pár nap múlva szét szedem a 9-est és a kipufogó rendszerbe olyan betéteket hegesztetek amikhez kipufogó gáz elemző csatlakoztatható, így minden hengert külön lehet beszabályozni a tökéletes égés eléréséhez, mivel ezek a régi kilencesek még karbisok van mit keresgélni, nekem a honda vfr-en bevált.
nincs gixerhez alkatrészem.
szerintem a k1 750 már partiban van a 9-el, a k1 1000 pedig jobb annál. én is farikcsálom a 9-est, most alapoztam a 10-es felnit amit már bele is faragtam a 9-be, hullámos tárcsa, egyszemélyes ülésidom,
üvegszálas idomok, üvegszálas fejidom amiben zx10r lámpa lesz,és ha nem lesz jobb az első futómű akkor kapja a B fordított telóit az fényévekkel jobb és merevebb. gyere a 9 fórumba ott beszélgetünk.
KA-0021 és KA-9098 is szerepel(t) anno ZX-9 98-03 címszó alatt a K&N-nél. Mára csak a 9098 maradt. Mi a difi a kettő között? Passz. Találtam egy ausztrál oldalt ahol is ugyanezt kérdezik. Annyira nem vágom az ángélust, de azt fölfogtam hogy egy csókának a gyári szűrővel, rács nélkül mérték a legtöbb póvert. Kipróbálásra érdemes ötlet
nem a lóerő számít azoknak akik csak motorozni akarnak, a vfr-el így vagyok, vissza adja a motorozás érzését, de az élményt a teljesítmény adja. ha a 9-el megyek, na az igen akkor érzem hogy teszi a dolgát, élvezem. a kényelem is számít, de az már a 9-en kell mert az idézem: megfáradt superbike rajongok motorja akik már nem keresik a teljes gáz kényszerét, ezt írta rá a motorkatalógus annó, és igaza van-volt, de én még a sportosságát szeretném előcsalogatni.
amit le írtál az igaz, a kipufogóval a +levegővel, és a +üzemanyaggal, egy fékpadi beállítással tényleg jobb gázreakciót és érzésre jobb dinamikát ad a motornak, ahhoz nem kell kuplung átalakítás igaz.
nem akarok szájhős lenni aki osztja az észt, most pár hete próbáltam egy zx10r-t, kötőtűvel szurkálnám a szemét aki ennél lágyabb motorkarakterisztikát akar ennek a motornak, én nagyon élveztem.
az hogy full kényelmetlen ez igaz és rossz útminőség vagy erős oldalszél esetén használhatatlan arra amire szeretnéd, tolni neki.
nem túra motor és nem is arra tervezték, 04'-től kezdve az új 10-ig ezeket a motorokat a wsbk szabályokra építik, tesznek rá hogy mire-kire vagy hogy hasonlít a lényeg hogy a verseny pályán a toppon legyen, slussz.
tudom ha váltanék nekem kellene alkalmazkodnom és tanulnom, és lehet pár év múlva belefáradnék, vagy esnék kelnék. ezt a 9-est is még tanulnom kell, már éreztem a kormány gátló hátrányát, igaz nem is túratempóban használom.
Korrekt, teljes valasz. Akadekoskodast kerulve reagalnek, ha mar ilyen szepen osszeszedted. Az altalam arult cuccok egyutt is adnak nehany lovacskat (bar nem sokat). De erzesre sokat szamit, mert (elmeletileg) joval aggresszivebb - versenymotorosabb - lesz az erzes (a ZX-10R alapon megint utcai motor erzeset adja). A ZX-9R blokk nagyon tartos, szerintem boven huzhato, birna. Azt a kicsi pluszt, amit a cuccaim adnak, a kuplung is birna. Hiaba van ZX-10R-ed, ha az nem ilyen. Mas a vaz, mas a fek, mas a kenyelem, mas az egyenesfutas, stb. Magyaran nem csak a loero szamit. Anno en is megvettem ezeket, hiszen ertelmet lattam. Egyutt a 3 cucc 120-ert a Tied. Ez az utolso ajanlatom (egyelore, aztan majd ha a nyakamon marad, akkor tavasszal beszelunk ujra ). Sok oromet a ZX-10R-hez, ha azt vennel!
meg néztem az alkatrészeidet. végig gondoltam az ajánlatod.
a 9-es teljesítményét megnövelni nem eccerű, gondolkodtam.
kaptam ajánlatot nagyobb hengersorra és fényes főtengelyre, ehhez hozzá venném a te kipufogódat, légszűrődet, és dinojetedet. még vadásznom kellene egy vezérműtengelyt és gyújtás csillagot,szelep és szeleprugó már tényleg nagyon extra lenne, +gyújtás dobozka.
100000
32000
5000
+150000 a hengersor+főtengely.
veztengely +apróságok 80000
+egy fékpadi beállítás ami min 50000.
ez cirka 417e amiért mérhető 12-20 le teljesítmény növekedés társul ideális esetben. a blokk viszont nem erre a teljesítményre van kalibrálva, tehát még plusz erősített kuplung rugók és verseny lamellák ha már van + pár ló. szal ezek nélkül nem ér semmit a kipufogó és a szűrő a fúvóka kittel, vagyis úgy mondanám hogy befektettem 137e de nem kapok érte mérhető teljesítmény növekedést.
tehát ha inkább a motorom ára mellé teszem azt a 417e akkor már zx10r-nél és 04' utáni r1 re válthatnék amikből lazán kijön a 20lóerő +.
köszöntem cápa de én nem élek a lehetőséggel a fentiek tudatában.
Fogalmam sincs. Hasznaltan vettem es en sosem szereltem be (mert mar nem volt mibe). Mivel moshato, azt hittem ez lenyegtelen (es amugy is apropenzert adom). Nincs kiszorosodve, a gumija is rendben.
szevasztok. nekem olyan problémám van, hogy a Suzuki TS 50 XKD, léghűtéses, 1980as évjáratú motorom előző tulaja 100 köbcentisre fúrta a hengert és használata közben letört egy darab a dugóból :S most azon vagyok, hogy vagy eredeti henger-hengerfej-dugó kombót találjak, vagy hasonlót, ami jó rá. tudnátok segíteni ebben? köszi
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
kormányok,gumik,bowdenek,láncszett
ek,kézvédők és egyéb kiegészítők rengeteg típusra! nézz be, itt megtalálod, ami neked kell!
Sziasztok! Bubis plexik rendelhetők sok tipusra 10-12EFt közt! Integrált hátsólámpák beépített irányjelzővel 15000Ft-tól! Továbbá szines alu fék és kuplungkarok,lábtartók,markolatok kedvező áron!
szerintem a k1 750 már partiban van a 9-el, a k1 1000 pedig jobb annál. én is farikcsálom a 9-est, most alapoztam a 10-es felnit amit már bele is faragtam a 9-be, hullámos tárcsa, egyszemélyes ülésidom,
üvegszálas idomok, üvegszálas fejidom amiben zx10r lámpa lesz,és ha nem lesz jobb az első futómű akkor kapja a B fordított telóit az fényévekkel jobb és merevebb. gyere a 9 fórumba ott beszélgetünk.
nem akarok szájhős lenni aki osztja az észt, most pár hete próbáltam egy zx10r-t, kötőtűvel szurkálnám a szemét aki ennél lágyabb motorkarakterisztikát akar ennek a motornak, én nagyon élveztem.
az hogy full kényelmetlen ez igaz és rossz útminőség vagy erős oldalszél esetén használhatatlan arra amire szeretnéd, tolni neki.
nem túra motor és nem is arra tervezték, 04'-től kezdve az új 10-ig ezeket a motorokat a wsbk szabályokra építik, tesznek rá hogy mire-kire vagy hogy hasonlít a lényeg hogy a verseny pályán a toppon legyen, slussz.
tudom ha váltanék nekem kellene alkalmazkodnom és tanulnom, és lehet pár év múlva belefáradnék, vagy esnék kelnék. ezt a 9-est is még tanulnom kell, már éreztem a kormány gátló hátrányát, igaz nem is túratempóban használom.
a 9-es teljesítményét megnövelni nem eccerű, gondolkodtam.
kaptam ajánlatot nagyobb hengersorra és fényes főtengelyre, ehhez hozzá venném a te kipufogódat, légszűrődet, és dinojetedet. még vadásznom kellene egy vezérműtengelyt és gyújtás csillagot,szelep és szeleprugó már tényleg nagyon extra lenne, +gyújtás dobozka.
100000
32000
5000
+150000 a hengersor+főtengely.
veztengely +apróságok 80000
+egy fékpadi beállítás ami min 50000.
ez cirka 417e amiért mérhető 12-20 le teljesítmény növekedés társul ideális esetben. a blokk viszont nem erre a teljesítményre van kalibrálva, tehát még plusz erősített kuplung rugók és verseny lamellák ha már van + pár ló. szal ezek nélkül nem ér semmit a kipufogó és a szűrő a fúvóka kittel, vagyis úgy mondanám hogy befektettem 137e de nem kapok érte mérhető teljesítmény növekedést.
tehát ha inkább a motorom ára mellé teszem azt a 417e akkor már zx10r-nél és 04' utáni r1 re válthatnék amikből lazán kijön a 20lóerő +.
köszöntem cápa de én nem élek a lehetőséggel a fentiek tudatában.
Használt. Vekonyfalú elokszált acél leömlősor, polírozott alumínium dob (kerek).
- DynoJet Jetkit (ZX-9R F) - 32.000 Ft
Bontatlan csomag.
- K&N levegőszűrő (ZX-9R E, de nyilván D, F modellbe is jó) - 5000 Ft
Használt.
- Gyari plexi (ZX-9R D-E-F) - 5.000 Ft
Használt, repedesmentes.
- Műszerfal (ZX-6R 2000-től, működik ZX-9R-ben is) - 20.000 Ft
Használt, szép allapotú.
A kipufogórendszer csak egyben eladó. A holmik bármelyike kizárólag személyesen vehető át.
06 20 550 3195
Keresek ZZR 1100 D3-hoz jól működő bontott vezérműlánc feszítőt.
Köszi!
kormányok,gumik,bowdenek,láncszett
ek,kézvédők és egyéb kiegészítők rengeteg típusra! nézz be, itt megtalálod, ami neked kell!
sziasztok!
alkatrészek,kiegészít
ők, gumik, láncszettek, kormányok eladók !
ha érdekel, nézz be, megéri!
(mi a teljes ára?)