Semmi extra henger esetében az újra nicasilozás nem éri meg, az legalább 60.000Ft, plusz kell dugattyút is venned bele. Ebay-en lehet találni hengerszettet 70-80.000 körül már találni, és van hozzá minden.
Vagy persely, de egy jó az 20.000 feletti, és nem bír ki annyi túlméretett mint a nicasilos. Szóval hosszú távon az új henger éri meg.
Jó napot fórumozok.
Adott egy Cagiva Mito 1 es (1991 évj) hengerje ami a képen is látszik Olyan kérdésem lenne hogy mit tudok vele kezdeni szerintetek?
(perselyezés,újra nicasilozás,honolás,kuka)
Még egy olyan kérdésem lenne hogy az országba hol érdemes csináltatni cagiva mito (henger) gépmunkálatokat?
Kb menyibe kerülnek ezek a munkálatok?
Illetve ha van valakinek henger dugója jó állapotú az kérem jelezze nekem itt vagy emailbe.
A segítséget előre is köszönöm mindenkinek.
Széles Utat.
Sziasztok!
Help!
Azt tudja valaki, hogy van-e különbség a régi Freccia C9 és a C10,C12-es motor alkatrészei között (gyujtás,kuplung,karbi,főtengely,stb)?
Köszönöm!
(Csak az írjon aki biztos benne!)
Sziasztok, dugattyú kéne a cagiva mito 1991-es motoromhoz. Ha valakinek van esetleg eladó irjon! Sürgőőős. Ha kész a motor akkor el is adom ha valakit esetleg érdekel... teljesen felújitott mito.
mito 2,, marchesini magnezium kerekekkel,marzocchi elso teloval(mindket szarban rugo+csillapitas) es a vazon oldalt ott fityeg a kormanytelo helye,, ez egy gyari mito Sp :)
Geri - MK2-es Mito, meg szétszerelt :D Nem tudom mire akarsz kilyukadni.
ocsi96 - Én a Bridgestone-ra esküszöm, de ez a döntögetés szó nekem kicsit meredek egy 125-ös sportmotornál. Gondolom elbowdown nem lesz :D Bármelyik új gumi meg fogja tenni a megfelelő szolgálatot, vannak akik a Dunlopra esküsznek, és spec a Bridge-re, lehet gyorsan kopik, és radíroz, de jó porózus, és jól betapad. Ennek hátránya, hogy ha nem használod rendesen, és nem döntögeted meg néha, akkor laposítja a felületet, és így nehezebb lesz dönteni is.
Ha szimeringes lenne a kuplung felől alapból más színű lenne a kipufogó füst! Nekem még most is van egy yamaha dt125r az is néha durrog mégsem szimeringes
Szia!
Lehet,hogy főtengely szimering. Szerintem ezért adták el.
A "sok" olaj amit a váltobol kap kinyírja a gyertyát, de még szikrát ad.
Cserélj gyertyát és majd kiderül, hogy mik a tünetek.
Sziasztok!
Eladó a képen látható Cagiva Freccia c9-es motor. 50000Ft
Jelenleg nem indul és egy ideje áll(ezt az ár is tükrözi) de meg lehet csinálni.
Víz került a váltó olajba (szerintem szimering).
Még új vagyok itt. Írtam a Cagiva Klub témához is.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy cagiva frecciám (gilardoni 1), manuális poweres, rendszámos.
A gondom az, hogy 2 nap állás után nem indul.
Kompresszió, szikra, benzin van.
Sok tekerés után 1-2 durranás és kész.
Mi lehet a baja?
Ha gyújtás, azt lehet állítani valahol?
1 hete vettem, nem értek hozzá.
Vagy persely, de egy jó az 20.000 feletti, és nem bír ki annyi túlméretett mint a nicasilos. Szóval hosszú távon az új henger éri meg.