ht nálunk az rx csinál ilyet:S de már nem is indul be,pedig kompresszió van így érzésre,meg ugyanolyan nehéz rugdosni meg minden...:S 80nál 1xercsak megállt,pöfögött még beindult,még lábon hazajött,azóta vége,volt karbi tisztítás meg sok minden,de semmi nem változott
Ha az van amire gondolok (gyújtáselektronika szar , ki kell cserélni). Nekem volt 10ezer munkadíjjal... De biztos az lesz a szar sztem 100% mert ugyananzok a "tünetek" mint nekem voltak akkor... (A motort én a Ducatonkkal vittem akkor be)
Isten vagy, kösz kb a küszöböt rágom olyan mérges vagyok de akkor majd felhívom. Műhelybe nemhiszem hogy betudom menni mert modom km-enként megáll. Valszeg megveszem és ha nem annyira bonyolult akkor kicserélem egy ismerőssel. Neked ez mennyibe került???
Nah mondok egy telefonszámot én ide hordtam a Gilerát sztem Budapest eggyik legjobb szerelője és nagyon becsületes nem kúr át!!!! Motor Centrum a műhely neve 2T re specializálódtak de bármit megcsinálnak 0612528770 telefonszámon keresd Borbás urat elmondod neki telefonon mi a gondod és meg fogja mondani a megoldást meg h kb mennyibe fájna.... (Egyébként a műhely a népstadion mellett van) Tényleg jó a Gilerámat ők élesztették újjá...
De az a vicces hogy ha beindul utána úgy megy mint az állat, kegyetlenül , aztán döcög és paff leáll. Kurva ideges vagyok mer nem poén hogy ottmaradok az út szélén vagy épp előzökm és leáll a motor
Az kemény kissebbfajta gyújtásproblémáid vannak.....
Nekem is volt már az SP-n csak nekem annyi volt hogy nem vette a gázt a motor... Nemtudom pontosan egy kis dobozt cseréltek , nem volt drága nyugi......
Húúú nagyon szomorú vagyok Menni akartam ma az rs-el de kb 5 utcáig jutottam, elkezdett döcögni és leállt.Nem is tudtam beindítani, kis gyertyapucolás aztán utána jó lett. Hazamentem, tegnap vettem új BR10EG-s gyertyát beletettem, mondom elmegyek megint. Mentem kb 1 km-t és azt vettem észre hogy össze vissz aingadozik az alapjárat, majd leáll. Viszont most be sem köpte a gyertyát. Megint megpucoltam bár retek nem is jött le mer nem is volt rajta. Aztán beindítottam és hazamentem ,de pedig megy mint állat, szal nem vágom mi a baja
Senki nem mondta hogy egy szinkombinacio volt.De kit erdekel?Mivel tartozom en barkinek is hogy megint magyarazkodnom kene. tudom amit tudok es kesz,nem a levego beszelek,nem szoaksom,foleg nem valotlant allitani.Igen es kepzeld tudom csatolni hogy milyen km oraja mert tortenetesen ilyen is volt a csaladban.Szoval te nem probalj bemagyarazni semmit,nekem amirol semmit nem tudsz.
Lehet 96os valoban de az biztos hogy ez forgalombahelyzes eve volt.Igy valoban 96os,de modell szempontjabol 95os ami az evi aktualis szin volt.
Akard már nekem megmagyarázni, hogy minden évben csak egy féle színkombinációval gyártották, meg, hogy 2 távoli kép alapján te tudod, hogy ilyen a műszerfal. Basszus! Kézrátétellel nem tudsz gyógyítani???????????? Már ezek után nem lepődnék meg semmin! Magyarázzuk be egymásnak, hogy megmondod az evo mito évjáratát is az alapján, hogy milyen színű! Abból is volt tirke tarka is egy évjáraton belül! Mint a tégla vörös 100-es gixer mellett volt kék fehér is. De ha te így látod leegyen IP-s fekete, ez tetszik!!!! Apáááám. Ez igen. A 42Le nekem is sok. De nem akarok itt mélyen belefolyni a dolgokba, mert nyilván én vagyok a tudatlan! :-D
Ez kabaré!
Na én léptem mert olyan tudatlannak érzem magam itt, hogy csak na! Megyek gépészmérnöki alapismeretek órára, hátha okosabb leszek más témában.
Nekem is volt már az SP-n csak nekem annyi volt hogy nem vette a gázt a motor... Nemtudom pontosan egy kis dobozt cseréltek , nem volt drága nyugi......
Felnimatricák és egyéb matricák még mindig vannak!!!!!
Lehet 96os valoban de az biztos hogy ez forgalombahelyzes eve volt.Igy valoban 96os,de modell szempontjabol 95os ami az evi aktualis szin volt.
Hát te vagy Loriby! Neked is RS125-öt volt! Netán a tiéd volt ez?
Ez kabaré!
Na én léptem mert olyan tudatlannak érzem magam itt, hogy csak na! Megyek gépészmérnöki alapismeretek órára, hátha okosabb leszek más témában.