Szintereztesd le!
Nálunk Kecskeméten van egy jóember aki négy autó alufelnit csinált 10db ezresért...
És ez annyit tesz hogy le homok szórózza valamint porszórással rávarázsolja a festéket...
Aha, köszi, ez már egy támpont!
Többiek is osszák már az észt, hahó!!!!
Az előző kérdésemre mi a véleményetek?
A képen bejelöltem hol törött el, de ettől még szorosan illeszkedik és sztem nem kell kicserélni.
De ... ki tudja....
sziasztok, kéne nekem méret az alap Cagiva mito matricakrol, arrol a cagiva feliratol ami a tankon van , és arrol a mito feliratrol ami a faridomon van köszikeee:D
Szeva!
A festéket javaslom ,hogy kromofággal mard le és akkor hibátlanul leszedi a festéket......utánna nemárt valami alapozót ráfújni és utánna a végelges színt.....
Sziasztok:
Kerék – felni festéshez kérek segítséget / infót!
Ahogy tisztítottam a kerekem, lám elkezd jönni vele a fekete festék és az alu ott virít...
Tiszta olajos a felszíne, ha le is szenvedem róla a festéket,
-mivel mentesíthetem legjobban az olajtól?
-hogyan készítsem elő a festéshez?
-kell-e alapozó –és milyen?
-milyen festék kell hozzá?
Esetleg foglalkozik-e valaki közületek ilyesmivel?
Nem tudom mi annak a gyűrű-féleség neve, amihez hozzá van csavarozva a hátsó (lánc) fogaskerék. Ezt ki lehet emelni a kerékből ha persze az nincsen felfüggesztve.
Nos, ez a gyűrű sikeresen eltört (miközben próbáltuk annak nekifeszítve kicsavarozni egy-két elhalt menetű csavart, ami a fogaskereket szorította...) de továbbra is ugyanúgy illeszkedik kb 1x15mm-es felületen
A kérdésem, hogy használható-e így is tovább a kerékben?
Véleményem szerint igen, de érdekel a szakik (ti :) mit mondanak!
A gyűrű anyaga asszem alumínium.
szia én elvállalom persze nincsen vele gond de én nyiregyházi vagyok :) postán oldható meg a dolog ha leküldöd vagy személyesen igazábol csak a távolság a gond:) de ha segithetek negyon szivsen segitek neked Szia
+ csiszolni kell ha csak le aharod fujni és nincs igazábol komolyabb sérülés csak karcok akkor: veszel festékboltba 1000-es vizpapirt amit vizbe beátatsz és becsiszolod a felületet hisz fényes felületen megfolyi ka festék! de mondjuk aki fasz hozzá anak mindegy hogy becsiszolja vagy nem megfolyik mindenhogy viszont én már profin dolgozok a festékkel + ha olyan felületet festel ami nem volt festve azt műanyagalapozóval edzővel le kell előtte fujni ha profi munkát akarsz akkor a becsiszolt felületet szórógittel fujod le és utánna becsiszolod a szórógitthez nitró kell más nem oldja a szórgittet csak a nitró tehát benzinnel felesleges próbálkozni mind1 szal ennyi
Szia Juhász először is:
van 2 komponensü festék amihez nem jár lakk és nem is kell alapbol fényes... decije 2500 körül van
van a másik autófény az pedig lakkos először mikor lefujod a motort matt szinű és a lakk adja meg a fényét természetesen alapszabály hogy minden festés után polirozás a matricázásrol annyit hogy olyan matricát csinál a dekoros amilyet akarsz! + én custom festésekkel foglalkozok meg motorfényezéssel ez hobbim de nagyon nagyon szeretem csinálni ha valakit érdekel komplett motort 10 esbe anyaggal együtt fújok /1 szinü/ üdv
Hali Srácok, most csak Biztonsági okok miatt akarok kérdezni, le szeretrenm festeni a mitot, elösször lecsiszolom, utana lefújom,(milyen festeket vegyek rá?) utana a matricák, utrana lelakkozni ugye? és még egy kérdés hol csinaltassak azt a tipikus Cagiva Mito matricakat légyszi segitseteek köszi KJ.
Nálunk Kecskeméten van egy jóember aki négy autó alufelnit csinált 10db ezresért...
És ez annyit tesz hogy le homok szórózza valamint porszórással rávarázsolja a festéket...