ujabb/ kevesebbet adtal el belole, kevesebb a szerviz tapasztalat?! nem vagyok kepbe csak kerdezem idaig csak 4utemu gepeim voltak. te mit javasolnal, ujabbat v regebbit erdemes venni? a te gepednek mi a szervizigenye? hany km-kent cserelsz olajat? esetleg dugot?
2009-tol gyartott rs 125-os mennyire problemas gep? hetvegen lenne hasznalva mint palyamotor.
Bp kornyeken Aszalos-ekon kivul tudtok valakit aki foglalkozik a szervizelesevel?
Megnézheted, az olajpumpa beállítását. Nincs-e esetleg felakadva a bovden. Szokott lenni a pumpán, és a mozgó alkatrészen - amit a bovden húz egy jelölés, elengedett gáznál azoknak kb egybe kell esni(esetleg egy kicsit a több olaj felé állnia).
Hali. Segítséget szeretnék kérni bárkitől aki tudja mi a megoldás, vagy van tippje. Szóval elég egyszerű. A motor nem pörög 9000 fölé. Viszont 8000 felett már csak kúszik. Addig rendben van minden. Van valakinek bármi fogalma mitől lehet? Gyertya? Karburálás? (Mondjuk köpi a kipufogó az olajat rendesen, lehet hogy telement, és az fojtja le?) Igazából tanácstalan vagyok. Ha már itt tartunk, tud valaki Budapest környékén olyan szerelőt akire ti rábíznátok egy motorgenerált? (meg ha már ott vagyok akkor egy arrow rendszert) A válaszokat előre is köszönöm. Ha faszságot írtam nyugodtan javítsatok ki.
Sziasztok !
Tulajdonosa lettem egy 2004 es Rs-nek
A végsebessége 125 km/h amit keveslek (volt már talmareplicám ami 165 at vitte)
Valaki vágott már ki ilyenből katalizátort?
Tudom hogy önmagában kevés kivágni ha nem karburálom utána stb. Engem az érdekelne hozott e jelentős javulást és hogy műszakin okoz e problémát a károsanyag kibocsátás növekedése?
Szia! A Dadogás szerintem a zárt elektronika miatt lesz. Erőlködik 5000 környékén és egyszer csak átesik a fojtáson és meglódul. Ez az elektronika hibája lesz. Ha leveszed az ülést és hátrafelé benyúlsz akkor az elektronika végét kellene kitapogatni, hogy sima vagy érzel valami furcsát a felületen. Ha sima akkor nincs kinyitva az elektronika. Ha ragyás egy helyen akkor ki van nyitva és máshol lesz a hiba oka.
Hello mindenki. Nemrégiben vásároltam egy 2005-ös aprilia rs-t. Gyönyörű állapotban van, viszont akadtak apróbb problémák, amiket nem igazán tudok hova tenni.
-Elsősorban a visszadadogással találkoztam. A motor az előző tulaj állítása szerint mindig 100.as benzinnel üzemelt. Akkor ugye jöttem én... És mivel a benzinkúton éppen nem volt 100.as, így beletölöttem a 95-ös Hypermegabenzint, ami minden adalékkal van kezelve, meg tudjamisén miért kerül 420 forintba.... Na mindegy, utána nem sokkal azt tapasztaltam, hogy a motor 4,800 és 5,500 között erőtlen, dadog, szenved. Utána pedig kilő mint a puskagolyó. Mivel nincs még meg valami régóta, így halvány lila gőzöm sincs, hogy hol keressem a hibát. A benzint azért mondtam, mert közvetlen utána vettem észre, viszont nem tudom, hogy előtte volt-e ilyen problémája. Ha pedig nem ettől van, akkor hol keressem a hiba okát? Talán gyújtás? Gyertya? Karburátor? Tanácstalan vagyok...
-A második probléma pedig valahol ott kezdődik, hogy a lánc körülbelül a földet verdesi.... Viszont, hogy őszinte legyek nem hiszem, hogy már utána lehetne állítani... Szóval milyen láncot ajánlanátok? Magam tegyem fel? (Ha lehet egyáltalán) Ha pedig nem akkor ki milyen szervízbe viszi? Pest környékén jó szervízt tudna valaki mondani?
-Igazából még annyit akartam kérdezni, hogy mennyire normális, hogy ameddig nem melegszik fel a motor üzemmelegre, addig ott szakad belőle a szürke füst ahol nem szégyenli? Miután bemelegedett nincs vele baj, viszont enyhén rendellenesnek tűnik....
A válaszokat előre is köszönöm. Ha valamit nem sikerült érthetően elmondanom, azért elnézést kérek.
Sziasztok! A képeken látható motor összes alkatrésze eladó. (Hengerszett nincs már)
Minden, ami van még, megtalálható itt: https://www.bmotor.hu/rs-125-gpr
Bp kornyeken Aszalos-ekon kivul tudtok valakit aki foglalkozik a szervizelesevel?
Tulajdonosa lettem egy 2004 es Rs-nek
A végsebessége 125 km/h amit keveslek (volt már talmareplicám ami 165 at vitte)
Valaki vágott már ki ilyenből katalizátort?
Tudom hogy önmagában kevés kivágni ha nem karburálom utána stb. Engem az érdekelne hozott e jelentős javulást és hogy műszakin okoz e problémát a károsanyag kibocsátás növekedése?
Nem árul valaki RS-t? Pályázni kellene.
-Elsősorban a visszadadogással találkoztam. A motor az előző tulaj állítása szerint mindig 100.as benzinnel üzemelt. Akkor ugye jöttem én... És mivel a benzinkúton éppen nem volt 100.as, így beletölöttem a 95-ös Hypermegabenzint, ami minden adalékkal van kezelve, meg tudjamisén miért kerül 420 forintba.... Na mindegy, utána nem sokkal azt tapasztaltam, hogy a motor 4,800 és 5,500 között erőtlen, dadog, szenved. Utána pedig kilő mint a puskagolyó. Mivel nincs még meg valami régóta, így halvány lila gőzöm sincs, hogy hol keressem a hibát. A benzint azért mondtam, mert közvetlen utána vettem észre, viszont nem tudom, hogy előtte volt-e ilyen problémája. Ha pedig nem ettől van, akkor hol keressem a hiba okát? Talán gyújtás? Gyertya? Karburátor? Tanácstalan vagyok...
-A második probléma pedig valahol ott kezdődik, hogy a lánc körülbelül a földet verdesi.... Viszont, hogy őszinte legyek nem hiszem, hogy már utána lehetne állítani... Szóval milyen láncot ajánlanátok? Magam tegyem fel? (Ha lehet egyáltalán) Ha pedig nem akkor ki milyen szervízbe viszi? Pest környékén jó szervízt tudna valaki mondani?
-Igazából még annyit akartam kérdezni, hogy mennyire normális, hogy ameddig nem melegszik fel a motor üzemmelegre, addig ott szakad belőle a szürke füst ahol nem szégyenli? Miután bemelegedett nincs vele baj, viszont enyhén rendellenesnek tűnik....
A válaszokat előre is köszönöm. Ha valamit nem sikerült érthetően elmondanom, azért elnézést kérek.
Minden, ami van még, megtalálható itt: https://www.bmotor.hu/rs-125-gpr