Most vettem egy piros Cagiva mito evo-t olaszországból. Több kérdésem is lenne hozzátok:
1, lehet 50esként használni? mennyire szállnak rád a rendőrök?
2, milyen dolgokat kell feltétlenül átnéznem/"lecsekkolnom" a gépen, amik hosszútávon károsodáshoz vezetnek?
3, milyen típushibái vannak? milyen tapasztalatotok van vele?
közelebbi kép nincs róla,mocim meg nicns itthon még a 7en:( de figy..csak szükségmegoldásnak tudnám ajanlani ,ha épp azt akaord h menjen vele a vas..mivel már cserére szorul a komplett láncszettem..fogak nem igazan vannak elhajolva..de a láncom addig van nyúlva ,h már nem tok ráállítani..
hali!
hogy kell azt a power szelepet kitámasztani?
mert már mindenki azt írja..
annyi h kicsavarom a powernál a spanolókat vagy mi?
ja és a műszerfalba hol van még izzó? és hol tudom kicserélni?
egyébként az én rsemmel nyitott powerrel gyári áttétellel csinálták ezt.... nem hosszan meg nem az égbe emelte az elejét. meg izmos gyerek volt, jól fel tudta rántani. persze ezeket csak azután mesélte miután megvettem
szétfoja csapni a kuplungod... egyébként ha kiakasztanád a powert és nyitva lenne végig, akkor egy qrva nagy luk lenne ugye nyitás előtt, és amikor előri a 8E körüli fordulatot rohadt nagyot ránt a semmiből, ha kiállsz és kicsit kézzel rárántasz tuti meglenne. mondjuk nem igazán erre való dehát a te géped:)
Most vettem egy piros Cagiva mito evo-t olaszországból. Több kérdésem is lenne hozzátok:
1, lehet 50esként használni? mennyire szállnak rád a rendőrök?
2, milyen dolgokat kell feltétlenül átnéznem/"lecsekkolnom" a gépen, amik hosszútávon károsodáshoz vezetnek?
3, milyen típushibái vannak? milyen tapasztalatotok van vele?
előre is köszi MINDENKINEK a segítséget
üdv