Hali!
Nem rossz az óra állása! A hétvégén én is csapattam egy kicsit. Az sv tudása 220 -nál meg áll, de nem rossz az egy 650-es től! Próbáltam leradírozni a gyári gummáról/ nagyon kemény túra gumi!/ a majrécsíkot, de nem sikerült.Azt csináltam mint egy hülye gyerek, egy körforgalomban mentem körbe -körbe ,de 4-5 mm még mindig marad rajta. Mimdeggy ledobom rólla és megy rá a dunlop 208, aztán tűz fel a Mátra!A linket megnéztem, most nem láttam a fogamra valót!
Hi Arcok,
A 7végén volt egy kis hajsza A 15-ös lánckerékkel ez a vége, pillanat alatt eléri, bele is szabályoz. Arról nem is beszélve, hogy mit művel egyben, kettőben.
A Tunos által felrakott linken elég baráti árak vannak. Pl azt a VTR-t bevállalnám pályára.
Hali!
Nagy a csend! Úgy gondolom csak bedobok egy témát! Mi a véleményetek az Olaszból behozott Apriliákról? Nemrég beszéltem egy Miskolci manuszal/tuonos te biztos ismered!/ aki Italiából inportál vasakat,állítólag ott is van boltja.Az ár elég kedvező, de vajon mennyire vannak lehajtva ezek a vasak? Most már egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy bedobom az sv-met egy kereskedésbe, és ha elkel, veszek egy jó állapotú falcot !Tegnap jöttem haza autóval a nagyfaluból /B.Pest/ a 4 -es en ,és Cegléd elkerülőn elhúzott melletem egy rsv! Öregem ezt a hang,és látvány élményt nem tudom szavakban elmondani! Úgy gondolom,hogy engem végleg megfertőzött az Aprilia, pedig még mindig nem sikerült kipróbálni egy jó példányt!Talán május végén a nyilt napra sikerül eljutnom!
A már nem méretek, elég volt erre a szezonra.
Voltam az Aprilia napon, de a saját gépet a zivataros idő miatt otthon hagytam, nem akartam eláztatni szegénykét. Útálom mikor rá ég a sáros létyó a csövekre, stb... Hazafelé volt eső rendesen. A ringen csak pár csepp hullott.
Egy 2006-os fekete Tuonot sikerült kipróbálnom, folytott 100 lóerőss kivitelben. A célegyenes végén 210-et ment a motor. Tavaly mentem egy 2005-ös Tuonóval az szintén 100 lovas volt, de a vége olyan 190 körül mozgott. Ég és föld a két motor. Az új határozottan jobb, könnyű mint egy bicikli. Sajálatos módon már nem ránt alul akkorát mint a régi, ezért érzésre gyengébb. Sokkal kezesebb.Csak ne lenne annyira kicsi...
A lényeg hogy érkezz korán kb 9-re, vagy kicsivel előtte. Regisztrálj: Jogsi, személlyi, magabiztos mosoly. Aztán kapsz egy időpontot mikor mehetsz fel a pályára a választott motorral. Ha közeleg az idő, próbálj a motor közelében lenni, mert elvihetik előled. Ennyi.
Hali tounos!
Sajnos nem jött össze a falko vásárlás /Remélem csak egyenlőre/De szerdán kimegyek a nyílt napra, ha jó lessz az idő!Mondjál már egy pár jó tanácsot , mi a menete a motorok kipróbálásának? Elsődlegesen egy tounot szeretnék kipróbálni /Mivel már nincs falko/.
Szervusztok!Köszke a választ!Eldöntöttem én hogy tuonot akarok,és most pénteken mehetek is intézni ha minden okés lesz!
Hu nagyon izgatott vok!
mennyi idő még mire hozzájutok(előtte hitelintézés...)?Szerintetek jövöhéten valamikor mehetek érte?Ti hol vettétek?
Sziasztok
Nem sikerült leméretni! Nem jött le a kamion kisvárosunba. Talán majd összefutok vele valahol még.
A szilikon gumit finoman lefaragtam a gyári chip-ről. Könnyen kijött. A hétvégén kimegyek az M3-ra megnézem most mi a vége a motornak. Ha gyorsabb lesz akkor sikerült amit akartam. A gyorsulás sokat javult, már nem úgy tol fent mintha egy erős chopperen ülnék
csatoltam egy mérést egy Honda S2000-ről hogy mennyit hozott a BMC légszűrő.
A csúcs power 239-ről 242,1 LE lett. Ez a 3,1 LE (kb. 1.3%) simán benne van a Dyno pad mérési pontatlanságában. Szóval ahogy Tuonos is írja, nem ettől egymagában kell várni a csodát, viszont ha kipufogót és EPROMot is cserélsz nem célszerű megfojtani a motort gyári szűrővel.
Sajnos motorról nem találtam adatot de talán az S2000-es Honda szívómotorja van a legközelebb egy motorkerékpár karakterisztikájához.
Tuonos, meg van már az új mérés? A szilikonos ragasztóval én is találkoztam, de könnyen megadta magát.
Zsozsnak: olvass vissza a fórumban, találsz infókat, tapasztalatokat. Szerintem semmivel nem rosszabb az Aprilia mint egy japán gép. Sokkal inkább van lelke.
A sportlégszűrő attól sportlégszűrő hogy könyebben jut át rajta a levegő, az esetleges nagyobb felületenk és a ritkább kidolgozású szűrő lapnak köszönhetően. Történtek mérések a gyári légszűrők, és precízen olajjal átitatott "sport" légszűrők légáteresztő képességét illetően. Csak minimális a külömbség. Ha kipufogó oldalon kinyitod a motort, akkor légszűrő oldalon is szükséges ezt megtenni. Emlett még plusz benzint is kell adagolni a nagyobb teljesítmény eléréséhez. A legjobb megoldás a full rendszer, sport szűrő, + chip. Meg ha van "kedved" egy power commander. Lehetőleg olyan márkájú chip mint a cső. Ezek hozhatnak így csúcson kb 10 lóerőt. Kellő összehangolás után. Ha a leömlőkön spórolunk elképzelhető hogy ennek csak harmada lesz a teljesítmény növekedés.
Hírdetésekben olvasható hogy 2002-es Mille chip tuningal 160 lóerő. Hát persze! ekkora teljesítményhez a hengerfejbe és a vezérlésbe is erősen bele kell túrni a fent említettek melett.
A sport szürőket olajozgatni tisztítgatni kell. A teljesítmény többlet amit egy útcai motornál eredményez, szerintem elhanyagolható.
Szervusztok!
Én idén akarok áttérni az apriliára és az érdekelne mennyire jó gépek.Én látom hogy bitang nekem nagyon tetszik de olyat is hallok hogy sokan panaszkodnak,szervizigényes meg ilyenek sok a baj vele.Szerintetek bátran vehetek egyet?Vagy ezeket a negativumokat csak más tipus kedvelői mondják?
Szerintetek,elfogultság nélkül mi a véleményetek...
Szevasztok, nekem egy 2005-ös Tuono-m van, érdekelne hogy egy sportlégszűrő pl K&N, mekkora teljesítménynövekedést eredményez, és a hangja mennyiben változik? Egy Arrow dob van rajta csak.
Nem rossz az óra állása! A hétvégén én is csapattam egy kicsit. Az sv tudása 220 -nál meg áll, de nem rossz az egy 650-es től! Próbáltam leradírozni a gyári gummáról/ nagyon kemény túra gumi!/ a majrécsíkot, de nem sikerült.Azt csináltam mint egy hülye gyerek, egy körforgalomban mentem körbe -körbe ,de 4-5 mm még mindig marad rajta. Mimdeggy ledobom rólla és megy rá a dunlop 208, aztán tűz fel a Mátra!A linket megnéztem, most nem láttam a fogamra valót!
A 7végén volt egy kis hajsza A 15-ös lánckerékkel ez a vége, pillanat alatt eléri, bele is szabályoz. Arról nem is beszélve, hogy mit művel egyben, kettőben.
A Tunos által felrakott linken elég baráti árak vannak. Pl azt a VTR-t bevállalnám pályára.
Néha lehetséges olcsón, jó motorokat kifogni. Ezt a linket nézzétek meg!
Az árak magukért beszélnek.
Pár hete volt 00" RSV Mille 750.000 pénzért.....
http://www.grandemoto.com/inde...
Nagy a csend! Úgy gondolom csak bedobok egy témát! Mi a véleményetek az Olaszból behozott Apriliákról? Nemrég beszéltem egy Miskolci manuszal/tuonos te biztos ismered!/ aki Italiából inportál vasakat,állítólag ott is van boltja.Az ár elég kedvező, de vajon mennyire vannak lehajtva ezek a vasak? Most már egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy bedobom az sv-met egy kereskedésbe, és ha elkel, veszek egy jó állapotú falcot !Tegnap jöttem haza autóval a nagyfaluból /B.Pest/ a 4 -es en ,és Cegléd elkerülőn elhúzott melletem egy rsv! Öregem ezt a hang,és látvány élményt nem tudom szavakban elmondani! Úgy gondolom,hogy engem végleg megfertőzött az Aprilia, pedig még mindig nem sikerült kipróbálni egy jó példányt!Talán május végén a nyilt napra sikerül eljutnom!
Hogy áll az Aprilia project?
A már nem méretek, elég volt erre a szezonra.
Voltam az Aprilia napon, de a saját gépet a zivataros idő miatt otthon hagytam, nem akartam eláztatni szegénykét. Útálom mikor rá ég a sáros létyó a csövekre, stb... Hazafelé volt eső rendesen. A ringen csak pár csepp hullott.
Egy 2006-os fekete Tuonot sikerült kipróbálnom, folytott 100 lóerőss kivitelben. A célegyenes végén 210-et ment a motor. Tavaly mentem egy 2005-ös Tuonóval az szintén 100 lovas volt, de a vége olyan 190 körül mozgott. Ég és föld a két motor. Az új határozottan jobb, könnyű mint egy bicikli. Sajálatos módon már nem ránt alul akkorát mint a régi, ezért érzésre gyengébb. Sokkal kezesebb.Csak ne lenne annyira kicsi...
Tuonós milyen volt a nyilt nap? Olyan szar idő volt nállunk, hogy nem mertem elindulni!Pubec szép a motorod ,látszik,hogy imádod!
Eltüntetek? Biztos mindenki teljesítményt méret!
A lényeg hogy érkezz korán kb 9-re, vagy kicsivel előtte. Regisztrálj: Jogsi, személlyi, magabiztos mosoly. Aztán kapsz egy időpontot mikor mehetsz fel a pályára a választott motorral. Ha közeleg az idő, próbálj a motor közelében lenni, mert elvihetik előled. Ennyi.
Sajnos nem jött össze a falko vásárlás /Remélem csak egyenlőre/De szerdán kimegyek a nyílt napra, ha jó lessz az idő!Mondjál már egy pár jó tanácsot , mi a menete a motorok kipróbálásának? Elsődlegesen egy tounot szeretnék kipróbálni /Mivel már nincs falko/.
Szerdán 18.-án Aprilia nyíltnap a Hungaroringen.
azért mielött döntöttél kipróbáltad mit tud a vas? Egyébként most mennyi az ára egy új Tuononak? Van ahol 2.6 van ahol 3.0 millerért van hirdetve.
Hu nagyon izgatott vok!
mennyi idő még mire hozzájutok(előtte hitelintézés...)?Szerintetek jövöhéten valamikor mehetek érte?Ti hol vettétek?
Sziasztok
Nem sikerült leméretni! Nem jött le a kamion kisvárosunba. Talán majd összefutok vele valahol még.
A szilikon gumit finoman lefaragtam a gyári chip-ről. Könnyen kijött. A hétvégén kimegyek az M3-ra megnézem most mi a vége a motornak. Ha gyorsabb lesz akkor sikerült amit akartam. A gyorsulás sokat javult, már nem úgy tol fent mintha egy erős chopperen ülnék
csatoltam egy mérést egy Honda S2000-ről hogy mennyit hozott a BMC légszűrő.
A csúcs power 239-ről 242,1 LE lett. Ez a 3,1 LE (kb. 1.3%) simán benne van a Dyno pad mérési pontatlanságában. Szóval ahogy Tuonos is írja, nem ettől egymagában kell várni a csodát, viszont ha kipufogót és EPROMot is cserélsz nem célszerű megfojtani a motort gyári szűrővel.
Sajnos motorról nem találtam adatot de talán az S2000-es Honda szívómotorja van a legközelebb egy motorkerékpár karakterisztikájához.
Tuonos, meg van már az új mérés? A szilikonos ragasztóval én is találkoztam, de könnyen megadta magát.
Zsozsnak: olvass vissza a fórumban, találsz infókat, tapasztalatokat. Szerintem semmivel nem rosszabb az Aprilia mint egy japán gép. Sokkal inkább van lelke.
A sportlégszűrő attól sportlégszűrő hogy könyebben jut át rajta a levegő, az esetleges nagyobb felületenk és a ritkább kidolgozású szűrő lapnak köszönhetően. Történtek mérések a gyári légszűrők, és precízen olajjal átitatott "sport" légszűrők légáteresztő képességét illetően. Csak minimális a külömbség. Ha kipufogó oldalon kinyitod a motort, akkor légszűrő oldalon is szükséges ezt megtenni. Emlett még plusz benzint is kell adagolni a nagyobb teljesítmény eléréséhez. A legjobb megoldás a full rendszer, sport szűrő, + chip. Meg ha van "kedved" egy power commander. Lehetőleg olyan márkájú chip mint a cső. Ezek hozhatnak így csúcson kb 10 lóerőt. Kellő összehangolás után. Ha a leömlőkön spórolunk elképzelhető hogy ennek csak harmada lesz a teljesítmény növekedés.
Hírdetésekben olvasható hogy 2002-es Mille chip tuningal 160 lóerő. Hát persze! ekkora teljesítményhez a hengerfejbe és a vezérlésbe is erősen bele kell túrni a fent említettek melett.
A sport szürőket olajozgatni tisztítgatni kell. A teljesítmény többlet amit egy útcai motornál eredményez, szerintem elhanyagolható.
Én idén akarok áttérni az apriliára és az érdekelne mennyire jó gépek.Én látom hogy bitang nekem nagyon tetszik de olyat is hallok hogy sokan panaszkodnak,szervizigényes meg ilyenek sok a baj vele.Szerintetek bátran vehetek egyet?Vagy ezeket a negativumokat csak más tipus kedvelői mondják?
Szerintetek,elfogultság nélkül mi a véleményetek...