Egy kis segítséget kérnék!
A hőfokmérőm nem mutat 45°C-nál többet üzemi hőfokon! Mi lehet a gond? A mérő vagy a hőfokszabályzó?
Vagy vigyem el szakihoz, hogy nézze meg?
Ídőközben megtudtam, hogy hol lesz csináltatva! http://www.colorpor.hu (Pécsi cég)
1 dm2 160 FT(nikkel-króm) és 80FT(nikkel)
Ezek szerint nekem meglesz kb. 2-3 ezerből a vázam!
Komolyan ennyi körül van? Ez protekcióval/ismerőssel? Mert ha kész lesz, megírnád mennyibe is került, és hol? Mert ha egyszer sikerül szereznem végre egy pancsit, akkor annál is jólenne ezt-azt visszakrómoztatni...
Jaja! nekem most a fél burkolatot újra kell festenem, mert lepattogott a festék! Hát... ez van!
A vázat krómoztatom eldöntöttem! Max. 7-8-ból meglesz és majd elküldöm a képeket amikor készül!
Háát igy most nemtom a festék pontos nevét,metál kék,asszem Jamaha
A burkolati festésel meg vigyázni kell mert müanyag a burkolat és az hajlik és egy idő után lepereg a festés de csak az ilyen apró helyeken!
Nem rossz! Nagyon szép! Milyen kék(fantázianév)? Hasonló kék volt a simsonom!(Yamaha R1 gyöngyházmetál )
Jövő hétvégén végre lessz időnk és szétszedjük bátyámmal a gépet.
Nektek a festés az idomokon mennyire tartós?
Boztos a nagy tudású emberek sok hengert hónoltattak hogy tudják milyen sokba kerül....
Nekem legutoljára egy ezresért hónoltak. Tényleg nagyon sokba kerül.
mert te mennyiér tudsz dugót? az van olyan jó mint a 20ezres? "De ezeket a Pegasokat nem lehet fúrni ,mert nikozilos a hengerje és csak honolni lehet ami drága!" ezt lentebb írták pont a honolás a drága amit te nem számoltál bele!
Ha nicasilos akkor hónolás+új dugó.
De ezt magyarázom, hogy mivel belerakod az új dugót megnövekedett kompresszió szétverheti a hajtókar csapágyat ami már valószínű nem egy nagyon jó állapotban van, főleg az a sok motorfék is jót tett neki biztos, amit kapott amikor nem volt elsőféked...
Akkor annyi a teendő hogy szét kell húzni a blokkot.
Ez esetben sacc per Kb. ha nem veszed meg azt a dugót nagyon hamar ami még van akkor:
dugattyú: 22ezer
hajtókar: 20ezer
csapágy+szimering meg a tömítés stb : ~8-9ezer ft
Szerintem még bőven benne vagyunk a 70be...
És ezt ti is meg tudjátok csinálni aha már egyszer széhúztátok a váltó miatt...
Akkor nicasilos ha nem acél hüvej van benne.
Henger le és megnézni. Ennyi!
hi
bocs a hülye kérdésér de honnan tudom meg h nikaszilos e még vagy volt e az? és ha az akkor nem kell csinálni semmit a hengerrel csak dugót bele? ha nem az akkor emg mit kell még csinálni a hengerrel? mert 70nél nincs több pénzem rá ha annyiból nem jön ki akkor marad olyan mint amilyen.
Hogy ér-e annyit az egész azt te döntsd el!
Marékba nem tudod eladni, ha még egy jódarabig akarjátok használni akkor meg mindenképpen érdemes megcsinálni. Azért nem tudok rá mondani árat mert nem tudom mi kell bele.
Dugó 22e hajtókar 20e csapágyak tömítés szimering 8ekörül...
De azt az opciót nem is veszemr számításba hogy a hengered nem jó, mert akkor sokkal több a költség.
Meg jó volna ha megtudnátok hogy nicasil-ose a hengered még...
De tudod a számom majd megbeszéljük... Csak jó volna ha minél előbb lépnétek ez ügyben mert most jött nekem is dugattyú (pénteken)és még van (rohadt olcsón)!
Lépek mert dolgom van... (aprilia pucolás)
Minden alkatrészt lehet kapni hozzá! A kérdés csak az, hogy mennyiért!
Szóval újat szeretnél venni? Hümm akkor van Powerelektronika is az Italmondonál! Asszem 43 e Ft! Hja, és ha a hengered gallyramegy, a gyári henger 130 + dugattyú! Szóval én meggondolnám a bontót... Mi több, olyan drága a henger, hogy legtöbbször hüvelyezik, ha tönkremegy, vagy ráteszik a 160-as polinit! DE németországban már lehet kapni Japán gyártmányú Mitaka hengerszettet dugattyúval hozzá kb 85-90 e Ft-ért. Ezzel szemben bontóba olyan 50 körül van egy bontott henger dugattyúval, hozzátezsem, hogy én inkább olyat keresnék, ha kell, amihez nincs dugó, és újat bele!
azt tudom h nem lehet mindenből ujjat venni mert nem éri meg de mondjuk amikor beszorult az első fékem akkor az alsó munkahengernél kellett volna cserélnem a gumitömítést és nem lehetett hozzá kapni és abból a bontottat se vettem volna meg. egyébként ha ilyen jól benne vagy írtam h furatni kéne a motorom h te erre mit mondasz?
Igen...
Ha már itt tartunk vegyél már akkor egy lendkereket újat, vagy vegyél hengert újat. Ezzel a két tételel már ott is vagy hogy annyiért veszel egy fiatalabb pegaso-t. Csak hogy azt a két példát említsem amit józan paraszti ésszel is meglátsz a bontotból hogy jó-e.
Egyébként az italmondo-nál mindent beszereznek, ha MAJD kell valami!
Nekem is általában 45-50 fokot mutat ha nem anyira hajtom!
A hőfokmérőm nem mutat 45°C-nál többet üzemi hőfokon! Mi lehet a gond? A mérő vagy a hőfokszabályzó?
Vagy vigyem el szakihoz, hogy nézze meg?
650-es Pegaso-hoz:
http://www.ok.hu/katalogus?hol...
Ha logikusan gondolkodtál volna, akkor minden keresőt végig böngészel!
üdv bagee
http://www.colorpor.hu (Pécsi cég)
1 dm2 160 FT(nikkel-króm) és 80FT(nikkel)
Ezek szerint nekem meglesz kb. 2-3 ezerből a vázam!
Szivesen várjuk a képeket!
A vázat krómoztatom eldöntöttem! Max. 7-8-ból meglesz és majd elküldöm a képeket amikor készül!
A burkolati festésel meg vigyázni kell mert müanyag a burkolat és az hajlik és egy idő után lepereg a festés de csak az ilyen apró helyeken!
Jövő hétvégén végre lessz időnk és szétszedjük bátyámmal a gépet.
Nektek a festés az idomokon mennyire tartós?
Nekem legutoljára egy ezresért hónoltak. Tényleg nagyon sokba kerül.
de nem vmi jóó a minőség,probáltam a festést fényképezni lassan összeál,és lehet pírítani
Jó ismerösök!
De ezt magyarázom, hogy mivel belerakod az új dugót megnövekedett kompresszió szétverheti a hajtókar csapágyat ami már valószínű nem egy nagyon jó állapotban van, főleg az a sok motorfék is jót tett neki biztos, amit kapott amikor nem volt elsőféked...
Akkor annyi a teendő hogy szét kell húzni a blokkot.
Ez esetben sacc per Kb. ha nem veszed meg azt a dugót nagyon hamar ami még van akkor:
dugattyú: 22ezer
hajtókar: 20ezer
csapágy+szimering meg a tömítés stb : ~8-9ezer ft
Szerintem még bőven benne vagyunk a 70be...
És ezt ti is meg tudjátok csinálni aha már egyszer széhúztátok a váltó miatt...
Akkor nicasilos ha nem acél hüvej van benne.
Henger le és megnézni. Ennyi!
bocs a hülye kérdésér de honnan tudom meg h nikaszilos e még vagy volt e az? és ha az akkor nem kell csinálni semmit a hengerrel csak dugót bele? ha nem az akkor emg mit kell még csinálni a hengerrel? mert 70nél nincs több pénzem rá ha annyiból nem jön ki akkor marad olyan mint amilyen.
Marékba nem tudod eladni, ha még egy jódarabig akarjátok használni akkor meg mindenképpen érdemes megcsinálni. Azért nem tudok rá mondani árat mert nem tudom mi kell bele.
Dugó 22e hajtókar 20e csapágyak tömítés szimering 8ekörül...
De azt az opciót nem is veszemr számításba hogy a hengered nem jó, mert akkor sokkal több a költség.
Meg jó volna ha megtudnátok hogy nicasil-ose a hengered még...
De tudod a számom majd megbeszéljük... Csak jó volna ha minél előbb lépnétek ez ügyben mert most jött nekem is dugattyú (pénteken)és még van (rohadt olcsón)!
Lépek mert dolgom van... (aprilia pucolás)
Szóval újat szeretnél venni? Hümm akkor van Powerelektronika is az Italmondonál! Asszem 43 e Ft! Hja, és ha a hengered gallyramegy, a gyári henger 130 + dugattyú! Szóval én meggondolnám a bontót... Mi több, olyan drága a henger, hogy legtöbbször hüvelyezik, ha tönkremegy, vagy ráteszik a 160-as polinit! DE németországban már lehet kapni Japán gyártmányú Mitaka hengerszettet dugattyúval hozzá kb 85-90 e Ft-ért. Ezzel szemben bontóba olyan 50 körül van egy bontott henger dugattyúval, hozzátezsem, hogy én inkább olyat keresnék, ha kell, amihez nincs dugó, és újat bele!
Mostmár ne bohóckodj! Nézd már meg az adatlapomat (azon belül a képeket), ismerjük egymást!
Ha már itt tartunk vegyél már akkor egy lendkereket újat, vagy vegyél hengert újat. Ezzel a két tételel már ott is vagy hogy annyiért veszel egy fiatalabb pegaso-t. Csak hogy azt a két példát említsem amit józan paraszti ésszel is meglátsz a bontotból hogy jó-e.
Egyébként az italmondo-nál mindent beszereznek, ha MAJD kell valami!
http://www.italmondo.hu/index....