Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi.
ha már veszek alkatrészt akkor nem használtat veszek mert azt ki tudja milyen. ujjakat meg nem kapok bontóba. most konkrétan nem kell semmi de ha kell akkor írok
Bontó!
Most lükjek ide neked egy csomó telefonszámot vagy hogy gondolod...
Vegyél egy képes motort vagy tudja a csuda mien motoros újságot és abban sokan hírdetnek, hogy alkatrész ehhez ahhoz. De lehet ha konkrétan leírnád mi kellene akkor konkrétabb választ is tudnék adni!
hi.
tudnál adni címet ahonnan lehet szerezni alkatrészeket?
Miért ne lehetne kapni hozzá alkatrészt?
BÁRMIT LEHET HOZZÁ SZEREZNI....
hello.
25ezer kilométer van benne és 89-es a motor. az a legnagyobb baja h nem lehet hozzá alkatrészt kapni. A power szelep ki van kötve mindig nyitva van és 5-6 ezer fordulat környékén dadog melegen is és utánna kezd húzni.
5 év nem kevés idő! Mondjuk ez a használattól is függ, hogy mennyit mentél vele az elmúlt két évben!
2 ütemű motornál meg azért érdemes 2 évente legalább szétszedni, hogy legalább megnézd mi a helyzet!
Jaja,sajnos ez benne van a pakliban!
Örülj neki h 5 évig nem kelett hozányulni
Amugy hány Km van benne?
Ha spórolni akarsz vegyél biciklit!
Ha 5 éve nem nyultatok hozzá lehet a hajtókarod is kampó akkor meg a megnövekedett kompressziótol az fog beállni ami jó estben nem sérti a hengert rosszabb esetben megszorul az is és akkor henger csere....
Hajtókar cseréhez meg szét kell húzni. De hamindent cserélsz akkor szerintem szűken 55 takarja.
hello.
köszi a gyors választ de nem örülök neki . vmi olyat hallottam de ez nem biztos h a nikaszilos henger az több dugót is elbír furás nélkül? csak dugókat kell benn cserélni (3-ig). és mit foglal magába h drága? 40.000ből kijönne?
Szevaa!
Először is vidd el szerelőhőz!
De ezeket a Pegasokat nem lehet fúrni ,mert nikozilos a hengerje és csak honolni lehet ami drága!
De előszőr is vidd el szerelőhőz!
Hello
Az lenne a kérdésem h ha gyöngül a motor akkor csak a furatás segít? 5éve nem volt kitakarítva se a karburátor se a kipufogó, és néha hátrafele indul be!ez nemtudom h rontja e a teljesítményt(rossz helyen van a gyujtás) vagy normális? szinte mindig max fordulaton megyek vele, és érzem h már nem olyan mint régen. meg ha tudnátok ebbe segíteni h h működik a furatás? mi kell hozzá? honnan lehet szerezni? nem szoktam szerelni ezért nem értek hozzá. előre is köszi
Akkor ezer bocsánat

Mert nekem a Pegasoban is és a Futurában is egy az egybe ugyanaz a blokk van... Csak az egyik barna a másik szűrke.
Hehe az enyémen nicns felül az a fedélkinyúlás :p de már tisztáztuk, hogy neki is uygan olyan a lendkerék, de már van ilyen kis fül...
Nebassaza már meg kedves uram!
A maga blokkja milyen....
Hali!
Megkérhetlek, hogy lefényképeznéd a blokkot a generátor fedele nélkül is! Ilyen gyújtásosat szétszedve még nem láttam, érdekellne, mi van alatta... KöszI!
Sziasztok!
Kellene nekem hibátlan állapotú első főfékhenger karral, féklámpakapcsoló nélkül! Akinek van az legyen szives szóljon!
Kösz!
Hali mindenkinek, tud valaki egy olyan helyet ahol a 650-es pegasohoz lehetne bontott alkatrészt szerezni?

üdv bagee
Rendben! V árjuk a képeket!
Hát végülis megéri a kromoztatás csak bird fizetni
Mert nekem ez a festés is kinszenvedés,összerakni,szétszedni
De a végeredmény a lényeg! Ha kész lesz majd küldök be képet
Az enyém is hasonló állapotban lesz, ha ráérek mostanában szét szedni! Legkésőbb a tavaszi szünetben lesz szétszedve!
Szerintetek érdemes krómoztatni a vázat? Olyan krómmal tudnák megcsinálni amilyen a régi csehszlovák kulcskészleten volt! 20 éves és nem jött le a króm róla!
Még mindig keresek Pegaso-hoz motorvédő burkolatot! Ha valaki tudna segíteni jó lenne!

Jó motorozást mindenkinek! (persze, ha végre jó idő lesz)
Ha valakinek lenne 4 db irányjelző pegasohoz arra vevő lennék.
Egy kis festés alatt áll
Sajnos biztos hogy nem. Nekem is így volt és nem hatott semmise:(
Nem biztos!!
ha csak egy 50 ccm es adásvételim van a motorhoz és semmi más papirom , attól még le lehet vizsgáztatni nagymotorként?