Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Domi, sajnállak nagyon! Nehogy elbontsd! kimegyünk neked olaszba egy rotax blokkért. Motorcserét enged a magyar bürokrácia... nyugi
Domi, sajnállak nagyok. Próbáld összeszedni magad! Nehogy elbontsd! kimegyünk neked olaszba egy rotax blokkért, és kész! Motorcserét enged a magyar bürokrácia...
ez a "katalógus" 84-89-es ám...
15-17 éves olasz....
bocsi
15-17 olasz! motorok ne várj semmi bíztatót! Akkor is hanyagul csinálták meg és most el-el basznak dolgokat! Nekem nincs semmi gondom(hogy lekopogjam)! A powerem mechanikus és nem elektronikus és ez jó! Motorikusan ennyi!
Vázammal nincs gond, de az első villaszár csavarodott egy picit! Valaki nem figyeli akor nem veszi észre, de érezhető a dolog sajna!
itt van hogy 10-es gyertya
Szevasztok kellene nekem aprilia Af-1 futurához komplett kilóméter óra
ami aból áll hogy 1 nagy kör a km/h a legnagyobb kör a fordulatszám és egy kicsi kör a vizhőfok nagyon fontoss lenne sajna az enyém összetört mert villanyoszlopot fogtam vele és a fej idom merevitője össze törte. nagyon fontos lenne! akinek van ide irjon :passat.@freemail.hu
vagy msn:martin.katona@hotmail.com
köszi!
Nah nekem a Pegaso megcsinálta az idegeskedést. Indultam volna el, éppen csak elkezdtem gurulni, hallok egy reccsenést a henger felől. Hazajövök szétszedem, és látom, hogy a dugóból letört egy darab, meg a fél gyűrű hiányzik. Nekem konkrétan elegem van ebből, az tuti hogy ezek után senkinek sem fogom ajanlani ezt a motort.. Teszem hozzá, hogy én sose űztem mindig jó olajat használtam, és hát mégis.. Hát aprilia forever... ennnyi
Hm... Aprilia gyári alkatrészek forever! Igaz Citrom?
eladó az acerbis dobom! új ára 30 fölött van most megkapod 15ért! tartóval mindennel együtt! adok hozzá gyapotot is...csak vigyétek el
De hát uygan ugy van összerakva nemtom mé csinál ilyet!Nem kopog de ingadozik az alapjárat,pl megáll 2000 nél ott pötyög ráhuzom a gázt és utána meg 3000 és igy tovább...vmikor csak 1500
De ez is csak ugy az egyről a ketőre történt,csak ugy elromlott,akkor valoszinüleg kevés olajat kap
A kevés olajtól melegszik. Régen a generál után a simsonokba 1:25-ös keverékkel jártunk az első 500 km-en. Lehet, hogy attól jár egyenetlenül. Gyanakszom én még mindig a gyújtásra. Szerintem rossz helyen gyújt, be kellene állítani. Attól függ, hogyan jár egyenetlenül. Kopog, vagy nem robban mindig?
Nah megnéztem rajta mindent!hengertől a karbiig!
Biztos h gyertya hiba van de most meg már vmi más is,álítgattam az olajon és azota nehezen indul és összevissza ugrál az alapjárat(pedig tiszta a karbi) csak tólásra indul bee az öninditóvan nem!pedig ujj a dugattyum is!Jah és felmelegszik pár perc alatt 100 fokra!szal nem használom igy valoszinüleg szerviz lesz Azt tom tanácsolni h aki nem ért hozzá az ne nyuljon bele!
Gyerekek ne riogassatok már! Hát ennyi baja nem lehet egy Pegaso-nak! Gyújtást jókor kapja? Vagy mittomén! Hát komolyan, egy métert még nem mentem az enyémmel, de mingyá elmegy kedvem, és nem is fogok Remélem ezek nem komoly gondok.
Ja, megjött a gumi. Mindenkinek csak ajánlani tudom, teljesen korrekt. Lehet, hogy nem olyan nagy márka a Mitas, de 17000-ért összesen az első-hátsó azé nem olyan rossz szerintem. (figyelembe véve hogy a Metzeler 50 rugó). Még mindig nem kell senkinek a levetett cross gumim? Majdnem INGYEN ADOM!
Hi. nekem is ez a problámám h nem pörög tovább de nekem csak 5-6. sebességfokozatba ha behúzom a kuplungot akkor fölpörög. gyertya gyári benne (most vettem). de alacsonyabb sebességbe is érezni h visszatorpan és utánna 9200 nél ujra erőrekap (nem a power a rossz) szóval arra gondolok h ott vmi elektronika nem jó de nemtudom h van e benne olyan ami zavarhatná eddig jó volt de 1 hete már nem jó. ha valaki tudna valamit leírhatná.
Csitk! Akkor én még megnézném a főfuvókát, illetve a szivatót, hogy rendesen visszazár-e. Ha bemelegszik a motor, utána nem akar leállni alapjáraton? De mondjuk, ha folyamatosan nyitva a power, akkor pont, hogy tök mindegy, hogy áll a szivató, csak sokat fogyaszt, oszt jóvan. És 8500 fölé nem forog? Hm... Csináld meg a powert azért, mert a MOL megint emel...
Mr! Milyen gyártmányú a 10-es?
Gyárilag 10-es gyertyát ajánlanak én 9-est használok!
Nem vágom benen van a power és 6500 nél nyit!
Mert most nem a gyári funkcioval müködik,mert vmi kábel vagy elektronikai dolog nem müködteti a mágneses kapcsolot és igy folyamatosan nyitva van a power és eszi is a benzint rendesen
Sziasztok

Srácok tud valaki bármien külömbségről a dupla körlámpás pegaso plexije meg a csíklámpásé között?
SÜRGŐS LENNE!
Rendeltem de körlámpásét küldenek nekem meg csíklámpás van. Ha nem passzol vissza mondom.
A Bosch katalógus 7-es gyertyát ír bele... Nekem az van, és nagyon pöpec! (2 eze foncsó) . Egyébként nem 8500 rpm körül kéne nyitnia az áldott power-nek? Szerintem olyan körül van a vége a power nélküli csutkagáznak! nézd meg, hogy nyitva van-e a power, ha ráhúzod. Szerintem nem az olajozás körül van a gond. Attól maximum jobban füstöl, ha sok. (...vagy beáll, ha kevés...)

Zender, a 650-esről azér" már egy képet... !
heh
A régi gyertya eléget!De kiderült h olajprobléma van
tul sok olajat kap és azéé szabályoz le!Mert ahol tud fojik ki az olaj! szal csak ez lehet!De ha van más ötlet is akkor várom
Tekerd vissza a réi gyergyát és minden kiderül.
Ha úgy sem pörög lehet tovább agyalni a prolémán.
Hello
A Pegasom nem pörög csak 8500-ig Most lett összerakva és kapott egy ujj gyertyát!A boltban azt mondták h ez valo bele,szám szerint 6 os!A régi gyertyával jol pörgött,de akkor valószinüleg ez miatt nem pörög ?
Igen a Pegaso-ra gondoltam.de a tank az más rajta?

Én is most alakítom át a Pegaso-mat,csak az Enyém 650-es,de már alakulgat.
Tehát még a tank érdekelne vagy ha van még képed Róla ,akkor küldj lécci.
Köszi.
Nincs még összerakva kevés volt mostanság az időm... most majd hétvégén megint rákerül valami!Majd képek is leszenek!