Ezeket zárásra adják ki, nem üzemórára, vagy kilométerre(hülyén is nézne ki ). 1-2000 zárás után megtelik a memória, ami után már nem érdemes őket javítani, memóriát törölni.
Gyártó: Suzuki
Típus: SV650s
Évjárat: 2003
Leírás:
Elado SV650s , friss vizsga, jó gumikkal (1 éves gumi, kb 1000 km van benne), apró éldőlésből eredő sérüléssel (rá dőlt a másik motorom). 38 ezer km,
Irany ar: 700 ezer forint
Eladó egy Aprilia Sr50 Racing típusú nagytestű robogó!
70 ccm-es hengerrel, karburátoros, vízhűtéses, elöl-hátul tárcsafékes.Új akksi és gumik.
A motor most kapott egy új kuplungot ill. görgőket. Teljes Malossi
tuning(szíj, görgők, variátor), Leo Vince Zx sportkipufogóval. Minden
kapcsoló és visszajelző működik rajta. Nagyon jól húz, a végsebessége 100-110 km/h. Használatból eredő apró hibákkal.
bocs nem akartam leszolni a hasznalt motorokat
csak ez az en velemenyem mert latom hogy miket csinalnak a motorokal, es mindig zsakbamacska hasznaltat venni ha csak nem az egyik normalis ismerosodtol van..
es mondom, ilyen gondjaim szerencsere nem voltak, tokeletesen mukodik minden, de vigyazok is ra, tiltasban meg nem volt...
koszonom a valaszodat, nincs ketsegem a tapasztalatodrol csak anyit tudhatnal hogy nem kinai a hyosung, hanem korea (mint hyundai, kia...)
nekem mar 2007-es efi valtozatom van, es szerencsere nem voltak gondok ugy hogy maximalisan meg vagyok elegedve
minden tiszteletem a hondae, fantasztikus motorokat (autokat) gyart, de en maradok a hyosungnal (egyenlore :-))
Nem köptem ...
havernak volt ...
0 km -el vette...
gondok voltak vele ( nem kicsik! )
ne beszéljünk most az anyagokról , és az összeszerelés minőségéről , de ha az ember új motort vesz , akkor szerintem elvárható például , hogy normális legyen rajta a fék például , és ne forralja az olajat fel ...mivel nem lángossütő ez kérem ...
halkan megjegyezném , hogy te szóltad le a használt motorokat .... nem mindenkinek van ám pénze újra ...
Csak pár gondolat,volt Hyom,micsoda véletlen pont 650..
A gond vele,hogy mindjárt a gyárból selejt hengerfejjel jöttek ki ezért visszahívási garancia volt a típus elég sok darabjára
A másik gond,hogy nem megbízható,az első utamon épp hazafelé az m3on fogt magát és mint ha lenyomtam volna a piros gombot megállt.
A teljesítménye sem mondható túlzottnak és a srácnál aki megvette tőlem megdöglött a digitális kijelző.
Az egyetlen ami mellette szól a hangja és a kedvező ára.
Nem leszólni akartam,ez saját tapasztalat!
És mit ad Isten,volt cbr-em is ami nem véletlen magasan megbízható hírű!A Honda szó ezt foglalja magában!Semmi gondom nem volt se a cbr-el se a cr-el se a trx-el szóval HONDA
Kicsivel több múlt van Japánék mögött mint a kínai motorgyártásnál..
nem ertek egyet veled.. 27000km van a motoromban es semmi gondom nem volt vele es nekem az a lenyeg, lehet hogy szerinted csunya neve van de nekem az nem gond
ja es ha nem probaltad ki, nem szep dolog lekopni mas motorjat, ha meg konkret ismered a markat es gondod volt vele, akor azt leirhatod
Es ebol mitt is akarsz le voni mert semit nem ertek az egesz 1 nagy Szar! . Hogy ha Hidi Miki mocijat akarnad (vagy mar meg veted) akkor mire is szamitol 0 1 Stretfighter es ere hasznalta a mocijat! Hogy ha ijen (bunko vagy) Mi (motorosok) es mindeni a SportMotor web oldarol nem tehetunk!
opel zafira ezüst 2.0dti 16v 2001 eladó műszakilag igen jó állapotban, esztétikailag (női tulaj) igen csak kifogásolható. 250.000km 1M körül.. (7személyes!)
hat igen, ezert csak uj motort vennek..
mielott megvasaroltam az uj hyosungomat, nezegettem cbr954 30000km
ezt valasztottam, tudom hogy a motoromra joban vigyazok mint magamra, nem pedig szethajtott valami van a hatsom alat...
remelem talalsz jo motort magadnam..udv!
Teljes oldalidom(gyári verzió)25000Ft.
N-es hűtővédő 10000Ft.
Üléspúp 8000Ft(GSXR stílusú).
Mind üvegszállas műgyantából készült új fényezetlen idom.
06303210309 bali105@t-email.hu