Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na felteszem a tejbegrízt
Na még jutnak eszembe dolgok, persze már elküldtem a hozzászolást!
10, Lámpa: igazi teli találat! hat lámpa! A nappalt elhozza neked éjszaka! Itt van mit tanulni a hayának!
11, Tükör: szerintem egy szép design! Nem olyan mint a hayán 2001-es gixeren is ez volt... Pfff... Nem azt mondom hogy látom benne a saját múltam, de szerintem elég!
12, Gyári kippuffancs: Szerintem ahhoz képest hogy gyári, szépen szól! Hallottam már k8-ast gyárival (villanymotor hangal), na ez ahhoz képest még vissza is durrog! De sajnos mennie kell később! Majd leválltja egy BOS kipuffancs (mert ez német és nem kell újra vizsgáztatnom)!
Na össze szedve pár nem elfogult gondolatot (csak objektíven), az első benyomásaim:
1, elindulás (váltó): Berakom egyesbe, ami olyan mint ha a kert végi klozett ajtót basznál be (sajnos nem igazán jut eszembe más hasonlat), de ez talán a megfelelő, kétségbe esésemben kérdeztem Ferit aki azt mondta a haya ugyan ez.. amit nem értek mert a Thunderace vaj puha volt! Akkor miért nem tudnak gyártani 2006-ban ilyen váltót más gyárak? Na mindegy túl vagyok rajta... a több fokozat egyébként vaj puha!
2, Gáz adás: valóban érezhető az a bizonyos megtorpanás 2500-3000 között! Na de ácsi... ez nem olyan mint amit most elképzelsz! Csak annyi az egész ha már vezettél turbo-s autót ahol van turbo lyuk... az is gondolkozik egy kicsit (hát ez is), tehát fél másodperc és utána jön a pokol 3000-től a legvégéig! Szerintem nem gáz... alig érezhető!
3, Futómű: Szerintem ezt eltalálta a japcsi, sokat túlorázhatott rajta mire elérte azt hogy kb. egy ezresnek hasson az érzés, nagyon jó helyen van a súlypont (pedig kikurt nehéz a gép), nagyon szépen terelhető! Pont azzal játszottam ma hogy az utolsó pillanatig hagytam hogy kikerüljem a csatorna fedeleket és... TUDTA!
4. Fék: a fék alapjáraton jó! ABS meg minden... igen ám de enem nem érdekelt soha sem ez a rövidítés! Engem az érdekelt hogy DUAL ABS vagy sem? Hát nem... ha húzom az elsőt akkor nem fékezi a hátsót? ( De mi az Apja f@szárért nem? Ezt már az XX-is tuda!) Ma például bele avatkozott egy körforgalom elötti fékezésbe és nem értettem, hogy miért? Amikor vissza néztem akkor láttam hogy traktor felhordta a sarat! ( De nem igazán értem hogy kellett volna-e igazán? ). A hátsó féket meg el kell felejteni... szart sem ér! Legalább is ezen, ezt lehet be kell állítatnom, mert vaj puha!
4, Szél védelem: Hát nem tudok úgy bebújni, hogy ne vágjon torkon a szél! Sajnos ez plexi csere! De már megszoktam, minden motoron cserélni kellett! Még a hayán is! A megoldás MRA és kész! De hogy ezt is miért nem gyártják le gyárilag így azt én nem értem... egy pici a gyári pleko végén felfelé és meg van a megoldás!
5, Gumi: Na most ezen egy Metzeller Roadtec Z6-van, ami egy jó gumi (én két garnitúrát koptattam már el, szóval ismerem), egy csopperen, de erre nem való! Ha idegesen startolok vele akkor húzza a csíkot és rázza a seggét! Igaz, elmegy 15000 km-t, (Alig várom hogy lejárjam róla), de nem vígasztal!
6, Fogyasztás: na ez szerintem átlagos, ha 80-megyek akkor 4 liter, ha 120-al 5 liter, ha 200-ig akkor 6 liter. Szerintem ez oké...
7.Kijelző: Na ez ami nagyon meg fog az úgy nevetett "egér mozi", nagy kijelző, mindt mutat (talán még a horoszkópodat is), az orák pirosan világítanak éjszaka, szexi, dögös!
8, Ülés pozició: szerinem renden van (elég sokáig nem ültem motoron és ezért nekem minden 150 kilóméter után meg kellett álnom), egyenes derék, a hátsó utast majd még ezután teszteljük!
9, Rugalmasság: szerintem elég gyors, akit akartam azt megfingattam az autó pályán tegnap is és ma is! Voltak jelentkezők... BMW-k, Porsche-k, de mindenki kapott a pofájára! De igazság szerint szarok a lóerőkre... a nyomaték számít! Hatodikban le tudok menni vele 40-ig és ezt a fokozatot tudja a végéig is ott meg már kevés ellenfél van...

Ha valamit kihagytam volna szóljatok és megírom! Ha az idő engedi akkor holnap is megyek! Ma az Osztrák Alpokat céloztam meg de olyan csúnya felhők voltak velettük, hogy vissza fordultam és kikötöttem Ingolstadt-ba és onnan fordultam haza.
Ezek a tapasztaltok az első 300 kilóméter után keültek megállapításra ezért kérem a bíroságtól ezeknek nem figyelembe vételét!
Sztenderen nagyon megy
Na csak érjek egyszer haza vele... elpicsázok mindnekit!
(Feri nem vagy Skypon, így hogy hívhalak vissza?)
Na és?
Irigyek vagytok!
Ja-ja turbót rá, akkor talán?
Na kezdődik!
Turbót rá Zo! Az kell nekik!
Muzzy
Ez miez, még bottal sem piszkálnám meg
Így motorozás után , mintha erősödött volna az önbizalmad........
Első indulás képei:
ha jönnél.....
és a képen látható kipu-val....
akkor a fair play-t figyelembevéve...
betenném az enyémbe a hangtompitót.......



































demégigyselenneesélyed.......












Na ha ott lennék holnap akkor mind a kettő sírna csak az út mellett...
na megyek és darálom a bélszint......
............ .......
Letörölhetetlen vigyor!
Mindjárt összeszedem a gondolataimat is és leírom az első tapasztalatokat is!
próbálkozz csak.......
Ritty!
Kérhetném inkább a sárkányos , tűzet adós dumát ?
ja......
akrapovic forever!

ritty.