Jó reggelt mindenkinek!
Ha jó előre látod hol akarsz megállni akkor motorfék+
sebességvisszapakolás jó kombó.Max.kicsit rásegítesz az elsőfékkel..
Természetesen ha hirtelen kell megállni akkor első+hátsó Rembo satu..
Boldog nőnapot a zoltánoknak illetve boldog zoltánnapot a nőknek,boldog nőnapot a nőknek és boldog zoltánnapot a zoltánokna..
Hát ezt nem tudom neked megmondani. De ezekkel a gépekkel amin elől dupla tárcsa, hátul szintén tárcsa iszonyat hamar megállsz. Igaz ez fékrendszer függő is. Előző hatosomon pl roppant szar volt az első fék, aztán hozzászoktam hogy cibálni kell fékezéskor. A mostani hatost mikor elvittem próbakörre jó szokás szerint belemarkoltam az elsőfékbe. Elől jó vágott slick, be is volt melegedve rendesen és az első kereszteződésbe ahogy agyonmarkoltam az első féket, a hátulja kiemelkedett vagy 20cm-re a földtől. De beszartam hirtelen.
Igaz néha előfordul, hogy kettőből nem üres lesz hanem egy, és onnan rakom majd az üreset. De a lényeg, hogy kuplung legyen behúzva és miközben pakolod üresbe, fékezz mindkét fékkel.
taníts még...
még nem telefonáltam... még sok ember van... majd olyan 1 körül szerintem ...
3LE akkor most már tudom hogy miért csapok szét annyira a lovak között
Ha jó előre látod hol akarsz megállni akkor motorfék+
sebességvisszapakolás jó kombó.Max.kicsit rásegítesz az elsőfékkel..
Természetesen ha hirtelen kell megállni akkor első+hátsó Rembo satu..
Boldog nőnapot a zoltánoknak illetve boldog zoltánnapot a nőknek,boldog nőnapot a nőknek és boldog zoltánnapot a zoltánokna..
juj még biztosítást is kell kötnöm.... kemény kb 2500-3000 ft/év
szombaton a megállást gyakoroltam, de valamit mindig elrontottam