Szia!
Fényképet az általad csatolt oldalon találsz (akra felirat, alatta aprilia racing felirat), még a kereskedésben vannak a dobok, nem hoztam el ( a dobozban áll becsomagolva...)
Az, hogy jó-e a falcora nem tudom, sztem átalakítás nélkül nem passzentos ( hisz az én tunyom "06-"07-es modell). De utánakérdezek...
Jól érted
Nem szeretnék mindig füldugóval járni, a gyári dobnak is szép erős mély hangja van. Volt nekem már elég sportdobom, ez a gép így tökéletes ahogy van. Persze felrakom ha nem kel el, de ha elmegy jó lenne. A 2007-es modellnek már nem kapaszkodós a hátsó ülése, tudtátok? Én nem, de a párom szerencsére így sem panaszkodik hátul...
üdv
egy új boldog Tunyo tulaj, Jürgen
(megjegyzem nem semmi, hogy már a bejáratás alatt a ford.szám limitet betartva is normál túratempóval lehet menni...)
Szerintem áron alul adtad. De az utóbbi időben a tippjeim nem mindig megbízhatóak. A 7végén a bwin-en megfogadtam, hogy a Stoner elveri Melandrit. Hát vazze nem jött be...
Nincs itt esetleg vki aki komolyan otthon van elektronikai dolgokban RSV 1000R illetve Tuono 1000R modelleknél. Van egy kis problémám és megbeszélném vmi megaisten Aprilia szerelővel. Ha tudtok vkit akkor nyomjatok légyszi egy elérhetőséget!
Nincs sok viszonyítási alapom, a "84-es GS-emnél érezhetően jobb . Na jó, szóval mentem már Triumphal, ahhoz képest keményebb a futóműve, érezni, hogy nagy sebességre tervezték, 120 alatt minden kis kavicsot a fenekemben érzek, de lehet, hogy ez a hátsó Wilbers miatt van A Triumphra minden jót szoktak mondani, ami szerintem igaz is, nagyon meg van álmodva a gép, ha kanyarban nagyon fülön fordulok vele, ez is ugyanúgy rángatja a kormányt az egyenetlenségeken, tehát érzésre nincs nagy különbség. Viszont kanyarváltásnál sokkal hamarabb átfordítom az Apriliát, mint az ST-t és már a kanyar közepén meg lehet húzni a gázt, nincs olyan érzésem, mintha ki akarná tolni az elejét. Könnyebben kezelhetőnek tűnik az Aprilia, az ülés ugyan magasabban van, de súlyra is kicsit kevesebb, keskenyebb is. Elől gyári a futóművem, kétiányú csillapítás állítható rajta, jelenleg gyári "jelen" van, ami közútra tökéletes. Majd kipróbálom keményebben is. Jó kezekben profi motor ez, nekem van még kb 1 centi a hátsó gumi szélén, ami szűz, de amikor azt hiszem, hogy valahol nem tudok befordulni, mindig kiderül, hogy a motor képes rá
Én azt mondom vedd meg, sok motort megnéztem én is. Japókat is, amikről apukám mindig lebeszélt. 35 éves motoros múlt azért ér valamit Ez valahogy első látásra szerelem volt. Az 5. tankolás után sem éreztem azt, hogy valaminek máshogyan kellene rajta lenni.
A futómű miatt nem kell izgulni, általában az európai motoroknál így van ez.
Halli zoner!
Erősebb zavargászásnál nem hiányzik a kormány teló? Valamint azt szeretném még megtudni mi a tapasztalatod a futóműről, kanyarstabilitás, íven marad -e egy tempósab kanyarban?Felállási hajlama milyen? Ezeket azért kérdezném mert a mostani motoromon,ezekkel vannak problémáim,és nem akarok pofára esni azzal ,hogy a falconak sem ok a futóműve!
De kényelmes asszonykáitok vannak! De lehet, hogy a taktikátok rossz... Én előszőr megmutattam a barátnőmnek milyen a Gixxer hátul, így a Tuonora már nincs panasza Örül, hogy egyenes háttal ülhet.
A feleségem 165 centi. A probléma a hátsó lábtartó magasságával van. Motoros cuccban nagyon nehéz oda felszállni és ha sikerült, nagyon össze kell hajtogatni a lábakat, ami hosszú távon nem túl kényelmes. Ő derékfájásra panaszkodik és a csuklójának is rossz, mert a tankon kell támaszkodnia. Az ülés viszont nagyon kényelmes, tényleg nagy, nem is a feneke fáj :) Az ST-vel ilyen gond nincs.
Eszembe jutott még az is, hogy nyáron, melegben iszonyat hő jön ki a motorból a combunkra, valóságos szauna alakul ott ki. Megjegyzendő, hogy csak kis sebességeknél (80-ig) és tényleg csak nagy melegben zavaró. Ráadásul a Triumph is csinálja, de az inkább a sípcsontra fújja a meleget. Egyébként nagyon megszerettem a Falcot, nagyon sokáig nem is fogom eladni. Nos megyek is Dobogókőre még egy utolsót, remélem ma még nem lesz eső, ha már ilyen szép délelőtt volt.
Heló zoner!
Tényleg kényelmetlen hátul a falco? Én meg azzal győztem meg a feleségem , hogy milyen nagy űlés van hátul, és milyen jó a szélvédelme, stb!Vagy esetleg a feleséged is magas ezért kényelmetlen! Amennyiben visszaolvasol láthatod, én már régóta készülök egy falcót venni! Megköszönném,ha megosztanád a tapasztalataid velem!
Bár nem tounom van, úgy tudom, hogy a Falcoban is ugyanaz a motor van, mint a tiédben, csak az elektronika más, ezért 20LE-vel kevesebb. Nos elég jól megy alacsonyabb fordulatokon is nagyot tud gyorsulni, bár 4000 alatt én nem húzom meg a bajszát a rezgések miatt (2henger). A hangja csodálatos, egészen 8000-ig hallani a recsegést ellenben a villanymotor szerű japcsi motorokkal :) Az én 2 méteremmel 200 körül már zavaró szelet tapasztalok, ami a vállamnál és a térdemnél fogva akar letépni a motororról még a plexi mögé bújva is, de 180-al ki tudnék menni vele a világból.
A kpek alapján a tounonak is hasonló helyen van a lábtartója, mint ennek, pici feleségem nagyon panaszkodik a hátsó üléspoziciora, 2 óra után már nagyon kényelmetlen. Édesapám Triumph Sprint ST-je ennél sokkal túrázósabb így ha együtt megyünk, ő inkább vele utazik. Sok sikert a Tounohoz, tartsd meg gyári állapotában, mert úgy a jó.
Ma fizettem be egy új tuonora. Kérdésem, hosszabb távon a hátul utazó hogy bírja (Brno-ba Z-n asszonyka nagyon nyafizott, igaz mentünk is tempósan). Szép a dög, remélem akkora élmény lesz vezetni is mint megszerezni . A fogyasztásról megoszlanak az infók, Ti mint gazdik, mik a tapasztalatok, és próbálta már valaki, hogy megküzd a széllel és koppot húz neki 6.-ban (mennyi az annyi?)
üdv, Jürgen
Köszönöm kérdésed jól vagyunk! Tonyo és én is. Csak neki lekoptak a gumijai. :(
Mivel most ilyen kaki az idő idén már nem veszek neki új papucsokat.
Majd jövőre.
Igazad van, tényleg nem passzol !Nem is baj, hisz még a motor sincs a garázsomban,mert még mindig valami papirra várok!