Igen - a power valóban befolyásolhatja a motort, de az elindításhoz/kis gázon működéshez nincs köze. Más a hiba. Így elsőre talán a karburátor környéke, de ez csak tipp.
Hi
Ott tartok hogy nem indul be rugásra, tolásra is csak ugy egy két pillanatig megy, szal nem megy a moci. Nemtom mi a baj. powernek köze nincs ahhoz hogy beindul vagy sem szerintem de javítsatok ki ha nem így van, szóval ha még az nem is jó de akkor is indulnia kéne, héten remélem haverom ráér aki mellesleg motorszerelő vele csak megoldjuk a dolgot. csáó
Egyre jobb kicsit állítottam a "power" bowdenjén ugytünt hogy nem nagyon van jól, aztán történt hogy kettesbe téve lefulladt, majd bese indult... fasza, valakinek valami ötlete? már visszaállítottam ugy ahogy volt a bowden de semmi, se rugásra se tolásra, tolásra még beindul csutka gázon de csak pöfög azt megáll, valszeg karbi pucolás lesz? várom a hozzászolásokat :) mit tegyek:P köszi
A power nekem el sem fért a végén (180 cc lett fúrva, alig maradt persely benne) így egyszerűen nyitott állásban ki lett ékelve - igaz 7 L-t evett utána, de 120-nál még bőven kimentem vele előzni, a 110-es (elöl) 130-as (hátsó) utcai gumi ellenére... Nem vettem észre hogy alul gyenge lett volna tőle, ugyanúgy 6-7000-től tépett csak erőből.
Arra is figyeljetek, hogy nem csak a szelep, de maga a KIPUFF is szeret elkokszolódni: anno megfúrtuk a motort, ezért sűrűbb olaj/üzemanyag keverékkel, lassan (80-90 km) járattam.
2-300 km után (amikor már húztam volna neki) olyan tüneteket produkált, olyan erőtlen volt mintha a szeleppel lenne baj - szétszedtük: semmi.
Aztán kiégettük a lassú tempónál eltömődött kipuffot és MINTHA ÚJ BLOKK lett volna bele: még 6.-ban is jól húzott, erős , dinamikus lett. Érdemes figyelni rá.
Hi köszi a gyors választ jó kérdés szerintem 123-as, ezüst színű, és ledadog amikor nyitni kellene ennyit tudok. esetleg ha szétszedem valami elugro dolgokra kell számítanom? vagy összerakásnál valamit figyelni kellene esetleg valamivel bekenni mikor összerakom, bármi.
köszi
A hengereden, elöl. Sztem először is takarítsd meg, nálam is volt ilyen probléma, hogy tele volt sárral, olajjal, bogarakkal és meg se mozdult, kitakarítottam és lám működik. Mondjuk ez csak a 127-es Rotaxra vonatkozik, mert ott ugye kipugáz működteti a Powert. Neked milyen blokkod van?
Azután érdeklődnék hogy hol is van a gépemen a power szelep :D 91 es a gép. valahogy nem nyit ki tud valaki valamit mondani mi lehet a gond mit nézzek át?
elöre is köszi a segítséget
Szép lecc !!!Metál festéket vettem...bordó+ezüst...de közben kiderült hogy a kipufi gumitartobakjait is ki kellett cserélni...még jo hogy haver átnézi rendesen ...aztán majdcsak alakulgat.
Énis kimentem csapatni vele aztán egy piros lámpát magam után hagyva jött is a kék villó utánnam, magyarázkodhattam is hogy csak véletlen volt az a piroson átjövés, de rendes volt a rend őre és elengedett azzal hogy máskor azért ne csináljak ilyet.
Csillagos estét mindenkinek!!! Phisoo akkor jol műkszik a váltó??? Há azl égnek... Én most értem haza...és már non hiányzik a kis szerelmem...olyan jó lenne csapatni.... De ha kész lecc teletankolom...meg se állok míg bírja-hihi
Ott tartok hogy nem indul be rugásra, tolásra is csak ugy egy két pillanatig megy, szal nem megy a moci. Nemtom mi a baj. powernek köze nincs ahhoz hogy beindul vagy sem szerintem de javítsatok ki ha nem így van, szóval ha még az nem is jó de akkor is indulnia kéne, héten remélem haverom ráér aki mellesleg motorszerelő vele csak megoldjuk a dolgot. csáó
köszi a tanácsokat ma d.u megnézem és reménykedek hogy elég lesz egy power pucolás, és nemtöbb
2-300 km után (amikor már húztam volna neki) olyan tüneteket produkált, olyan erőtlen volt mintha a szeleppel lenne baj - szétszedtük: semmi.
Aztán kiégettük a lassú tempónál eltömődött kipuffot és MINTHA ÚJ BLOKK lett volna bele: még 6.-ban is jól húzott, erős , dinamikus lett. Érdemes figyelni rá.
köszi
Azután érdeklődnék hogy hol is van a gépemen a power szelep :D 91 es a gép. valahogy nem nyit ki tud valaki valamit mondani mi lehet a gond mit nézzek át?
elöre is köszi a segítséget
Énis kimentem csapatni vele aztán egy piros lámpát magam után hagyva jött is a kék villó utánnam, magyarázkodhattam is hogy csak véletlen volt az a piroson átjövés, de rendes volt a rend őre és elengedett azzal hogy máskor azért ne csináljak ilyet.