjon...
ettől függetlenül nem szeretnék ezen kívül még egy 2 ütemű motort...csak a 4T az igazi...márcsak a hangja miatt is