Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyon más 125el még nemmentem de 2 személy alatt 3.ba rakom még egy pár centire felemeli az elejét
nemvettem még bocsássmeg
de akörül lehet gondolom inkább felfelé mutat a nyil még ugye? okos embör
Huh hát gyorsan válaszoltatok...THX! Most is olasz gépem van, (robogó..nem kinevetni, már nem sokáig lesz ) , és mondjuk 4 év alatt 1 gyertyát nem kellett benne cserélnem, pedig nem mai gép! Nem vagyok japó-fan, azt hallotam a hondáról hogy keveset eszik, de nem egy! Viszont a Cagivákról azt hallottam, hogy az idősebb példányok erősebbek , mint a maiak, és magasabb ford. számon baromira húznak! (hzabár ez asszem a legtöbb mocinál így van)! Az apriliák meg tetszenek nagyon!
Én törötten vettem a MITO-t szoval már egy 50et ráköltöttem alkatrészekre nemhiszem h annyira drága lenne.. sztem egyárba vannak ezek mind!
20ból dugót?
Szevasztok! Valaki nem tud Mito farokidomot??? ha lehet akkor segdvázzal, üléssel meg lámpával!!
Hát nekem mitom van igaz nemrégóta birtoklom, de ha nem küldték szét akkor
sztem semmi baj nincs vele, sőt alkatrész sztem nemdrága hozzá! sok a bontós krapek!
dugo meg emnnyi egy 20as?
vehetsz cbr-t de azt odabiciklizem..
Olasz 2T kel sincs semivel több taknyolás mint a japánokkal..
japán csak azoknak kelll akik illyen fanatikusan hisznek a ferdeszeműek csodájában..
szal forza italia!
Így van
Akkor vegyel egy cbr125-ot. Csak raulsz es mesz. es sokezer km-ig semmitse kell vele csinalnod, csak olajat cserelni.
simán vehetsz apriliát
Üdv Mito-sok!

Annyi lenne a kérdésem, hogy igaz az hogy a Cagiva-khoz baromi drága az alkatrész? Tehát drágább mint az Apriliákhoz például? Mert nekem azt mondták hogyha mocit veszek, akkor mindenképpen Yamahát vagy Hondát, mert a japó mocikhoz a legolcsóbb az alkatrész, és mivel használt 50-est akarok venni (esetleg 125-öst), elég gyakran előfordul hogy cserélni kell a kopó alkatrészeket a motor megvétele után, és én olyan mocit szeretnék majd venni, ami nincs széthajtva, szóval végülis csak menni kelljen vele, de azért ne is legyen az ára olyan nagyon magas!
Bammeg h ennek a csávónak 2 tompítója is van
bezdeg nekem egy sincs
Az a hátsólámpa tetszik olyat énis csinááálok a mostani ugyis öszevan törve
persze 1 es mitohoz
én KERESEK a gyári hátsó fogaskeréktől jóval nagyobbat kb 1,5 x akkorát akinek van az irjon reeeman@freemail.hu
Mitonak mi a gyári áttételezése? csak most h kell láncszette venne ma frecciára ..gondolkozom rajta erősen,h a hátsó 41 helyett 43 legyen elől pedig maradna a 14.
Felraktak rá egy dobot, vagy dísz, vagy belefabrikáltak egy nagyobb 2 hengeres blokkot, de jól néz ki az ülés alatt
Hát nem a semmiért.Nem volt rajta rendszám és ha megvizsgálják a motort akkor a környék motorosai szívnak.
Nyugodjon békében
pls
helpelne valaki ?:)
Na ez most akkor hogy van??
Elegge ugytunik viszem, mert kell mindenfelekeppen. Keplinket msn-ben kuldom..
képet tudsz feldobni róla?Esetleg valmi infot meg árat ha mégsem vinné engem elképzelhető,hogy érdekel
Jaja,bár elméletileg Hétvégén viszi Dadis
Kawa megvan még?
hu hallod én is hasonló gondokkal küszködöm :) mert nem tom hogy szét lehet e szedni és nem akarom szétkókányolni hogy sértetlenül szét lehet e szedni ez az én kérdésem is + a mutatókat is le akarom cserélni
heló skacok
lenne egy kérdésem a műszerfalba hol van még izzó? mert van egy amit hátul ki lehet húzni de a másikat hogy tudom cserélni? valaki help pls
de nem akarom feleslegesen szétszedni ha nem kell meg ha szétszedem össze tom majd rakni?
kell valamire figyelni?