Mennyi pinknél az 530ZVM2-es 110-es lánc? Az előbb 20-at írtál, ami nyilván kamu. De ha bemész holnap, mennyiért kapod meg mindenféle kedvezmény nélkül?
Nekem igen, nekem azt jelenti, h keressek másik gyártót, ha már lehet válogatni. Lehet neked mind1, h egy lánc 25öt vagy 35-öt megy el, nekem már nem annyira.
A lánc nem egykerekezésre való, arra vegyél 520 versenyláncot. az nem nyúlik, egyszer csak szakad. Mindenesetre a csapágyakat inkább ez nyírja ki, bár a túlhúzás is jót tesz neki...
Az meg szép lenne ha minden láncot járatnának már 30 ezer kilométert és amelyik még bírja eladnák :DDD Mert amúgy meg egyformák.
ja, a gyári gumim 16000-et ment el,de az utána feltett ugyanolyan új már csak 6000-et pedig annyival vadabb nem lettem ....azóta csak használt sportgumik és azok is elmennek 14-15 rugóért 4-5000-et csak még tapadnak is.....
A lánc halála vezetési stíluson, feszességállításon, időjárási körülményeken is múlik. az hogy ma az egyik elmegy 30-at, másnap a másik 25-öt az nem azt jelenti hogy a másik a szar.
Lehet azok valami jobban tesztelt darabok? vagy azokat küldik a gyárnak amik jobban teljesítik a tesztet?
Nálunk melóban is volt ilyen régen.
Videókártyákat gyártottunk számítógépbe. Amin lassabb volt a processzor és a memória a teszten az TNT2(30e Ft körül volt akkoriban) néven ment tovább, amin minden gyorsabb stabilabb volt azt ELSA GLADIAC(70e Ft körül volt akkoriban) néven ment tovább. Furcsa.
Valószínű nekem is azért nyekkent meg a GSXR-en, mert kapott pár 1kereket, és már nem olyan az anyagminőség mint 7 éve volt újként.
Az tuti megadná magát hamar. Franc, h ilyenek ezek
Ja mondjuk én vagyok a fasz, lehet az enyém is elment volna 50 ezer kilométert, sőt lehet 200.000-et is... Ki tudja... Csak én nem kockáztatok. Ha már látom a jeleit a cserének akkor cserélem. De itt van sanyi, akinek már több mint 5 ezer óta szar a lánca, és még bírja :)
Lehet, h nálad ilyen. Én meg direkt a drágább 50VM "X" gyűrűs (ajánlott 130 LE-ig) láncot vettem egy 100 lovas motorra. És nem bírt ki 30e km-t. Éves szinten kb 20e km-t megyek, és jobb 2 évente cserélni láncot mint másfél évente. Az már jobban tetszene, h 40-50e km-t bírna.
Ne írj butaságokat: a Pink vastagon drágább - igaz a honlapján lévő árak azok jobbak mint a mieink, de érdekes módon telefonba már rögtön 3ezerrel többe kerül a holmi mint a pinkmotorsponthu-n
A DiD 50ZVM meg pont KÉTSZER 20ezer pénz... a hülyeséget azt hagyuk.
A gyárnak jobb láncokat szállítanak szerintem mint amit utána lehet kapni, nekem is még a gyári van a Békán pedig közel 34000 van benne és néha azért megyek is és nemigazán fújkálom.....a gyári RK, de ha meginjt azt vennék valószinüleg 20000 alatt kuka lenne......
A pink honlapot nézegetve valamivel olcsóbban tudjuk adni, persze akinek van ott kedvezménye az nyilván jobban veszi tőlük.......viszont akkor mennyiért adja? Ha ugyanannyiért amennyiért veszi akkor nagyot nem kaszálhat ha viszont rátesz rögtön ugyanott vagyunk mint máshol......
Én pl azért nem vettem megint DID-et, mert szar volt. Keveset bírt, és nagyon berágtam rá amikor szakaszosan megnyúlt. Sőt, majdnem ott maradtam Tapolca környékén miatta mert ledobta a lánckerék többször is, átugrott a hátsó lánckeréken. Úgy tudtam vele hazajönni, h teljesen megfeszítettem. Ez pedig rendbe rakta a kerékcsapágyat. És fújtam rendesen Valvoline spary-el kb 2-300 km-ként. Próbáltam más erősebb láncot találni kb abban az árban. Ugye sok lehetőségem nem volt: DID, EK, RK, Regina Mivel DID kilőve a másik kettő meg nem valami sokat tesztelt, ezért EK lett. Eddig én nem bántam meg. Eddig nincs jele szakaszos nyúlásnak.
Viszont a gyár által felrakott láncok miben másabbak?
36e km van a Gixxeremben, és most kellett láncot cserélni, mert ez is szakaszosan megnyúlt. Ez a gyári volt.
Nem volt hova.....a nagy hanggal és elánnal több fórumra is bevonuló EK forgalmazó az első reklamák után megpattant.....most ez a csapat próbálkozik vele, majd meglátjuk milyen sikerrel. A DID igencsak bizonyított, garis gondok igen ritkák vele ezért is adom csak azt el, persze bármilyet felszerelek de azt nem tőlem veszik.
Nem tudom...nálam 34ezer Km, és kétszer már feszítettem rajta.
Igaz nem egykerekeztem csak max. 30-40 alkalommal, és a Ringen sem tettem bele 100-120 körnél többet.
Azon kívül 400 kiló súllyal hágóztunk a motorral - 45-50ezer között kell ledobni, ha így "kopik" továbbra is
Tőletek biztos nem, mert sajna drágábban jönnék ki mintha besétálnék a Pinmotors-hoz aki a DID forgalmazója. Bár ha tudsz DID 50ZVM-et 20-ba, akkor szólj, mert kéne 3 raklappal...
Ennek örülök, végre hallok valami jót is róla... Bár ez a két másik srácot nem vigasztalja sztem, bár már részben feledésbe merült ez a dolog, mert már több mint fél éve történt az utóbbi is. Azóta mondjuk nem vesz senki ilyet, hiába szép színes :D
Mondjuk nemtom miért jobb az EK, mikor 20%-kal drágább és többeknek szar vele a tapasztalat, de hát én sem érthetek meg mindenkit :D
Az meg szép lenne ha minden láncot járatnának már 30 ezer kilométert és amelyik még bírja eladnák :DDD Mert amúgy meg egyformák.
Nálunk melóban is volt ilyen régen.
Videókártyákat gyártottunk számítógépbe. Amin lassabb volt a processzor és a memória a teszten az TNT2(30e Ft körül volt akkoriban) néven ment tovább, amin minden gyorsabb stabilabb volt azt ELSA GLADIAC(70e Ft körül volt akkoriban) néven ment tovább. Furcsa.
Valószínű nekem is azért nyekkent meg a GSXR-en, mert kapott pár 1kereket, és már nem olyan az anyagminőség mint 7 éve volt újként.
Az tuti megadná magát hamar. Franc, h ilyenek ezek
A DiD 50ZVM meg pont KÉTSZER 20ezer pénz... a hülyeséget azt hagyuk.
Viszont a gyár által felrakott láncok miben másabbak?
36e km van a Gixxeremben, és most kellett láncot cserélni, mert ez is szakaszosan megnyúlt. Ez a gyári volt.
Igaz nem egykerekeztem csak max. 30-40 alkalommal, és a Ringen sem tettem bele 100-120 körnél többet.
Azon kívül 400 kiló súllyal hágóztunk a motorral - 45-50ezer között kell ledobni, ha így "kopik" továbbra is
Mondjuk nemtom miért jobb az EK, mikor 20%-kal drágább és többeknek szar vele a tapasztalat, de hát én sem érthetek meg mindenkit :D