Szóval még itt bp-n en Castrol nál vagy hol van még, ahol ők keverik, 16. ker.-be Amugy énis azon gondolkoztam hogy lehet bekéne tenni egy szűröt, amugy miért jobb az 1:30 as? nemfog jobban melegedni a henger ha kevesebb olaj van a keverékbe? ha nem elég őzbarnácska több levegőt nyomjak hozzá? de mondom az a mókás hogy szívatóval beindul jár kb 1 percig aztán befullad ennyi ha, de elötte szerintem csinálok egy saját keveréket azzal is megproba hogy mit csinál meglássuk, nem hittem volna hogy baj lesz vele mikor megvettem... nah de csak sikerül már valamit csinálni
Oké, király!
Ice: Te hol tankoltál keveréket? Már elég rég óta nincs keverék a kutakon. Egyébként mikor még volt, akkor 1:40-be keverték, de én ajánlom az 1:30-as keverést, főleg ha pörgeted, vagy igénybe van véve rendesen. Sőt én még a benzincsőre is raktam egy szűrőt, így szinte tutira nem megy kosz a karbiba. Bármely motoros-autós boltban beszerezheted 200 tallér körül van (de lehet sokat mondtam).A gyertyát nézd meg milyen színű, ha nem őzbarna, akkor még van mit hangolni . Na sok sikert!
Üdv all.
Megint eljött a probléma szívatóval beindul jár egy ideig majd leáll és annyi, persze az új gyertyával csinálja ezt, most vagy túl sokat kap, vagy túl olajos a keverék (nem én kevertem kúton tankoltam) vagy már télleg megnézem azt a szűröt amit mondtatok a karbiba menő bezin cső alatt ami van csavar gondolom a mögött van ha jól értemeztem , amugy tegnap is simán mentem vele mindenhol és semmi nem jelentkezett ma is mentem és egyszer csak ezt nyomta... érdekes
nah egyrészt keverékkel nyomom a olajpumpa levan kötve másrészt meg berugos ugyhogy meglátjuk nemsokára hozzákezdek a dologhoz köszi a sok segítséget télleg látom azért megy az összetartás
széles utat meg jó időt eső nélkül legalábbis.
Phisoo nem voltál unalmas ..végre sikerült össze eszkábálnod a váltót...legalább te csapathatsz... ...iceice-remélem kidrül h mi a probléma a gépeddel..miért áll le?!!!És meg tudjátok javítani..Képzeljétek az én verdámat ma csiszolta fel haver...ugyh nemsokára fesés
Nekem jó forrásom van az NGK-ra: a régebbi gépeké 900-1000 Ft, a sportmocik CR sorozatú gyertyái sem kerülnek 1500-1600-nál többe. Ezért írtam csak - úgy emlékeztem a Tuaregbe még a régi típus van.
Azért nem párszáz forint, mert ami gyárilag elő van írva neki, legalábbis az én Tuaregemnek, az 2600 Forint volt. Most nem emléxem pontosan, de valami B10 akármi NGK Racing gyertya.
Tényleg, most jut eszembe, nálam is csinált már ilyet, egy pillanatra beindult aztán le is állt. Kicseréltem a gyertyát és meg is javult. Egyébként, ha nagyon olajos a benyád, akkor is ezt csinálja, mert ugye "beköpi" azonnal, ahogy elkezd járni a motor. Ha veszel új gyertyát, akkor az olajszivattyút feltétlen állíts be, hogy megfelelő mennyiségű olajat nyomjon + a karbit is célszerű finomhangolni. Akkor jó, ha szép őzbarna a gyertya. Akkor majd írj, hogy mi lett!
Üdv.
Nézd meg önindítóval a gyertyát: ha szikrázik erősen, ez FÉLsiker. Uganis ha sokat futott, akkor lehet hogy nyomás alatt a hengerben már nem fog üzemelni - nem múlhat párszáz forinton hogy tökéletes legyen!
Na hi
Kezdtük azzal hogy gyertya jó e megpucoltuk aztán be is indult, de aztán jött a hiba hogy 1 be elindul majd váltásnál leáll, aztán megint nem indul holnap szerzek másik gyertyát hátha az jó és az a ludas nemtom, mindenesetre szétszedtük a karbit is elvileg a fuvokák tiszták meg maga a karbi is tiszta, de holnap mégegyszer szétszedem kjifujkálom valahogy a járatokat meg megtisztítgatom aztán meglássuk mi lesz, remélem járni fog. de mindenesetre érdekes volt hogy gyertya pucolás után indult majd ugyan ugy leállt mint tegnap szal lehet télleg érett egy gyertya csere? mondjuk nem volt valami szép színe mikor kiszedtük elég olajos volt, most lehet hogy még a keverék se igazán jó volt de mivel igy tankoltam csak nem szar bár kitudja de ha eddig ment vele baj nélkül akkor most mi lehet a gáz? majd holnap irok a fejleményekről csáó
Nekem a karbi a gyanús, sztem nézd meg azt is, lehet eltömődött valamelyik fúvóka, vagy a szűrő benne, és nem kap elég anyagot. Viszont én hogy beoptam... Szombaton végre sikerült összeraknom a blokkomat, király. Megyek ki mondom kipróbálom már, mi a téma, egyes elindulok... kettes... kettes után négyes... négyes után hármas, utána ötös... azt hittem ott helyben sírva fakadok, csak sikerült felcserélnem őket Nah mind1 vasárnap felkeltem korán, szétszedtem összeraktam jól, még 1 óra finomhangolás és du 5-kor már téptem is a száját Úgy megy mint az állat, nagyon király, végre, úgy hiányzott már 2 hónap után... Most éjjel nappal motorozni fogok az biztos. Gondoltam megosztom veletek is, bocsi, ha unalmas voltam.
Na üdv mindenkinek!
Szóval még itt bp-n en Castrol nál vagy hol van még, ahol ők keverik, 16. ker.-be Amugy énis azon gondolkoztam hogy lehet bekéne tenni egy szűröt, amugy miért jobb az 1:30 as? nemfog jobban melegedni a henger ha kevesebb olaj van a keverékbe? ha nem elég őzbarnácska több levegőt nyomjak hozzá? de mondom az a mókás hogy szívatóval beindul jár kb 1 percig aztán befullad ennyi ha, de elötte szerintem csinálok egy saját keveréket azzal is megproba hogy mit csinál meglássuk, nem hittem volna hogy baj lesz vele mikor megvettem... nah de csak sikerül már valamit csinálni
Ice: Te hol tankoltál keveréket? Már elég rég óta nincs keverék a kutakon. Egyébként mikor még volt, akkor 1:40-be keverték, de én ajánlom az 1:30-as keverést, főleg ha pörgeted, vagy igénybe van véve rendesen. Sőt én még a benzincsőre is raktam egy szűrőt, így szinte tutira nem megy kosz a karbiba. Bármely motoros-autós boltban beszerezheted 200 tallér körül van (de lehet sokat mondtam).A gyertyát nézd meg milyen színű, ha nem őzbarna, akkor még van mit hangolni . Na sok sikert!
Üdv all.
Ami benne volt gyertya az NGK R BR8ES, amit vettem az meg NGK B8ES ennyi
Megint eljött a probléma szívatóval beindul jár egy ideig majd leáll és annyi, persze az új gyertyával csinálja ezt, most vagy túl sokat kap, vagy túl olajos a keverék (nem én kevertem kúton tankoltam) vagy már télleg megnézem azt a szűröt amit mondtatok a karbiba menő bezin cső alatt ami van csavar gondolom a mögött van ha jól értemeztem , amugy tegnap is simán mentem vele mindenhol és semmi nem jelentkezett ma is mentem és egyszer csak ezt nyomta... érdekes
Üdv all.
Megoldodott minden problémám egy gyertya cserével, beindul, jár, megy, power is nyit rendesen szóval minden jó, 800 ft volt a gyertya amugy.
széles utat meg jó időt eső nélkül legalábbis.
Üdv.
Kezdtük azzal hogy gyertya jó e megpucoltuk aztán be is indult, de aztán jött a hiba hogy 1 be elindul majd váltásnál leáll, aztán megint nem indul holnap szerzek másik gyertyát hátha az jó és az a ludas nemtom, mindenesetre szétszedtük a karbit is elvileg a fuvokák tiszták meg maga a karbi is tiszta, de holnap mégegyszer szétszedem kjifujkálom valahogy a járatokat meg megtisztítgatom aztán meglássuk mi lesz, remélem járni fog. de mindenesetre érdekes volt hogy gyertya pucolás után indult majd ugyan ugy leállt mint tegnap szal lehet télleg érett egy gyertya csere? mondjuk nem volt valami szép színe mikor kiszedtük elég olajos volt, most lehet hogy még a keverék se igazán jó volt de mivel igy tankoltam csak nem szar bár kitudja de ha eddig ment vele baj nélkül akkor most mi lehet a gáz? majd holnap irok a fejleményekről csáó
Na üdv mindenkinek!