Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a motor.hu-n volt fönt ,25ös...beszéltem is a sráccal,gebhardt Balázsnak hívják,asszem....szal ez nem az a motor
Gianelli végdob,jó érces hangja van,de csak 5 gangos.
Tökre ijen,mint ez a 125-ös.
5-6 seb? pollini,arrow,gianelli,fmf?
A kipuff valami nevesebb tuning,nem a gyári.Végsebessége valahol 95-körül 70kg-os gyerek alatt.9,5-10LE.
végre 2 kar az nem nagy pénz mennyit megy,vmi adatokat mondasz róla? meg érdekelne h milyen kipuff van rajta!
Jólesik,hogy foglalkoztok a dologgal,de a karoknak csak a vége van eltörve.
megpróbálom egyformára vágni és csá.Mellesleg ma megvettem,ha van valakinek EZÜST hátsó sárvédője érdekel.
Megigérem:a héten fényképet is küldök.
Enyimen is külön van Csak ott azon a gecin van a szivatónak a pöcse is!
mienkben mind2ben 1ben van 1ik el is tört nyáron,de aztán sikerült összecsavarozgatni nagy nehezen,1ébként bontóban nem lehet kapni,rendelni lehet újat,8ropi
a fék ninsc egybe a kapcsolókkal, amit én láttam ERIX -et azon a kuplung szerkezet is külön volt a kapcsolóktól.
de lehet hogy az ujjabon már egybe van.

kero:
a fékkarnál lévő cucc az a fékhenger, ami a keréknél van amiben a betét az meg a munkahenger.
az en DT-m dobos volt elol hatul de csak 80-as 1984-es volt de 110-et vitte a tuning után kifutott dugoval.
Az en nehai DT-men is ugy volt ket biciklis kar komplett,jo volt minden fasza csak kicsit rovid volt más nem volt az uzletben.
az RX-en egybe van a fékkar+kapcsolok?
ha igen akkor az szar megoldas,felesleges penz kidobasra van ugy legyartva.
Jahh okéé én a izére arra a gázforgantyúsra gondoltam.....srx..mert azt lehet külön kapni!
Mz simsonnál megoldhato lenne
az a technika! Azt lehet szerelni!
Jahh tényleg,ha af ék törik akkor sztem komplett gecivel együtt kell venni!
Ami a kormányon van azt is munkahengernek hivják?!
vagy az mi?!
hát a fékkar nem igen oldható meg a biciklis trükkel, mert az hidralikus.
Ha nagyon ragaszkodsz a mocihoz akkor..
Köv a tanácsom, a kuplung meg a fékkarhoz.!
Egy haverom DT-jén volt úgy,hogy ki volt szedve a letörött kar,és az egész konzul arrébb lett rakva,és egy külön kart veszel rá felfogatóval együtt (mint a pl a bringákon a fékkar ) (ne azt vegyél ,csak olyat ) mielött kötözködtök

Ugyan ez a variáció a féknél is :)
a km óra meg nem biztos... nagyon soxor láttam ,h cserélgetik ezeken az órákat,detto ilyen órája van pl dt-nek is
ettől függetlenül már láttam 50es vázban 25ös blokkot ömm hát kuplung kart nagyon nehéz találni ha az egész el van törve,mert azzal 1ütt vannak a kapcsolók meg minden:S és nem lehet se ragasztani meg se semmi,mert vmi ötvözetből van
Szerinted csak ennyi a különbség tóni?! Láttál már 25ös RX et?! Én multkor beelőztem egyet ,megálltam a gyerek mellett beszélgetni..és hát mint ha a földön ült volna
Azért a 25ös " enyhén " "combosabb" motor.
Pl a hátsó lengő sztem duplája vastagságban...

A másik,hogy ha 125ös blokkot beleraknák az 50esbe..akkor ott hajlitaná meg ahol a legvastagabb... :) Az bizti,hogy elhúzná oldalra a lengőt....
De a legszűkebb keresztmetszett, az a fék lenne Lehet,hogy menne mint a kisördög,de a megállással lennének gondok...
Sajnos képet nem tudok küldeni,de gyári matrica,bontatlan motorblokk
Hiány:hátsó sárvédő sérült,nincs aksi,fék és kuplung karok sérültek
viszont:gyönyörűen szól a motorja,egészséges fékbetétek,lánc.13800 össz kilométer
de ez állapottól függő...meg a sok barom néha meghirdeti rxnek és közben etx vagy tuareg..
ht én nem sokallom érte képet tudsz mutatni????
Köszönöm a felvilágosítást.Még 1:1998-as RX 50-es 150 000 megér?
1szerűbb h http://www.motor.hu aprilia rx 125... és veszel 1 gyárit
magyarul teljesen más az egész.
másik oldalvan a kihajtás, tehát más a lengővillána fék felfogatás.
a 25nek több felfogató füle van.

meglehet mindent csinálni , csak idő és pénz és ismeretség kérdése.
ilyen heggesztő olyan hegesztő, esztergályos. stb.
bele lehet operálni,csak a fogatok máshol vannak.meg a 25ös hajtás pont az ellenkező irányban van...50-esnél bal oldalt 25-ösnél pedig jobb oldalt, de egyébként asszem csak tankbeli különbség van a 2 váz között,meg talán a hátsó váznyúlvány
sziasztok segítségeteket kérném.az érdekel,hogy az aprilia rx 50-es menyire kompatibilis a
125-sel.RX 50 vázba 125ccm-es blokk létezhet?