Sziasztok!
Adott egy 2008-as rs125 ami 18kw papírokkal van forgalomban.
Van valamilyen mód arra hogy 11kw (A1-el vezethető) verziót kapjunk?
létezik esetleg olyan hogy fojtast kap amivel 11kw ot produkál? nem feltétlenül a “lepapirozom okosba” módszerre gondolok bár erre is kiváncsi lennék elméleti szinten hogy létezik e ilyen?
Modern kétütemű, 1:50 normál utcai használat mellett jó kell legyen. Ha ésszel ugyan, de nyomod a szemét, akkor 1:40. Ha nagyon (pl. pályanaposdi) akkor 1:33 akár.
Szvsz 1:40-nel jó vagy. Az 10 liter benzinhez 250ml olaj. Az 1:50 az 200 ml 10 literenként.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni benzin olaj keverési arányban. motorom egy 2002. 125 aprilia sr kétütem. Keveréket kell csinálnom de nem igazán tudom, hogy ehhez a típushoz mi lenne a megfelelő. Köszi
Sziasztok!
Bocs az off-ért, de tanácstalan vagyok, talán ti tudtok segíteni. Adott egy 125 2t tuareg, 89-es. Pneumatikus powerrel.
A power nyitna, de amikor nyitna pont leszabályoz a motor. Anyagot kap, gyújtásra gyanakszom. Valami tippetek nincsen, merre induljak?
Már félig szét van bombázva, a kábelkötegben eddig nem találtam hibát, testek rendben, gyertya friss.
Köszi előre is. :)
Sziasztok!!!
Szeretnék vásárolni RS 125-öt pályamotorozásra. a Külső számomra nem fontos, (karcos, repedt, enyhén hiányos is szóba jöhet.
Leginkább a Rotax 122-es blokkal szerelt RS 125 érdekelne. Ha valaki reális áron szeretné eladni a motorját, kérem jelezze itt, vagy a beciby@gmail.com email címen pár képpel, leírással, és árral, hogy mit és mennyiért szeretne eladni. Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv.: Béci
Sziasztok !
Az aprilia ETX 125 ( rotax 127) motoromba egy véletlen zárlat során sajnos tönkre ment a gyújtáselektronika. Amal-Sem svéd gyártmány volt,gyárilag ezzel szerelték.Ez a 4 vezetékes + gyújtókábel,a gyújtótrafóval egybeöntött típus.Kérdezném,hogy valakinek esetleg nem volna egy üzemképes példány belőle. Szívesen meghallgatok tuti tippeket is alternatív megoldásokra,hogy mi jöhet szóba helyette.Válaszaitokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Pakolászás közbe belefutottam egy rég elfeledett rotax 123 blokkba, amit alkatrész bázisnak vettem anno, de nem jó 122-höz, úgyhogy ha valakinek szüksége lenne belőle valamire az szóljon. Gombokért vihető minden, másnak nagyobb szüksége lehet rá. Írjon akinek kell belőle valami. 😉
Főtengely szerintem nagyon jó, a gyújtás felől a menet kicsit kopott, de meg lehet húzni. A lendkerékben a mágnes megindult, az állórész jó lehet.
Ezek az alkatrészek eladva. Hátsó féktárcsa.
Első féktárcsa. Hátsó keréktengely komplett. Első féknyereg felújított.
Hátsó féknyereg felújított. Első főfékhenger komplett. Hátsó főfékhenger komplett. Hátsó rugóstag.
APRILIA RS 125 BONTÁS.
Pályamotornak vettem tavaly, futómű felújítva, első hátsó féknyergek felújítva, féktárcsák jó állapotban vannak. Pelxi majdnem új, de megvan az eredeti is az karcos, bevan sárgulva. Hajtókar eltört, pályán el is estem emiatt.
https://www.facebook.com/csanad.baboss/videos/5926337977406892
Úgy volt, hogy megcsinálom, de inkább eladnám bontva alkatrészenként.
Sérülések amiről tudok.
Hajtókat törött.
Henger vas persely törött.
Főtengely nem tudom milyen állapotban van.
Idomok pár helyen sérülve.
Kormánycsutka bal oldal törött.
Minden más működik, jó rajta.
Kérésre további képeket küldök.
Ár megegyezés szerint.
Személyes átvételt részesítem előnyben, de posta megadható kisebb alkatrészek esetén.
Adott egy 2008-as rs125 ami 18kw papírokkal van forgalomban.
Van valamilyen mód arra hogy 11kw (A1-el vezethető) verziót kapjunk?
létezik esetleg olyan hogy fojtast kap amivel 11kw ot produkál? nem feltétlenül a “lepapirozom okosba” módszerre gondolok bár erre is kiváncsi lennék elméleti szinten hogy létezik e ilyen?