A mostani is festve van belülröl csak az elözö gazdija borult egyet állo helybe és elrepedt
a cucc ugy hogy akarok rá egy másikat. Ha nem találok akkor veszek simát osz lefujom!
srácok van egy két ELADÓ cuccom: 1 db Mito főtengely szó szerint Zsír állapotba!!! 14000 ért van egy eladó 160 as power "nyelvem" és van eg yeladó 160 as hengerem ez is nagyon jó állapotban van ennek az ára 10000.- azér ilyen olcsó mer nem köll....... akit valami érdekel irjon a reeeman@freemail.hu ra
hali!
köszi a tanácsot Kicsijuhász!
a bizti volt a főgond
már gyujtás van.. egyszer ha erre jársz hétvége felé légszi ha tudsz ugorj be,,, mert tesom ért az elektronikához és megtudnánk nézni hogy a mi a szar a mocimba ha itt lenne a tied.. reléből kitudnánk induzlni.. csak nem tudjuk hogy kelll pontosan összekötni meg ilyenek..mert gyujtás van de pl duda nincs, index csak egyfolytába ég és inditásnál se csinál semmit..(de pl lámpa az megy.. ) ezért nem értem hogy a relé szar vagy rosszul van bekötve vagy esetleg vmi más baja van..
de az enyém van meghirdetve.. de az ár csak ugy kivan irva:) mert most amilyen állapotban van odaadnám 150ért is.. de ha megcsinálom.. amihez néha lenne kedvem néha meg semmi... akkor már majd 190körül fogom eladni..
kicsijuhász te hol cserélted ki a másik izzót a műszerfalvilágításnál?
mert egyiket tudom h ki lehet húzni fent a másikhoz hogy férek hozzá??
előre is köszi
Sziasztok!
kérdésem lenne:D hol lehet kapni gyári relét ami a mitoban van.. mert sztem elköröttem vmit és most nincs gyujtás.. tehát gondolom és remélem hogy csak a relével van gond.. még anno kicsijuhásszal az öninditó müködésképtelensége miatt kötögettük cserélgettül a relét.. és sztem rossul kötöttük vissza mert mikor még volt gyujtás akkor az index pl nem villogott hanem csak egy oldalt világitott és a féklépa is egyfolytába és előtte nem volt ez.. szóval gondoltam relé a gond és elkezdtem megint kötögetni majd egy relé féle hang után semmi.. már nicns gyujtásom.. sajna szinte semmi időm nicns a mocira.. pedig már lassan 1-2 hónapja megvan.. hát ha ti tudjátok hol kell vennem... mert őszintén én már megakarom csinálni és nyárvégén eladni vagy most eladni de akkor már nem akarok hozzá nyulni...
bár jo lenne a nyárom még játszani vele.. csak nincs időm és ügy se hátsófék se kilométeróra nincs megcsinálva még rajta.... aki segit annak előre is köszi:D
Majdnem 10ezer kilónétert mutat az órája....
A szerelő mondja nekem hogy ebben biztos annyi van meg hogy csodaszép gyári állapotú...
De legyen elég annyi hogy jót tesz a gépnek a távolság
Sötétben meg 20m-ről télleg szépen néz ki.
Közelről meg látszik rajta hogy egy agyon használt pálya vas. Lábtartók végei karcosak az idomokat egy két csavar tartja de azis mind másmilyen fejű, a blokk egyöntetű tiszta dzsuva olajos takony, egyik oldala csúszott...
a cucc ugy hogy akarok rá egy másikat. Ha nem találok akkor veszek simát osz lefujom!
De van valamelyik topicban egy srác aki lápa sötétítő spray-t is említett .
Figyeljetek már meg tudja nekem mondani valaki mennyibe kerül egy jó plexi MITO-ra?
Lehetöleg sötétitett!
köszi a tanácsot Kicsijuhász!
a bizti volt a főgond
már gyujtás van.. egyszer ha erre jársz hétvége felé légszi ha tudsz ugorj be,,, mert tesom ért az elektronikához és megtudnánk nézni hogy a mi a szar a mocimba ha itt lenne a tied.. reléből kitudnánk induzlni.. csak nem tudjuk hogy kelll pontosan összekötni meg ilyenek..mert gyujtás van de pl duda nincs, index csak egyfolytába ég és inditásnál se csinál semmit..(de pl lámpa az megy.. ) ezért nem értem hogy a relé szar vagy rosszul van bekötve vagy esetleg vmi más baja van..
egyik haveromnak pont jó lenne ő is papír nélkülit akar csak 1 bökkenő van: mire neki lesz cashe addig neked már nem lesz meg
Figyelj kopasz87 nem neked van meghirdetve a mito-d a neten?
fehér ülés,jég ezüst idomok?190 ér?
mert egyiket tudom h ki lehet húzni fent a másikhoz hogy férek hozzá??
előre is köszi
kérdésem lenne:D hol lehet kapni gyári relét ami a mitoban van.. mert sztem elköröttem vmit és most nincs gyujtás.. tehát gondolom és remélem hogy csak a relével van gond.. még anno kicsijuhásszal az öninditó müködésképtelensége miatt kötögettük cserélgettül a relét.. és sztem rossul kötöttük vissza mert mikor még volt gyujtás akkor az index pl nem villogott hanem csak egy oldalt világitott és a féklépa is egyfolytába és előtte nem volt ez.. szóval gondoltam relé a gond és elkezdtem megint kötögetni majd egy relé féle hang után semmi.. már nicns gyujtásom.. sajna szinte semmi időm nicns a mocira.. pedig már lassan 1-2 hónapja megvan.. hát ha ti tudjátok hol kell vennem... mert őszintén én már megakarom csinálni és nyárvégén eladni vagy most eladni de akkor már nem akarok hozzá nyulni...
bár jo lenne a nyárom még játszani vele.. csak nincs időm és ügy se hátsófék se kilométeróra nincs megcsinálva még rajta.... aki segit annak előre is köszi:D
Majdnem 10ezer kilónétert mutat az órája....
A szerelő mondja nekem hogy ebben biztos annyi van meg hogy csodaszép gyári állapotú...
De legyen elég annyi hogy jót tesz a gépnek a távolság
Sötétben meg 20m-ről télleg szépen néz ki.
Közelről meg látszik rajta hogy egy agyon használt pálya vas. Lábtartók végei karcosak az idomokat egy két csavar tartja de azis mind másmilyen fejű, a blokk egyöntetű tiszta dzsuva olajos takony, egyik oldala csúszott...
Retek az egész!
De mit vársz a tőlük???