Én nem értek ehhez a pályázós mókához, de mi köze a váltóolajnak mindehhez? Mert egy 4 üteműnél értem, a sűrűbb olajcsere periódust, ott használódik, elvonja a hőt, ken, nyíródik, viszi a kormot, de itt??? Kb mind1 mi van benne, csak ne csússzon tőle a kuplung, és legyen meg a szint.
Gondolkozom egy ilyen vételén.
A fényezési probléma nem annyira zavar, de mennyi pályázás / km van a motorjában?
Mennyi pályázás után cseréltél olajat?
Eredete mennyire igazolható?
Kopó alkatrészekkel hogy áll?
Bocs, ha te egy régi ismert arc vagy itt a fórumon, de én új vagyok és fogalmam sincs, hogy ki kicsoda itt.
Helyileg hol lehet megtekinteni, ha érdekel esetleg?
Sziasztok!! esetleg valakinek olcsó, jó állapotú pálya RS?
műszakilag kifogástalan, fényezni nemártana. de így sem veszélyes. adok hozzá sok pótalkatrészt, idomot, stb. 415-ös lánc van rajta. komoly sp kipufogó, karbija beállítva,van hozzá pálya farok idom is stb
180 000ft
Arrow Challenge
Jollymoto Sp és Corsa
Ezek tuti jók, Péter tervét nem ismerem, nem volt hozzá még szerencsém.
Hangja a tompítótól, karbitól (beállítástól), hengerfaragástól (és fejtől*) is függ (mivel erősebb hengernek nagoybb szivászaja van, amit a kipufogó nem igazán befolyásol, kivéve ha gyenge a szar kipu miatt).
Powernyelvet nézzétek meg legelőször álló helyben indítva, hogy működik-e:
beinditjátok, aztán a behúzó elektromágnest figyelitek, hogy behúzza-e teljesen a nyelvet, vagy csak húz egy kicsit rajta: ha nem, akkor kiszedni a vasmagot, letisztitani, polirra csiszolni, és valami jól csúszó zsirral megzsirozni, utána a powernyelvet szedjétek ki, nézzetek bele a helyébe, hogy kokszos-e nagyon, illetve a nyelven is, hogy van-e lerakódás. Ha van, akkor henger le és ki kell tisztítani, törekedni kell itt is a polir felületre, a nyelv hézagolását úgy kell beállítani, hogy amikor teljesen beengedi, akkor feszüljön még a kábel, nehogy be tudjon esni a hengerbe, sokszor üti szét a segédkipuk gátjait sajnos...
Ha pneumatikus poweretek van, akkor a mágneses résszel nem kell törődni.
Ha a power része tuti jó, akkor esetleg jöhet a karburálás része: fel kellene sorolni, hogy mi az, ami nem gyári a motorblokkon (membrán, hnegerfej, faragott henger, kipufogó, stb.), szét kellene borítani a karbiját, és megnézni, hogy
-milyen tipusu karbi
-úszó méret
-kehelycső/tűsfúvóka méret és kód
-tű kód és pozíciója
-főfúvóka méret
-esetleg ha van akkor a powerjet fúvóka mérete
-légszűrő stílusa/tipusa (pl gyári, vagy valami kicsi bolti szar, vagy óriási pl egy E15 malossi, stb)
Aztán majd megírjuk, ha valami nagyon nem stimmel...
Sziasztok. Gyors kérdéssel fordulnék hozzátok. Adott egy 2001-es rs, szépen jár alapjáraton, de mihelyst fokozatba tenném leáll. Sztender kapcsoló nem világít, de ha az üres jelzőről lehúzom a csatit, azonnal leáll. Talán találkozott ilyen hibával már valaki, és nem kell kínlódnom. Köszi előre is. Széles utat
Sziasztok! Keresek RS125 ömre 34mm es beömlőt a karbimhoz, mivel eddig 28 as volt fent és tűl szűk a nyílás, hogy a 34 es belemenjen! Előre is köszönöm! 06203539433
Sziasztok , van egy RS 125 Apriliánk ami magas fordulaton ledadog nem pörög csak 9000-t. Van valakinek egy hozzáértő szerelője, mert mi elvéreztünk rajta. Köszönöm a válaszokat.üdv
Sziasztok. Adott egy 2004 RS125 ehez vennék kipufogó rendszert. Melyik lenne a legjobb, teljesítményre, hangra. ( Petku GP, Arrow, Gianelli )
Nem tudom ki hallot a Petku-ról aki igen, vagy akinek az is van éppen, megköszönném ha véleményt írna róla.
A fényezési probléma nem annyira zavar, de mennyi pályázás / km van a motorjában?
Mennyi pályázás után cseréltél olajat?
Eredete mennyire igazolható?
Kopó alkatrészekkel hogy áll?
Bocs, ha te egy régi ismert arc vagy itt a fórumon, de én új vagyok és fogalmam sincs, hogy ki kicsoda itt.
Helyileg hol lehet megtekinteni, ha érdekel esetleg?
műszakilag kifogástalan, fényezni nemártana. de így sem veszélyes. adok hozzá sok pótalkatrészt, idomot, stb. 415-ös lánc van rajta. komoly sp kipufogó, karbija beállítva,van hozzá pálya farok idom is stb
180 000ft
Jollymoto Sp és Corsa
Ezek tuti jók, Péter tervét nem ismerem, nem volt hozzá még szerencsém.
Hangja a tompítótól, karbitól (beállítástól), hengerfaragástól (és fejtől*) is függ (mivel erősebb hengernek nagoybb szivászaja van, amit a kipufogó nem igazán befolyásol, kivéve ha gyenge a szar kipu miatt).
beinditjátok, aztán a behúzó elektromágnest figyelitek, hogy behúzza-e teljesen a nyelvet, vagy csak húz egy kicsit rajta: ha nem, akkor kiszedni a vasmagot, letisztitani, polirra csiszolni, és valami jól csúszó zsirral megzsirozni, utána a powernyelvet szedjétek ki, nézzetek bele a helyébe, hogy kokszos-e nagyon, illetve a nyelven is, hogy van-e lerakódás. Ha van, akkor henger le és ki kell tisztítani, törekedni kell itt is a polir felületre, a nyelv hézagolását úgy kell beállítani, hogy amikor teljesen beengedi, akkor feszüljön még a kábel, nehogy be tudjon esni a hengerbe, sokszor üti szét a segédkipuk gátjait sajnos...
Ha pneumatikus poweretek van, akkor a mágneses résszel nem kell törődni.
Ha a power része tuti jó, akkor esetleg jöhet a karburálás része: fel kellene sorolni, hogy mi az, ami nem gyári a motorblokkon (membrán, hnegerfej, faragott henger, kipufogó, stb.), szét kellene borítani a karbiját, és megnézni, hogy
-milyen tipusu karbi
-úszó méret
-kehelycső/tűsfúvóka méret és kód
-tű kód és pozíciója
-főfúvóka méret
-esetleg ha van akkor a powerjet fúvóka mérete
-légszűrő stílusa/tipusa (pl gyári, vagy valami kicsi bolti szar, vagy óriási pl egy E15 malossi, stb)
Aztán majd megírjuk, ha valami nagyon nem stimmel...
Tehát szívócsonkot keresel, a gumit ami a hengerre van fogatva?
Nem tudom ki hallot a Petku-ról aki igen, vagy akinek az is van éppen, megköszönném ha véleményt írna róla.
https://auto.jofogas.hu/somogy/Aprilia_RS_125_allithato_kozponti_rugostag_teleszkop_69732477.htm
Árak alkuképesek! :)
https://auto.jofogas.hu/bekes/Aprilia_RS_125_legbeomlo_Karbon_69524266.htm
https://auto.jofogas.hu/bekes/Rs_125_power_szett_Ingyenposta_68803049.htm
enmoto@citromail.hu