Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is hullámzik az alapjárat, mióta rászegeltem a mivv-et a sportszűrő meg csak tetézi a bajt.
A megoldás , h minden fordulattartományban be kell lőni a befecskendezést a legoptimálisabbra az uj kidörrentőhöz.
Nah fel is raktuk elég dörgő hangja van..Egy dolog viszont zavar mégpedig az,hogy ugrándozik az alapjáratom és ez nem gyengén hallható..Lehet,hogy a sportlégszűrő a ludas a dologban?Hallottam olyan elméletet is,hogy kell egy kis idő mire a motor megszokja a levegőtöbbletet és kell egy kis idő mire utóléri magát..Lehetséges ez?
Jahm, nekem is van kártyám hozzá és a tompító befér az ülés alá.
Viszont tompító nélkül nem szabályos, szerintem bűntethetnek, főleg mondjuk az osztrákok.
Meg nekem sok volt hosszú távú túrán az a hangzavar, este meg a szomszédoktól féltem (alvó kisgyerekek), mert nem lehetett settenkedni vele.
Sőt, tompítóval dörgősebb és kevésbé érces a hangja.
Rajta lesz az E betű és eltettem előre az igazolást is a homologizációról.. Azért a biztonság kedvéért elrakom egy övtáskába a zajcsökkentőket is..Nem lehet tudni..
Nekem rögvest kifúrták a szervizben, mert ők sem hallottak még ilyen hangot.
Nekem viszont a bemenőm is 60-as, az szerintem a duplánál kevesebb (vékonyabb).
Viszont bitang erős lesz a hangja.
Szerintem előbb próbáld meg tompítóval, hátha elég lesz.
A sünök piszkálhanak majd a hang miatt, mert érzékenyek rá.
Köszi!Akkor nyugodt szívvel kifúrom de azért gondoltam rákérdezek előbb.Ma cseréltem le a légszűrőt is k&n-re.Nem mértem még fogyasztást de a hétvégén megyünk páran a mátrába és lemérem mit mutat hosszabb távon.60-as ennek is az átmérője csak annyi különbség van,hogy ez dupla dobos ugye.
Mekkora a dobjaid kimenő átmérője (nekem 60-as)?
Kíváncsi lennék a kinyitott hangjára...
Az enyémbe visszatettem a tompítót, mert nagyon sok volt nélküle.
Sajnos még kis fordulaton sem lehetett halkan menni, előbb leállt a motor mint halkult...
De így is szól annyira, mint az előző nyitott race Akrám.
Az egy szegecs, fúróval sikerült kipattintani belőle.
Jahm, a Tuono pörgősebb, lánckerekeket kellett cseréltetnem, így már 2500-tól eldöcög 6.-ban is.
Viszont 6000 felett megjön a tüzijáték rendesen, bár ritkán pörgetem, mert felszökik a fogyasztás.
Elég faszányos de az sv után szokni kell..Kicsit olybá tűnik,hogy az sv lentebb kezdett el húzni.Legalábbis lentebb nyomatékosnak éreztem..
Egy kérdés:A kipufogónak a végéből,hogy sikerűlt kiszedni a szűkítőt?Olyan mintha bele lenne hegesztve a csavarba..
Milyen a motor amúgy? Az SV-hez képest is?
Gondolkodom én is egy újabbra cserélésen...
Délutánra szerintem fennt lesz a cső és akkor készűl a vidi is.Este fel is pakolom ide szerintem
Balu: lássuk, halljuk!
edee: csak mert hirdetik eladásra az előző géped a hasznaltauto-n!
Ez a mostani nagyon szép és egyedi, ha bírod anyagilag, tatsd meg!
Én is gondolkodom egy újabb cserén, csak a hitelek...
Ma jöttem haza de csütörtökön kaptam meg a csöveket..Holnap már pattintom fel a sportszűrővel egyetemben..
És az 50-es ajánlat nyerő ?
Fen van már az új kályhacső ?
Szevasztok!
Eladó egy pár akra dob.Irányáron 110eft de kicsit tudunk belőle csűrni.. 60-70eft-os ajánlatok nem nyerőek..
Picit jobban jött ki, ami Dunakeszin van az alap verda, mármint alap Factory, az enyémen a kormányteló már Öhlins, a kuplung munkahenger Brembo radiális, a főfékhenger is, rajta vannak a bukógombák + tengelygombák, meg van egygyári riasztóm, mondjuk még nem tettem bele. Elképzelhető hogy eladom egyébként, picit el vagyok csúszva anyagilag, hitelt meg nem szívesen vennék fel rá. De még megálmodom .....
Gratulálok! Gyönyörű a motor! Dunakeszin a szalonban áll egy ugyanilyen! Hááát...... csak ne 3,4milla lenne az ára!Bevállalnám!
Gondolom kintről azért olcsóbb volt! Üdv
UHL-321
Miért?

Az új le van vizsgáztatva, egyedi forgalomba helyezés elintézve, mindenhol hibátlanul megfelelt a verda, regadót kellene fizetni és azonnal lehetne az okmányirodában a rendszámot intézni, de szerintem egyenlőre "E" rendszámot csináltatok rá.
edee: Mi volt az előző piros Tuono-d rendszáma?
Hogy áll a mostani paripa papirozása?
okesz köszi
én is ugy tudom ,h 3,8L megy bele. Ha kevesebb az a baj, ha több az a baj.
sziasztok

Falcosok figyelem tegnap cseréltem olajat a paripába és a szervizkönyv vmi 4600 cm3 ról irt (4,6 liter) de nekem csak 3,8-3,9 ment bele kb. most én barmoltam el vmit vagy tényleg ennyi kell bele?

másik.. ráadom a gyújtást akkor világitani kéne az olajnyomásjelzőnek és mikor beindul elaludni.. na nekem semmikor sem világit... nektek csinált esetleg már ilyet?
Szeva!
Nincs meg a számod nekem sem..Az enyém:30/9089573.Hívj fel és megbeszéljük hogylegyen a dolog.
szia balu!
véletlen kitöröltem az elérhetőségedet, ha érdekel még a szűrő, hívj.