Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia van vezérláncom is feszitőm is mindenem van a tipushoz , hivj megegyezünk. vagy skype:hsskft. üdv gábor
zxr250 alkatrészek elsö futomüvön kivül minden, gpz1000rx alkatrészek, régi zx10 alkatrészek eladók. elérhetőségek az adatlapomon.
pár nap múlva szét szedem a 9-est és a kipufogó rendszerbe olyan betéteket hegesztetek amikhez kipufogó gáz elemző csatlakoztatható, így minden hengert külön lehet beszabályozni a tökéletes égés eléréséhez, mivel ezek a régi kilencesek még karbisok van mit keresgélni, nekem a honda vfr-en bevált.
nincs gixerhez alkatrészem.
szerintem a k1 750 már partiban van a 9-el, a k1 1000 pedig jobb annál. én is farikcsálom a 9-est, most alapoztam a 10-es felnit amit már bele is faragtam a 9-be, hullámos tárcsa, egyszemélyes ülésidom,
üvegszálas idomok, üvegszálas fejidom amiben zx10r lámpa lesz,és ha nem lesz jobb az első futómű akkor kapja a B fordított telóit az fényévekkel jobb és merevebb. gyere a 9 fórumba ott beszélgetünk.
KA-0021 és KA-9098 is szerepel(t) anno ZX-9 98-03 címszó alatt a K&N-nél. Mára csak a 9098 maradt. Mi a difi a kettő között? Passz. Találtam egy ausztrál oldalt ahol is ugyanezt kérdezik. Annyira nem vágom az ángélust, de azt fölfogtam hogy egy csókának a gyári szűrővel, rács nélkül mérték a legtöbb póvert. Kipróbálásra érdemes ötlet
nem a lóerő számít azoknak akik csak motorozni akarnak, a vfr-el így vagyok, vissza adja a motorozás érzését, de az élményt a teljesítmény adja. ha a 9-el megyek, na az igen akkor érzem hogy teszi a dolgát, élvezem. a kényelem is számít, de az már a 9-en kell mert az idézem: megfáradt superbike rajongok motorja akik már nem keresik a teljes gáz kényszerét, ezt írta rá a motorkatalógus annó, és igaza van-volt, de én még a sportosságát szeretném előcsalogatni.
Nem tudom tovabb ragozni, mert sosem probaltam 10-est. En most a K1-est farikcsalom. Van hozza valamid? Barmi megtetszhet.
amit le írtál az igaz, a kipufogóval a +levegővel, és a +üzemanyaggal, egy fékpadi beállítással tényleg jobb gázreakciót és érzésre jobb dinamikát ad a motornak, ahhoz nem kell kuplung átalakítás igaz.
nem akarok szájhős lenni aki osztja az észt, most pár hete próbáltam egy zx10r-t, kötőtűvel szurkálnám a szemét aki ennél lágyabb motorkarakterisztikát akar ennek a motornak, én nagyon élveztem.
az hogy full kényelmetlen ez igaz és rossz útminőség vagy erős oldalszél esetén használhatatlan arra amire szeretnéd, tolni neki.
nem túra motor és nem is arra tervezték, 04'-től kezdve az új 10-ig ezeket a motorokat a wsbk szabályokra építik, tesznek rá hogy mire-kire vagy hogy hasonlít a lényeg hogy a verseny pályán a toppon legyen, slussz.
tudom ha váltanék nekem kellene alkalmazkodnom és tanulnom, és lehet pár év múlva belefáradnék, vagy esnék kelnék. ezt a 9-est is még tanulnom kell, már éreztem a kormány gátló hátrányát, igaz nem is túratempóban használom.
küldj egy elérhetőséget a kawaszeki@freemail.hu-ra, ne szennyezük itt a környezetet.
Korrekt, teljes valasz. Akadekoskodast kerulve reagalnek, ha mar ilyen szepen osszeszedted. Az altalam arult cuccok egyutt is adnak nehany lovacskat (bar nem sokat). De erzesre sokat szamit, mert (elmeletileg) joval aggresszivebb - versenymotorosabb - lesz az erzes (a ZX-10R alapon megint utcai motor erzeset adja). A ZX-9R blokk nagyon tartos, szerintem boven huzhato, birna. Azt a kicsi pluszt, amit a cuccaim adnak, a kuplung is birna. Hiaba van ZX-10R-ed, ha az nem ilyen. Mas a vaz, mas a fek, mas a kenyelem, mas az egyenesfutas, stb. Magyaran nem csak a loero szamit. Anno en is megvettem ezeket, hiszen ertelmet lattam. Egyutt a 3 cucc 120-ert a Tied. Ez az utolso ajanlatom (egyelore, aztan majd ha a nyakamon marad, akkor tavasszal beszelunk ujra ). Sok oromet a ZX-10R-hez, ha azt vennel!
meg néztem az alkatrészeidet. végig gondoltam az ajánlatod.
a 9-es teljesítményét megnövelni nem eccerű, gondolkodtam.
kaptam ajánlatot nagyobb hengersorra és fényes főtengelyre, ehhez hozzá venném a te kipufogódat, légszűrődet, és dinojetedet. még vadásznom kellene egy vezérműtengelyt és gyújtás csillagot,szelep és szeleprugó már tényleg nagyon extra lenne, +gyújtás dobozka.
100000
32000
5000
+150000 a hengersor+főtengely.
veztengely +apróságok 80000
+egy fékpadi beállítás ami min 50000.
ez cirka 417e amiért mérhető 12-20 le teljesítmény növekedés társul ideális esetben. a blokk viszont nem erre a teljesítményre van kalibrálva, tehát még plusz erősített kuplung rugók és verseny lamellák ha már van + pár ló. szal ezek nélkül nem ér semmit a kipufogó és a szűrő a fúvóka kittel, vagyis úgy mondanám hogy befektettem 137e de nem kapok érte mérhető teljesítmény növekedést.
tehát ha inkább a motorom ára mellé teszem azt a 417e akkor már zx10r-nél és 04' utáni r1 re válthatnék amikből lazán kijön a 20lóerő +.
köszöntem cápa de én nem élek a lehetőséggel a fentiek tudatában.
Fogalmam sincs. Hasznaltan vettem es en sosem szereltem be (mert mar nem volt mibe). Mivel moshato, azt hittem ez lenyegtelen (es amugy is apropenzert adom). Nincs kiszorosodve, a gumija is rendben.
Mennyire használt az a léxűrő?
- Muzzy Performance kipufogórendszer (ZX-9R E) - 99.000 Ft.
Használt. Vekonyfalú elokszált acél leömlősor, polírozott alumínium dob (kerek).

- DynoJet Jetkit (ZX-9R F) - 32.000 Ft
Bontatlan csomag.

- K&N levegőszűrő (ZX-9R E, de nyilván D, F modellbe is jó) - 5000 Ft
Használt.

- Gyari plexi (ZX-9R D-E-F) - 5.000 Ft
Használt, repedesmentes.

- Műszerfal (ZX-6R 2000-től, működik ZX-9R-ben is) - 20.000 Ft
Használt, szép allapotú.

A kipufogórendszer csak egyben eladó. A holmik bármelyike kizárólag személyesen vehető át.
06 20 550 3195
A hagyományos 12000 a Racing 16000/pár!
Mennyibe fájna a kuplung és fékkar,ha jó 2001-s zx9r-e.
szevasztok. nekem olyan problémám van, hogy a Suzuki TS 50 XKD, léghűtéses, 1980as évjáratú motorom előző tulaja 100 köbcentisre fúrta a hengert és használata közben letört egy darab a dugóból :S most azon vagyok, hogy vagy eredeti henger-hengerfej-dugó kombót találjak, vagy hasonlót, ami jó rá. tudnátok segíteni ebben? köszi
Sziasztok!

Keresek ZZR 1100 D3-hoz jól működő bontott vezérműlánc feszítőt.

Köszi!
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
kormányok,gumik,bowdenek,láncszett
ek,kézvédők és egyéb kiegészítők rengeteg típusra! nézz be, itt megtalálod, ami neked kell!
Sziasztok! Bubis plexik rendelhetők sok tipusra 10-12EFt közt! Integrált hátsólámpák beépített irányjelzővel 15000Ft-tól! Továbbá szines alu fék és kuplungkarok,lábtartók,markolatok kedvező áron!
SV 650 hűtő eladó 02-ig jó
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
sziasztok!
alkatrészek,kiegészít
ők, gumik, láncszettek, kormányok eladók !
ha érdekel, nézz be, megéri!
szia,ha aktualis meg a gpx blokk nekem van ha erdekes csőrőgj a 209745559 re kőszi
270ezer az ára osztrák papirokkal
motor még egyben van ?
(mi a teljes ára?)