Most tévedtem erre az oltalra nagy örömmel látom a tuareges topicot.
Nekem is van 1 89 es 125 ös tuareg wind-em,már a harmadik.
Szeretném megragadni az alkalmat hogy van 1 csomó eladó alkatrészem wind hez(idomok tank(műanyag duplabetöltős),műszerfal,lámpák hűtő,váz,kerekek,ülés, stb.) Ha valakit esetleg érdekel jelezze
Mit nem mondasz.
Az alacsonyabb oktánszámú benzinnél va a kopogás, mert az oktánszám a benzin kompresszióval szembeni ellenállóképességét mutatja.
Szóval igaz amit írsz, csak fordítva
Tényleg, nekem ez eszembe se jutott, ez tűnik a legvalószínűbbnek! De ez viszont nem túl jó, mert ha pl a szikra keletkezése előtt következik be az öngyulladás, akkor szétba.... az egész motort. Ez az úgynevezett "kopogásos égés". Ez olyan, mint pl. van egy motorom, ami 95-ös benyára lett optimalizálva, abba nem rakok 100-as oktánszámú anyagot, mert ugyanez lesz a hatás. Hiába mondják/tudják sokan rosszul, hogy rakj bele ilyen meg olyan V-Power meg Evo meg mittomén milyen üzemanyagot, ha egyszer nem jó. Én pl 95-össel tankolok és adalékot rakok bele, amit az Egümotorsról rendeltem, 50 literhez elég, kb 600 Ft. Ajánlom mindenkinek.
Na üdv.
na
akkor én elmagyarázom, mert nekem is volt ilyenben részem, de én saját hibából, na meg tanultam is a dolgot hivatalosan.
valszeg kicsi höértékű volt a gyertyád, vagy nagyon elszegényitetted a keveréket, és olyan égéshő jött létre a hengerben hogy öngyulladáshoz vezetett. ami anyit jelent hogy a gyertya olyan hőfokon izott hogy nem kellet gyujtoszikra a benzin levegő keverék meggyujtásához.
az én esetemben azzal basztam el a dolgot, hoyg nagyon kihegyeztem a motort, mondhatni a kompreszio arányt föl vittem 13:1 re, és a nagy süritésnél magától berobbanat a benzin., de én csak 2 ben satu hátsófékkel, a mühelyfalnak nekigurulva tudtam csak lefullasztania motort, de addig eg csak füstölte a gumit meg a hátsó féket.
Ha igy se jön a 3. oldalon, középtályon keresd meg egy hozzászolásom és ott van ez a link katincs rá és be kell jönnie, és kiválasztod a mocid tipusát és letöltöd.
Helló mindenkinek!
Lenne egy kis problémám: most készülök venni egy 350-es, 4 ütemű endurót, és mint ilyen szóba jött a tuareg, és az etx is. Mindenképp 1990 utáni érdekel. Viszont sehol sem találtam ezekről tesztet, vagy bármit. Ha tudna adni bárki egy linket, vagy valamit, ahol lehetne ilyesmi nagyon megköszönném, de ha nektek van a közeletekben ilyen motor, szivesen veszem a tapasztalatokat, vagy véleményeket is! Előre is kösz!
A pipát teljesen levettem kb 15 cm-re volt a gyertyátol. De már mondtak olyat lehet hogy önrobbanás történt a hengerbe ,olyan szinten süritett hogy magátol berobbant.
Most tévedtem erre az oltalra nagy örömmel látom a tuareges topicot.
Nekem is van 1 89 es 125 ös tuareg wind-em,már a harmadik.
Szeretném megragadni az alkalmat hogy van 1 csomó eladó alkatrészem wind hez(idomok tank(műanyag duplabetöltős),műszerfal,lámpák hűtő,váz,kerekek,ülés, stb.) Ha valakit esetleg érdekel jelezze
Az alacsonyabb oktánszámú benzinnél va a kopogás, mert az oktánszám a benzin kompresszióval szembeni ellenállóképességét mutatja.
Szóval igaz amit írsz, csak fordítva
Na üdv.
(nem volt rajta a légszűrő)
akkor én elmagyarázom, mert nekem is volt ilyenben részem, de én saját hibából, na meg tanultam is a dolgot hivatalosan.
valszeg kicsi höértékű volt a gyertyád, vagy nagyon elszegényitetted a keveréket, és olyan égéshő jött létre a hengerben hogy öngyulladáshoz vezetett. ami anyit jelent hogy a gyertya olyan hőfokon izott hogy nem kellet gyujtoszikra a benzin levegő keverék meggyujtásához.
az én esetemben azzal basztam el a dolgot, hoyg nagyon kihegyeztem a motort, mondhatni a kompreszio arányt föl vittem 13:1 re, és a nagy süritésnél magától berobbanat a benzin., de én csak 2 ben satu hátsófékkel, a mühelyfalnak nekigurulva tudtam csak lefullasztania motort, de addig eg csak füstölte a gumit meg a hátsó féket.
www.serviceaprilia.com/public/...
:http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.as p?l=Tuareg-ETX%20350-600
Lenne egy kis problémám: most készülök venni egy 350-es, 4 ütemű endurót, és mint ilyen szóba jött a tuareg, és az etx is. Mindenképp 1990 utáni érdekel. Viszont sehol sem találtam ezekről tesztet, vagy bármit. Ha tudna adni bárki egy linket, vagy valamit, ahol lehetne ilyesmi nagyon megköszönném, de ha nektek van a közeletekben ilyen motor, szivesen veszem a tapasztalatokat, vagy véleményeket is! Előre is kösz!