Nem hinném, hogy a "kolbász zsír elektronikája fordította vissza a motort", hanem a driver, tehát ez megint csak ember függő nem motor!
Az hogy még "C"-ben is kiforgott neki, az meg csuló dolga...
Én úgy gondolom, hogy számomra egyenlőr a Busa kevesebb kompromisszummal jár, mint egy Tunci!
Ha meg elgurul a gyógyszerem, akkor arra az eshetőségre már van egy V2-es Olasz csődöröm!
Természetesen nincs harag!
Manó 2012-ben megmásztuk a Stelvio-hágót,odafelé szakadt az eső,4 en voltunk,én+tunci/dunlop 190/55 használt gumival/ Alme K1200R-Fruticsek Gsr600....és a végén aki visszafordult Beluno után Gr-Krisz a HÍRŐS kolbászzsirmetál 2008-as busmannal/hozzáteszem gyorsan új gumikon!/Baszhatta a solyom odafent a hegyekben...még C-ben is össze vissza járt a picsája.........egy böszme...csunya...autoban motor a Busa....hiába megy mint állat...és akkor mivan?élmény meg o-la.
Ezek is tények,és annyi élményt mint amit a Pega650+Tuncikám adott 50000 km össz lehet hogy 10 busman a felét se.......meret TÖMEGCIKK-uncsi japó.....és bármelyik japó faxággal mentem 10 perc után untam...mert nincs benne élet...csak gépsor........de rem nincs har?:)
Már 4 olasz motorom volt.Én is mindig visszaültem egy Japán sor4re,többnyire a megbízhatóság végett.De azokból meg hiányzik valami amit én csak karakternek mondanék. Nem egyszerű ez...
Nem győzöm hangsúlyozni,ismételgetni Tuono-tól függetlenül,hogy vkinek bejön az olasz V2 (az imádja!)...vkinek meg NEM. Szerintem ilyen egyszerű ez. Az emberek 85%át rá sem lehet beszélni egy ilyen motorra...mert tart vagy fél tőlük(és nem a lóerőkre gondolok)..most hogy okkal e,vagy ok nélkül az már más történet...
Nem azt mondom, hogy nem tudnék vele meg barátkozni és hogy bármelyiket is kimotoroznám, de már maga a tudat is elég néha, hogy "kifogyhatatlan" tartalék van az ember segge alatt!
Maradjunk annyiban, hogy "plátói favoritom" maradt a Tunci!
Próbáltam már a 2O13as ZZR14OOat, ami úgy van leáttételezve gyárilag már, hogy 6ban forogja le a 3OOat, minden fórumon azt írták, hogy jobban megy mint a Busa, elkentük 28Oig, de ment mint az állat aztán kész, engem az nem hozott izgalomba, szerintem ott a bubi mögött pont olyan 22Oal menni, mint 28Oal. Nekem a tunci már áltt kerékre kanyarban, na az becsokizós volt, ezekre mondtuk mi hogy dög. Persze, hogy nem egy annyit, meg amúgy is 2 fölött lefúj a szél, cserébe 2-ban 8Onál szépen gázra égnek áll az eleje.
Az csak a napi számláló, a mode állásban meg tudod nézni mennyit tölt a generátor, meg ott tudsz belépni a computerbe, hogy előhozd a gyárilag bent lévő köridőmérőt, stb. :)
Én kívánok lnézést, am már egy fél éve is azt írtam, h ha ráülsz ,ezt fogod mondani.
Volt már több sornégyem korábban, motoroztam busával is néhány napot, nem vitatom van pówer, viszont többre tartom azt az erőt, ami a kereket a fölgyolyón tartja
Szó nem volt arról, hogy kimotoroztam, csak annyit írtam, hogy én nem tapasztaltam azt a lehengerlő "nyers huligán paraszti erőt" amit sokan hangoztatnak róla!
Azt ajánlom, hogy próbálj ki te is egy Busát és utána mondj véleményt mindkét motorról!
A futómű, fék, váltó, hang és az üléspozició kétség kívűl klasszisokkal jobb, mint a Busán, de teljesítményben...
Ez szerintem nem elfogultság részemről, hanem száraz tények és papírforma!
Ettől még kiváló és gyönyörű motor a Tuono és imádnám ha állna egy a garázsban, de úgy gondolom, hogy sajnos nem nyernék vele annyit a mostanival szemben, mint amennyibe az átírási költség kerülne... Inkább azt a száz pár ezer forintot elmotorozom...
Sajnálom ha belemásztam a Tuonos önérzetedbe!
PEACE
Gyenge kis málnakeverők ezek, nemérted te a hajabunya után azonnal kimotorozta minden fokozatban tiltáson, túrára meg hogy menne vele, mikor száznál már leszabályoz? A netfájterek megmonnyák a tutit
Na, nagyot mondani sem kell, az az érték, amit írtál, az pont a 129O superduke ereje....amivel meg az általam olvasott tesztekben (versenyzők tesztelték) sem mertek igazán kikapcsolt elektronikával menni. Szerintem a rövid teszt alatt nem barátkoztál vele össze, vagy nem jól lőtted össze a fordulatszám vs. sebességfokozat kombót de ez a V2. Hidd el, egy kanyargós részen nem kell félned, hogy elmész a Busával. :)))) Nyilván sosem fog olyan gyorsan menni mint a Busa, de ne is akarjunk...ráadásul magas kormánnyal. Előttem mondták, az áttételt. Az kell neki, a gyári igen pályaorientált, elvileg utcai motor, aztán a gyári áttétellel 12O fölött szabályoz 1.ben. Na! Kis módosítás nagyon sokat segít, és abszolút nem leszel üveghangon de ég és föld lesz a motor. Emléxem, mikor én cseréltettem, úgy éreztem, új motorom van, hazafele végig fülig ért a szám.
Egy V2-es motort SEHOGY ne hasonlítsuk össze egy S4-el,mert nem lehet!Ég és föld. Vkinek ez vkinek az! Volt már jó pár motorom erősebb is...de ez az erő(ló,nyomaték)szerintem mindenre elég utcán.
Az hogy még "C"-ben is kiforgott neki, az meg csuló dolga...
Én úgy gondolom, hogy számomra egyenlőr a Busa kevesebb kompromisszummal jár, mint egy Tunci!
Ha meg elgurul a gyógyszerem, akkor arra az eshetőségre már van egy V2-es Olasz csődöröm!
Természetesen nincs harag!