nekem most meg ette a dugot
Másfél év szar olajal konkrétan a gyürü alol bányásztam ki a koksz ott :D volt tulaj hibái :D de jó hir semi baj nem lett de még + ba indiai dugo szoval az is megy visza :D én most a 3 polusu gyertyára és szar karbira gyanakszom meg néztem levegő csavar tökig be csavarva és 3mm szivacs volt benn 1 szer 2cm teres majd utána 1cm es . veszek belle ngk r t és adok neki kaját 2cm es szivacsal meg alapjárati is nagyobb hogy mikor lasitok több anyag legyen meg még 1 kis olaj a benyába 1:40 re kevertem power 1 el de megy belle még 1 kicsi miután be járatam be edzetem utána komolyob karbulárás de lehet nagyobb karbi csak még épül a mitom szoval most elég ha megy .
.Nekem is ugyanez a blokk van benne és ugyan ezt produkálja.
De ennek az oka szerintem nem az erőben rejlik mert megy mint a disznó ha eléri a fordulatot....csak szerintem a tiéd is ahogy az enyém, lassan veszi fel. Énis a power szelepre gyanakodtam.(vaákuumos)
De nekem most egy ideje olyan problémája is van hogy nem akar kipörögni rendesen, és eszi a gyertyákat.
istván079....Nekem is ugyanez a blokk van benne és ugyan ezt produkálja.
De ennek az oka szerintem nem az erőben rejlik mert megy mint a disznó ha eléri a fordulatot....csak szerintem a tiéd is ahogy az enyém, lassan veszi fel. Énis a power szelepre gyanakodtam.(vaákuumos)
De nekem most egy ideje olyan problémája is van hogy nem akar kipörögni rendesen, és eszi a gyertyákat.
sziasztok most kaptam 1 apriliat ha jol tudom rotax 127 es touareg olyan mintha küszködne a power nem huz akorát pörög faszán megy mint álat de mégse az igazi kerékre nem akar fejönni .
Sziasztok! Egy rotax 127 blokkos gépemről lenne szó. Az a gondom vele hogy nem mindig pörög ki rendesen, és alacsony fordulaton nemigazán van benne erő/nyomaték...vagy inkább mondanám hogy elég nehezen akar kigyorsulni amíg nincs meg a megfelelő fordulat. A power szelepre gondoltam mert a vákuumoshoz nem nagyon értek hogy hogy kell beállítani. Karbi tiszta, gyertyát próbáltam már sokfélét a versenygyertyától a sima autó gyertryát mindent. nemrég kapott új gyújtótrafót is. de már előtte is csinálta.
kompresszió is van úgyhogy már nem tudok mire gondolni. Ha valaki tudna segíteni az jól jönne...köszi!
Sziasztok, elado egy 1988-as rotax 127-es tuareg wind minden alkatrésze. Szinte megvan minden apróságokat leszámitva. Gondolok itt gáz kar hátsó féknyereg karburátor. Az alábbi linken minden megtalálható. Hívj vagy írj megegyezünk.http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Aprilia_tuareg_125_rotax_127_alkatreszek_43908253.htm?first=1
ő valószínűleg tud benne segíteni, elég sok bontott cucca van Tuareghez
patvaros87@gmail.com
Másfél év szar olajal konkrétan a gyürü alol bányásztam ki a koksz ott :D volt tulaj hibái :D de jó hir semi baj nem lett de még + ba indiai dugo szoval az is megy visza :D én most a 3 polusu gyertyára és szar karbira gyanakszom meg néztem levegő csavar tökig be csavarva és 3mm szivacs volt benn 1 szer 2cm teres majd utána 1cm es . veszek belle ngk r t és adok neki kaját 2cm es szivacsal meg alapjárati is nagyobb hogy mikor lasitok több anyag legyen meg még 1 kis olaj a benyába 1:40 re kevertem power 1 el de megy belle még 1 kicsi miután be járatam be edzetem utána komolyob karbulárás de lehet nagyobb karbi csak még épül a mitom szoval most elég ha megy .
De ennek az oka szerintem nem az erőben rejlik mert megy mint a disznó ha eléri a fordulatot....csak szerintem a tiéd is ahogy az enyém, lassan veszi fel. Énis a power szelepre gyanakodtam.(vaákuumos)
De nekem most egy ideje olyan problémája is van hogy nem akar kipörögni rendesen, és eszi a gyertyákat.
De ennek az oka szerintem nem az erőben rejlik mert megy mint a disznó ha eléri a fordulatot....csak szerintem a tiéd is ahogy az enyém, lassan veszi fel. Énis a power szelepre gyanakodtam.(vaákuumos)
De nekem most egy ideje olyan problémája is van hogy nem akar kipörögni rendesen, és eszi a gyertyákat.
kompresszió is van úgyhogy már nem tudok mire gondolni. Ha valaki tudna segíteni az jól jönne...köszi!
Első fékunkahengernek ennyi lenne az ára?