tényleg,bocsi ez kimaradt.
mivel a gyári blokknál százszor erősebb,ezért lehetséges hogy a 167,34874823752348998723476584635876487356874236523km/H tényleges sebességet ideális körülmények közt szélcsendben egyenes,jóminőségű aszfalton tudni fogja.
na viccet félretéve 66650e-s henger van rajta ami supercityken és cagiva mito Racing-eken(1-es mito nyitott) szokott lenni,lesz abban kajak.végsebesség végáttétel függő nagyon.
kibaxott hideg van azért nem melegszik be a vized,ha a termosztátod nem nyitna,akkor az annyit jelentene hogy a vizhőmérőd is menne fel mint állat,mivel a hengerfejben lévő víz hömérsékletét méri.
mito könnyebb mint a freccia.
ne filozofálj,motorozz:D
a blokk fél éve áll lerakva a mühelyemben,kiemel az a kuplung,csak megkell rá kérni..
7gangos,de ezt már teis tudod,mint minden mito 99ig.
jaja nekemis kis piros c12rem van..
én 110-120akkal közlekedtem vele. de ment 150et..amúgy ma hozom el szerelőtől, a kiegyensúlyozótengelyemmel volt gebasz,meg le is áttételezem,túl hosszúnak talaltam neki a 7. fokozatot hátulra 41 helyett 44es lánckerék kerül..nekem nem a végsebesség a fontos,hanem az erő...
..csak az újabb mitok 6sebességesek...a pontos évjáratot nemtom.h. mikortól...
má megen ien hülyeségeket kérdezgettek mint végsebesség..:D figy a freccia a mitohoz képest egy bálna..acél váz és acél segédváz....amúgy a c12es freccia blokkja és a mitoé semmiben nem tér el 1mástól asszem..leszámítva h más designja van az oldaldekniknek és tala na hengeren volt vmi módosítás...
Hááááát igen, lehet. De attól tartok, ha meg nekiállok és hazajövök vele. És tényleg forr benne a víz, akkor meg hogy besüljön a dugó annyit nem ér meg.
Figyu, csak pár dolgot szeretnék még kérdezni. ( Nyugi nem akarom visszaadni a blokkot :)) Ez a blokk Mito blokk? Mert a mitonak 6 sebességes a váltója ugye, és a Frecciának 7. Na most akkor hogy is van ez? Hogy lehet 7 sebességes, vagy a 2őt kombináltad? Esetleg az nem tudod hanyas évjáratú a blokk? Azóta már beraktuk a blokkot a frecciámra, megy is szépen a motor gyönyörű hangja van az arrow kipuffal :D. De 2 problémával küszködök. 1. dolog, a víz nem akar felmelegedni 1Xűen, vagy legalábbis a henger tapintásra már tuti 70 fok, de a termosztát nem nyit és a vízhőfok visszajelző a hidegtől egy kb fél centivel megy csak feljebb jobb esetben. Létezik az hogy ennyire nem melegszik, vagy valami más a hiba? A másik meg a kuplung, nem lehet kiemelni. Próbáltuk állítani is, de egyszerűen nem emel ki. Összeragadtak a tárcsák, robbantsuk szét?
Na most ha ez a blokk lesz benne a kis frecciámban, akkor milyet fog ezzel menni? Mennyi lesz a végsebessége a gyári blokk 150KM/h képest? Ja és a freccia kb~10 kilóval könnyebb is mint a mito. Csak 1 kis összehasonlítás.
remélem nekem nem kerül 2 hétbe mig ide jön a Geri féle csomag nekem legkésőbb holnap után köll a cullang mondju az előzö csomag nekem nem jött meg geritöl pedig nagoyn vártam... atán meg visszament hozá széttörve
mivel a gyári blokknál százszor erősebb,ezért lehetséges hogy a 167,34874823752348998723476584635876487356874236523km/H tényleges sebességet ideális körülmények közt szélcsendben egyenes,jóminőségű aszfalton tudni fogja.
na viccet félretéve 66650e-s henger van rajta ami supercityken és cagiva mito Racing-eken(1-es mito nyitott) szokott lenni,lesz abban kajak.végsebesség végáttétel függő nagyon.