Szevasztok pegasosok!
A képen bejelöltem egy kis pöcköt, bizbaszt és nem tudom mi az!
Mi a véleményetek erről a típusról?
Van vmi típushibája ami esetleg nagyobb gondot okozna?
Valami alkatrész amit nagyon gyakran kell cserélni a motorban?
Aki tud segíteni az lécci írjon!
Hi! Én valszeg a jövőhét folyamán veszek Aprilia Pegaso-t. 125/50es, 1996 Júniusi, 11.000 km-el. Olaszból hozza haza az ember jövőhéten. Mit érdemes rajta megnézni, illetve, miután elhoztam szerelővel megnézetni. Gondolom miután elhoztam dugócsere mindenképpen kell! Ő lenne az: www.hasznaltmotorok.hu/hirdete...
Már le is van foglalózva. Van ennek a motornak valami olyan baja, amire ügyelni kell? Előre is köszi a segítségeket
Szia!
Nekem ugyanez a gondom volt a járgányal csak épp normál uton.
Na továbbment a gép majd többet nem indult be.
Széthuztuk gyűrű törés, nicasil hazaért.Még vizsgáljuk a lehetőségeket. min 60.000
tegnap motoroztam terepen egy keveset ,jól huztam neki , és majdnem folyamatosan ment a power szelep , és egyser csak leesik a fordulat , befog a hátsó kerék , csusztam vagy 100 métert , kb 100 al mentem , utána se előre , se hátra , szerintem én arra gondoltam hogy a power szelep miatt volt , de igy lett minimum 40 000 es károm , remélem csak ennyi , valakinek nem volt már ilyen gondja?
Nos megnéztem, e-mailbe elmegy.. csak jólenne megadnád az e-mail címed :D De legjob, ha küldenél egy mailt: szakacsmarcell@yahoo.de és akkor biztos nem szúrom el :D
Másik lehetőség, hogy felveszel msn-en. A cím ugyan az.
Passz! Egszerűen leállt! Úgy toltam haza...
Nincs szikra, és ha megtapogatom, gyenge áramot ad csak... Méricskéltem, szervízkönyv szerint mennyi ellenállásnak kell lenni a kábelek között, és nemegészen stimmel... Szóval asszem menetzárlat...
Nemtudom a nevét a csávónak:) Olaszbol szokott hozni mocikat és onnan van karbija.
amúgy 15-ért jutottam hozzá ami elég reális szerintem , főleg hogy csonk is van hozzá!
Amúgy mitörtént a motoroddal , azaz a gyujtással?
No grat! És hol vetted a karbit hozzá? Meg ha nem vagyok indiszkrét mennyiért?
Sajna úgynéz ki, a hétfői karika után nekem a gyújtást kell cserélni... Le vagyok lombozva erősen...
Hali!
Na karbit sikerült szereznem!
Egy 34-es síktolattyús dellorto karbit , csak jó lessz:)
Mondta ez a csávó akitöl vettem hogy van neki egy nikaszilos hengere is fasza állapotban jó dugóval 40-ért Mondjuk arra még gyűjteni kell , de ha ezek meglesznek , akkor legalább a motor pöfögni fog , ami nagy előny:)
Van 1 dobom hozzá , csak 1 nagy horpadás van rajta
Mondjuk azt a szomszéd ha minden igaz ki tuggya húzni , de szerintem a kipufogó folytani fogja a rendszert , mondjuk ha szétvágnám a kipuffot , és kivenném belőle a cuccot , akkor lenne eggy űres dobom mint a tuning nem? Vagy csak szarabb lessz tőle?
Kéne valahonnan szerezni 1 arrow dobot , csak az elég ritka az ilyenekhez szerintem
Na minden jót!
Nos. bár ez csak hipotézis, de szerintem a hüvelyessel is elmegy kb 20-25 e km-t, csaka vége fele esetleg már nem lesz oylan nagyon erős! Amúgy a dugattyú is kb ennyire jó ( ez tapasztalat, bár nicasilosba) és sajnos a hajtókarszett is!
Egyébként általában elég megbízható szerkezet.. Bár pont ma sikerült 12 km-t tolnom eztis... valamiért nincs szira.. a guta üt meg! Pláne, hogy a simsonommal ugyan ez a baj!
Okés , köszönöm a válaszod:) Az enyémen állítólag 28-as karbi volt , csak úgy vettem hogy az nemvolt rajta:( De nem kicsi az neki? vagy én nemtudom! Valószínű hüvelyeztetés lessz.
Én is azt halottam hogy 10-15 ezer kilométert bír egy hüvelyezett henger , de hát azt én hamar belerakom szerintem vagy nemtudom!
Mindenesetre megpróbálok szerezni egy nikaszilos hengert valahonnan , hátha énis beszopom:) Amúgy egy Vertek dugó mennyit bír egy ilyen motorba? Mikor kell cserélni?
Nos, sorjában! Szerintem attól nem kell félned, hogy valami kis port szív, és tönkremegy a Nicasil! Az vagy szorlástól, vagy kopott dugótól, vagy nem jó minőségű dugótol megy csak tönkre! Nekem 50 e km-esen még nem lett hónlva pl! (jó, a 4. dugattyú van benn, bár ez egy becsúszott kipuffszelep miatt nem a 3. :( ) A hüvelyestől ugyan úgy nem kell félned a véleményem szerint, pl Geri mondta, egyszer egy 16 e km-es hüvelyből vett ki dugattyút, volt benn azthiszem 1 százados ovalitás! + ott ha megragad, vagy valami gubanc van, pár ezer Ft-ért megfúrják, és újra mükszik.
Az én hengeremről: az nem eladó :) Csak dicsekedtem :D Egyébként az is hüvelyes, és az uccsó túlméret következik benne (Mármint amit vertexből lehet kapni ) De azt az 5e -Ft-ot szerintem megérte, amibe nekem volt....
Nos, nekem elektronikus a kipuffvezérlés, de nekem AF-1 Replicam van, nem Pegaso.
Porlasztó? háát ebben nem vagyok biztos, de mint az AF-1 -en, szerintem a Pegasora is raktak többféle karbit. PL AF-1 re elvileg létezik 26, 28, 30, 32, 34 mm-es! Bár 30, és 32 -esről csak a motorrevüben olvastam!
Meghüvelyezés? Szinte bármelyik motorsbolt megcsináltatja neked, aki foglalkozik ilyen gépekkel, amennyire én tudom, kb 25 e Ft, meg ugye a dugó is kb 25e.
Nemtudom , nemnagyon akarom perselyesre a gépet , inkább nikaszilosra , csak azt szopom be ha bekap valamit aztán baszhatom a nikaszilt:) De a perselyes meg kopik hamar álítólag az a baj
Most talán van 1 csávó akinek van , holnap fel is hívom.
Amugy irtad hogy van hengered plusszba? Azért mitkérsz? Csonkom az nekem is van meg minden , csak maga a henger kellene. Dugót azt meg veszek bele , ja és a powered milyen? Elektronikus vagy mehanikus? Ja és karburátort nemtud valaki? Amúgy ezekbe a pegasokba gyárilag hanyas karbi van? mert én már halottam annyi változatot...
Ja és hol lehet perselyeztetni és mennyiért?
Lehet még meggondolom
Hja, és ha ragaszkodsz a Nicasiloshoz, vagy olcsóbban akarod megúszni, keresd Mitogerit! (porlasztója is tuti van!) adatlapja: sportmotor.hu/tagok/55859 szerintem a bikepicsen van e-mail is, meg talán telszám is, de itt körülnézel, megtalálod!
Hüvelyeztesd meg a régi, és vegyél bele új dugó! Igaz, hogy 50 e Ft, de 40 alatt bontottat se kapsz, és a hüvelyezett új lesz, + létezik három túlméret hozzá!
Egyébként bibbí, nekem van egy tartalék hüvelyes hengerem, ettől függetlenül remélem, a gyári nicasilos elfut egy 120-150 e km-t :D Csak a dugót kell benn cserélgetni...
Node figyu! Ha belelógott, úgy is szét kell szedni.. Ha meg már szétszedted, meg tudod nézni, hogy mennyire lóg be, és úgy tudod beállítani.. Én ajánlom, hogy az alátétjét hegesztesd oda teis a szelephez...
Kilóméteróra napi számlálóját avval tudod lenullázni ha műkszik ha nem akkor nem...