Köszi. Most olyan is van benne. Mármint fémötvözet. Csak előző gazd(a)ák meg gányolták hegesztéssel mert eltört, csak nem lett valami fa*a és kikezdte a szimeringet, ezáltal eresztette ott az olajat. És szimering csere + új nyelv volt a terv.
Ilyen fémötvözetet tud valaki honnan lehet rendelni? Nem találtam sehol.
Karburátor beállítások:
- Tű zéger fentről az első pozícióban
- 120-as főfúvóka
- 70-es szivató fúvóka
- 62-es alapjárati fúvóka
Nekem ez egyértelműen karburátor problémára utal. Már régóta fennáll ez a probléma, egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni.
Túl vagyok egy komplett blokk felújításon (összes csapágy, összes szimering, összes tömítés újra cserélve),
de csak nem akar megoldódni. Menet közben közepes gázon tartva rángat, majd olyan, mintha elzárták volna a benzint, hiába húzom a gázt, nem
reagál, csak ha visszaengedem és utána egy pár másodperc múlva megint ráhúzom. Kompresszió jó, az erő nem hiányzik. Van ötletetek, mi lehet
a gond, lehetséges, hogy a karburátoron kívül valami másban kell keresni a hibát?
Ha kivan űrítve a rezód (perpillanat nekem gyári a kipufogódob) és ha veszel rá egy dobot (pl.Arrow,Petku GP,Gianelli........) akkor is nől a teljesítmény?
Sziasztok mi a véleményetek Giannelli kipufogóról? Jobb teljesitményben mint a gyári? Főfuvóka csere vagy karbiállítás szükséges? Esetleg a tűn egy kis plussz kaját adni neki? Kinek mi a véleménye rólla? Esetleg valakinek eladó tompitója van? (giannelli vagy valami más?)
Érdekelne a akkumulátor tartó műanyag ha megvan még, meg nem törött!!
email: rgrunwald@freemail.hu
Köszi!