SRÁCOOOOOOOOOOOOK! Képzeljétek idáig nem ment a power de szédszedtük és jó lett...120 helyett most 135 a vége(13/49 az áttétel) és 1 gzára kerék 2 kis rántással 3ban még nyújtogatja a telókat.Finom lett
Nah meg van még egy tesztecske is a Tuareg Rallyról esetleg itt megtod mit hogyan merre tekergess hogy keményebb legyen a hátsója ccm125.atw.hu/tesztek/Aprilia%...
Igazából állítottam poweren elvileg gyári értékre ahogy kell de nemtom szerintem olyan mint volt vagyis talán jobb egy kicsit, vagy csak én magyarázom be magamnak szal értitek, de az is csak amíg nem annyira meleg a motor, szal még holnap megpiszkálom de lehet télleg jó lenne megnézni belülről a dolgot, meg tervezem még hütő leengedését nehogy szétfaggyon nekem, igaz garázsba van . az meg hogy később nyisson az jó kérdés hogy lehet. Amugy ha valaki pucolni akar (powert) nemtom ismeritek e a linket de azért benyomom. ccm125.atw.hu/technika/power/p...
köszönet Mitogerinek a cikkért
Szevasztok skacok. Kellene nekem egy rotax 123-ba dugó és gyűrű. Nem tud valaki elérhetö áron?
Amugy a fékbetét amit vettem az tökéletes. Csak a gyári betéten van az a tartó rúgó. Mostmár pöpez a gép. És volna még egy kérdésem. Hogy kell a powerszelepet állitani hogy késöbb nyison? Mert ém szeretek nagygázall elindulni, és néha a pwerszelep kicsit bekavar. Ha valaki tud az segitsen....
Hello mindenkinek! Az enyémet is újra gyapotoztuk, nem nagy cucc. A külső csövön belül csak egy perforált cső van és a kettő között a gyapot... ennyi. Lecsavarozod, kiöntöd az olajat ha van benne, kipiszkálod valami dróttal vagy célszerszámmal a régi dzsuvás gyapotot, a belső perforált csőre rögzíted a gyapotot majd visszadugod a külső csőbe és lehet is visszatenni
Köszi a címeket. A polisportosok közül van ami tetszik, az RMC ben voltam benn de nem igazán volt nagy választék ami 1 db ot jelent, (6500 ért, ami itt olcsóbb) úgyhogy ennyit arról.
Majd várom akkor a fejleményket hogy van e lórugás Lehet szétkapom akkor én is , és kap egy átvizsgálást, csinosítást.
Jah ami még eszembe jutott ... kicsit puhának érzem a hátsó rugós tagot.. hogy tudnék én azon keményíteni? (csak mert elvileg nem lehjet állítani)
Nah köszi mindent!!! Széles utat mindenkinek és üdv az új Tuareg tulajoknak!!! (meg a régieknek is)
Azt kérdezném hogy te azokban a tükrökben mindent látsz? nincs túl alacsonyan? csak mert énis ilyen tükrön gondolkoztam hogy veszek. Lehet télleg hülye kérdéseim vannak? Köszi
Valaki szedet már szét arrow dobot? Mert nekem újra kellene gyapotozni meg eléggé tele van olaj maradékkal azt szeretném kitakarítani.
Válaszokat előre is köszönöm
Nah megcsináltattam bowdent full fasza lett 2500 ft-ért és zsír új csak a bowden ház a régi.
9:00 - 17:00 ig vannak nyitva. Címük meg 1106 Budapest, Terebesi út 1-3. Tel.:06-1-261-6490, 0620/246-9349, 0620/938-4400. "Kawaszati" a nevűk amugy
Nekem is kb ez volt hogy nyitni nyitott de valahogy énse azt a durva lórugást éreztem majd most héten beszámolok róla hogy mennyire változott. Sztendert meg szerintem bontóba, kézvédőt meg rmc motor, vagy polisport, vagy még ugyis mondanak helyeket többiek www.rmcmotor.hu/ uzletsor.hu/polisport/
Mondjuk a powerrel kapcsoltban nekem is lenne egy kérdésem, na szal olyan 7000 körül nyit (a hangja megváltozik) de az a "lórúgás" amit mindenki emleget az nem nagyon van meg vagyis én nem igazán érzem... ez olyasmitől lehet hgy nyit a szelep csak nem eléggé? És még lenne valami hogy nincs e valakinek egy eladó közép sztendere, Windre kellene. Mert így olyan rossz láncot olajozni... jah meg kézvédőt is szeretnék rá de nem valami profi drágát csak valami egyszerűt Nah ha valaki tud nekem segíteni ilyesmi témában is azt megköszönném. (valami tuti bolt, bontó ilyenek...)
Okés köszi a segítséget, szóval jobb oldalt van a betöltő nyílás, amugy jobb oldalt fent is van egy imbuszos csavar elvileg ott is lehetne betölteni nem? vagy az mire van egyáltalán? Amugy 1000% osan értehető voltál. nekem csak középső sztenderem van így könnyebb . Meg beállítottam powernek a mágnes izéjét ami meghuzza a bowdent, mert ugy nézett ki hogy csak kb fél centit vagy még annyit se nyitott a power a 9,5-10 mm helyett, aztán remélem most szakítani fog.
Nah, én meg tegnap szétkaptam darabokra a mocit, elkezdődött a lassú és költséges felújítás
Ice: szerintem én meg megveszem a gyárit, mert már szétbarmoltam a régit, azon már nem segít senki
Jó motorozást mindenkinek!
Jah még valami, természetesen engem is érdekelne a Tuareg tali ezért is kérdeztem régebben hogy ki merre lakik mert így könnyebb mindenkinek felkeresni a környezetében lévő embereket Feltétlen szóljatok ha lesz valami... Felőlem még idén is lehet , nem igazán hat meg hogy jön a tél , felőlem lehet hideg is, eső is akkor is motorozni fogok amíg hóvihar nem lesz
SRÁCOOOOOOOOOOOOK! Képzeljétek idáig nem ment a power de szédszedtük és jó lett...120 helyett most 135 a vége(13/49 az áttétel) és 1 gzára kerék 2 kis rántással 3ban még nyújtogatja a telókat.Finom lett
Köszönöm a segítséget de még az nem tiszta nekem hogy hogyan szeded szét a dobot? Mert nekem szegeccsel van össze rakva...
ccm125.atw.hu/tesztek/Aprilia%...
Igazából állítottam poweren elvileg gyári értékre ahogy kell de nemtom szerintem olyan mint volt vagyis talán jobb egy kicsit, vagy csak én magyarázom be magamnak szal értitek, de az is csak amíg nem annyira meleg a motor, szal még holnap megpiszkálom de lehet télleg jó lenne megnézni belülről a dolgot, meg tervezem még hütő leengedését nehogy szétfaggyon nekem, igaz garázsba van . az meg hogy később nyisson az jó kérdés hogy lehet. Amugy ha valaki pucolni akar (powert) nemtom ismeritek e a linket de azért benyomom.
ccm125.atw.hu/technika/power/p...
köszönet Mitogerinek a cikkért
Amugy a fékbetét amit vettem az tökéletes. Csak a gyári betéten van az a tartó rúgó. Mostmár pöpez a gép. És volna még egy kérdésem. Hogy kell a powerszelepet állitani hogy késöbb nyison? Mert ém szeretek nagygázall elindulni, és néha a pwerszelep kicsit bekavar. Ha valaki tud az segitsen....
Köszi a címeket. A polisportosok közül van ami tetszik, az RMC ben voltam benn de nem igazán volt nagy választék ami 1 db ot jelent, (6500 ért, ami itt olcsóbb) úgyhogy ennyit arról.
Majd várom akkor a fejleményket hogy van e lórugás Lehet szétkapom akkor én is , és kap egy átvizsgálást, csinosítást.
Jah ami még eszembe jutott ... kicsit puhának érzem a hátsó rugós tagot.. hogy tudnék én azon keményíteni? (csak mert elvileg nem lehjet állítani)
Nah köszi mindent!!! Széles utat mindenkinek és üdv az új Tuareg tulajoknak!!! (meg a régieknek is)
Azt kérdezném hogy te azokban a tükrökben mindent látsz? nincs túl alacsonyan? csak mert énis ilyen tükrön gondolkoztam hogy veszek. Lehet télleg hülye kérdéseim vannak? Köszi
Budapesti vagyok, a találkozó engem is érdekelne.
Szerintetek jó a rotax 122-es blokk , vagy mi a hátránya?
előre is köszi!
Hát én még nemszedtem de nem is tudom, hogy hogy állnék neki mert körbe van szegecselve szal jó kérdés.
Válaszokat előre is köszönöm
9:00 - 17:00 ig vannak nyitva. Címük meg 1106 Budapest, Terebesi út 1-3. Tel.:06-1-261-6490, 0620/246-9349, 0620/938-4400. "Kawaszati" a nevűk amugy
a karbi felet lévö szelepes izé a power?
vagy hol találom?
irj köszi
miböl lehet észre venni?
köszi irjatok:
www.rmcmotor.hu/
uzletsor.hu/polisport/
ennyi tölem legalábbis.
Okés köszi a segítséget, szóval jobb oldalt van a betöltő nyílás, amugy jobb oldalt fent is van egy imbuszos csavar elvileg ott is lehetne betölteni nem? vagy az mire van egyáltalán? Amugy 1000% osan értehető voltál. nekem csak középső sztenderem van így könnyebb . Meg beállítottam powernek a mágnes izéjét ami meghuzza a bowdent, mert ugy nézett ki hogy csak kb fél centit vagy még annyit se nyitott a power a 9,5-10 mm helyett, aztán remélem most szakítani fog.
Ice: szerintem én meg megveszem a gyárit, mert már szétbarmoltam a régit, azon már nem segít senki
Jó motorozást mindenkinek!