Helló Zsolti itt is!
Nagy a kavar az utángyártott alkatrészeknél, úgyhogy én mondok egy harmadik méretet: 76
Az Excelhez vettem gyári Yog karburátor felújító készletet, főleg az alapjárati fúvóka és a túszelep miatt. Az enyémbe a 80-as maradt, de azt is már dörzsáraztam mert attól is nagyobb kellett a fúrt hengerhez. Ebben a gyári méretűnek eladott felújító készletben 76-os a főfúvóka.
Telefonos a kép de talán látszik:
Szép jó estét mindenkinek!
Nagyon boldog - békés karácsonyt kívánok minden kedves motorosnak itt a fórumon!
Kellemes hétvégi és év végi időtöltést mindenkinek!
Kedves István!
Nagyon örülök a levelednek , jólesett, hogy hiányoztam neked.
Kérdésedre, persze el tudom látni magam, sőt nagyjából mindent meg is csinálok én a ház körül, de vannak helyzetek - amikor feladom, akármennyire "erős és kitartó is vagyok"
A motorozást sem akarom feladni, abba már bele is pusztulnék, ha nem hajthatnám a mocimat ,
Imádom ezt a járgányt, semmi bajom nincs vele, bár a párom rá akart beszélni, hogy télire adjam el, úgysem járok vele.
Hát gondolkodóba estem egy kicsit - de győzött a jobbik eszem, ahogy mondják!
További szép estét neked.
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ anyóka ! Nagyon sajnálom hogy így jártál. Remélem azért el tudod látni magad,vagy van aki segít? Én tavaly nagyon megjegyeztelek magamnak,azért hiányoztál. Itt a Mátrában még tombol a novemberi nyár. Puszikállak István!
Nagyon aranyos vagy, hogy még eszedbe jutottam innen a fórumról.
Hát igaz-ami igaz, elég régen nem néztem ide be. S
Bocsi ezért.
Sajnos rossz hírekről tudok csak beszámolni, bár ez itt nem sok emberkét fog érdekelni.
Röviden dióhéjban: Április 30-án gyalog ! elcsúsztam a vizes füvön, és eltörött a jobb csuklóm. Egy dilettáns orvos miatt sajnos rosszul forrt össze az eltört és elcsúszott csontom, ami maradandó deformitást okozott a csuklómon. Iszonyatos fájdalmakat éltem át, és sajnos még a mai napig is néha!
A nyár folyamán augusztus közepén bírtam először motorozni, de már annyira vágytam a szabadságra, hogy ihaj!
Azóta egy párszor még hajtottam a járgányomat, de sajna bejött a rossz esős- csúszós idő, és én már letettem télire a gépemet.
Nekem most ez a 93 kg-s gép már kockázatot jelent ilyen időben, a fájós kezem miatt. /még mindig csak 56 kg vagyok, és nem bírok el vele
Egyébként megindítottam az orvosi műhiba pert is, remélem sikeresen végigküzdöm.
Szóval ezért nem voltam itt közben.
De nagyon köszönöm, hogy nem feledkeztél meg rólam .
És veled mi újság?
Gondolom te még most is hajtod a gépet?
Szeretettel üdvözöllek és mindenkit itt a fórumon!
Sziasztok és balesetmentes motorozást mindenkinek !
Jog 2ja bontás. Szinte minden. Ár: 500-1000Ft/db. Egész motornyi alkatrész 10,000Ft.
Ugyanitt erős Jog gyári fényezéssel olcsón eladó. Eredeti japán, nem kínai retek!
Váz 3.000 ft
Kábelkötegek
NRG MC1-typhoon stb /db 1500 ft
Kábelköteg NRG mc3 3000 ft
Index relé 500 ft
önindító relé 1000 ft
CDI 2000 ft
Alaplap (tekercs) 3000 ft
lend kerék 2000 ft
Duda 500 ft
Első lámpa :
NRG MC2-3 2000 ft
NRG MC2-3 hátsó lámpa+foglalat 2000 ft
NRG MC1-typhoon első 2000ft
hátsó foglalat+búra 2000ft
Műszerfal:
NRG MC2-3 3000 ft
NRG MC1-typhoon 1000/db
Fejidom hátulja : MC3 kapcsolókkal 1500 ft
NRG MC1-typhoon 1000ft
Légszűrő
NRG MC2-3 2000 ft
NRG MC1-typhoon 1000ft
Karbi, Dellorto 12es gyári 6500 ft
Szívócsonk 1000 ft
Membrán gyári, Pollini 1000-2000 ft
Blokk ház 4000 ft
főtengely 4000 ft
Vizes és levegős henger,
henger+dugó is van.
Komplett levegős hengerburkolat 1500ft
Variátorok NRG MC1-2-3, Typhoon
Varió tárcsák 1000 ft
Kuplung NRG MC1-2-3, Typhoon
gyári 2500 ft
malossi 100km ment új ár 21e , ez 6000ft
Kuplungszíjtárcsák 2500
Kuplungahrangok 1000ft
Bendix 2000 ft
Különolaj szivattyú 2000 ft
Olajzó fogaskerék kicsi+nagy+szíj 2000 ft
Végáttétel fogaskerekei......stb
illetve komplett is van
Bowdenek ......
Önindítók 2000 ft
kormányok 1500 ft
Ülés alatti idom 1500/db
Elsó teleszkóp+csapágyak+gyapágyházak+tengely
6000 ft
km/h meghajtó csiga+bowden 4000 ft
első felni+gumi 5000 ft
hátsó felni+gumi 4500 ft
Első sárvédő MC2-3 3500 ft
Első ORR idom mc3 6000 ft
Orridom rács NRG MC1-2-3 1500 ft
térd trepni mc1-2-3,typhoon 2000 ft
taposó 1500 ft
szervíz ablak 1500 ft
hasidom 3000 ft
ülés alatti bukótartó 1500 ft
Ülés mc3 hibátlan 3500 ft
oldal idom bal NRG MC2-3 2000 ft
oldal idom jobb NRG MC2-3 2000 ft
hátsó betét idom jobb 1500 ft
hátsó betét idom bal 1500 ft
hátsó szárny MC2-3 3000 ft
hátsó szárny (csomagtartó) ALU MC1-typhoon 2500 ft
hátsó teleszkóp 3500 ft
vízhűtő 4000 ft
vízcsövek ...
első tárcsák hátsó tárcsa 1000-2000 ft
feszültség szabályzó MC1-typhoon 2000 ft
feszültség szabályzó mc3 5000 ft
Fékmunkahengerek csővekkel....
benzin tankok+szintmérő 2500 ft
külön ( tank 1500 - mérő 1500 )
olaj tartály 1000 ft
kiegyenlítő tartály 1500 ft
Hátsó sárvédők kerék feletti 2000 ft
és sokminden más.... kérdezz bátran...! Köszi!
Képet mindenről tudok csinálni, posta is ok!
Érdekel valakit egy Yamaha Jog 2ja? Meg van váz első villa kormány két kerék tank, blokk véghajtással, fékkel, főtengellyel, Dugóval, alaplap lendkerékkel, olajpumpával. 10 ezer az ára
Helló!
Van egy két felesleges robogó cuccom:
Elladó fekvő levegős minarelli alkatrészek. Henger, főtengely, üres rövid blokk, visszapillantó tükör, hátsó fékbovdenek, kuplung, varió, dugattyú, Komplett gyújtás, ventilátor lapát, szívócsonk membránnal, komplett berugómü, külső szíjtárcsa stb.. Ha valami érdekel írj privátban mert elég hosszú lenne ide minden leírni. Esetleg csere érdekel 17.5-es 19-es karbira, vagy Jog, Axis km/h spirálra, meghajtásra, műszerfalra.
Sziasztok benelli k2-es robogom van es a blok oldalába az van irva hogy 110ccm oil ez most mit jelent mert már egy rendőr is megnézte furcsálta de nem szolt érte. segitséget köszi.
Sziasztok !
1 Kérdésem lenne , páromnak vennék 1 Honda PCX 125 2010 robogót . 12000 km 1 gazdás szervizkönyves karcolásmentes motor .
Van -e valakinek tapasztalat a tipusról vagy tud -e tipushibáról ?
Válaszokat előre is köszönöm .
Sziasztok!
Néhány napja vettem egy piaggio beverly 200-as robogót. Mikor megnéztem mindig valahogy be volt melegítve. Most hogy hűl néhány napig, hidegen nem lehet beindítani. Ha ráindítózok szépen elindul, viszont 5 másodperc után elkezd ömleni a benzin a karbiból a túlfolyón át és leáll. Ilyenkor füstöl kattog alig lehet jár csak gázzal lehet életben tartani. Viszont ha túljutunk valahogy ezen és bemelegszik akkor hibátlanul megy a motor. Ha van esetleg ötletetek hogy miért csinálja ezt azt megköszönném.
Széles utat!
Vákumcsapp müködik, a karbinál van egy szűrő az is ki lett takarítva.
Pöccre indul de miest a karbibol ki fogyik a benzin egyből le áll, várok 2percet és megint indul, újra és újra ezt csinalja fogalmunk sincs hogy mi lehet a gond, 4T.t nem nagyon vágom! Örülnék ha valaki tudna segíteni!
Üdv!
Valaki aki 4T robogoban járattos, olyan problemám lenne hogy össze lett rakva a motor úgy ahogyan kell, de a motor nem kapp benzit, karbi ki lett takaritva meg minden, ha be fecskendezek a hengerbe egy kis benzint akkor be indul de miest el egetti azt a kis benzit egyből leáll. Valaki valami tanácsot tudna adni?
SOS!
Sziasztok 70es versenyrobogók eladók, 10-14le körül és 100at mennek. Ki lehet próbálni a Kőbányaringen! Lámpák felszerelésével és biztosítással utcán is lehet használni.
Nagy a kavar az utángyártott alkatrészeknél, úgyhogy én mondok egy harmadik méretet: 76
Az Excelhez vettem gyári Yog karburátor felújító készletet, főleg az alapjárati fúvóka és a túszelep miatt. Az enyémbe a 80-as maradt, de azt is már dörzsáraztam mert attól is nagyobb kellett a fúrt hengerhez. Ebben a gyári méretűnek eladott felújító készletben 76-os a főfúvóka.
Telefonos a kép de talán látszik:
Nem tudja véletlenül valaki Yamaha Jog 3kj gyári főfúvóka méretét?
Nagyon boldog - békés karácsonyt kívánok minden kedves motorosnak itt a fórumon!
Kellemes hétvégi és év végi időtöltést mindenkinek!
Nagyon örülök a levelednek , jólesett, hogy hiányoztam neked.
Kérdésedre, persze el tudom látni magam, sőt nagyjából mindent meg is csinálok én a ház körül, de vannak helyzetek - amikor feladom, akármennyire "erős és kitartó is vagyok"
A motorozást sem akarom feladni, abba már bele is pusztulnék, ha nem hajthatnám a mocimat ,
Imádom ezt a járgányt, semmi bajom nincs vele, bár a párom rá akart beszélni, hogy télire adjam el, úgysem járok vele.
Hát gondolkodóba estem egy kicsit - de győzött a jobbik eszem, ahogy mondják!
További szép estét neked.
Nagyon aranyos vagy, hogy még eszedbe jutottam innen a fórumról.
Hát igaz-ami igaz, elég régen nem néztem ide be. S
Bocsi ezért.
Sajnos rossz hírekről tudok csak beszámolni, bár ez itt nem sok emberkét fog érdekelni.
Röviden dióhéjban: Április 30-án gyalog ! elcsúsztam a vizes füvön, és eltörött a jobb csuklóm. Egy dilettáns orvos miatt sajnos rosszul forrt össze az eltört és elcsúszott csontom, ami maradandó deformitást okozott a csuklómon. Iszonyatos fájdalmakat éltem át, és sajnos még a mai napig is néha!
A nyár folyamán augusztus közepén bírtam először motorozni, de már annyira vágytam a szabadságra, hogy ihaj!
Azóta egy párszor még hajtottam a járgányomat, de sajna bejött a rossz esős- csúszós idő, és én már letettem télire a gépemet.
Nekem most ez a 93 kg-s gép már kockázatot jelent ilyen időben, a fájós kezem miatt. /még mindig csak 56 kg vagyok, és nem bírok el vele
Egyébként megindítottam az orvosi műhiba pert is, remélem sikeresen végigküzdöm.
Szóval ezért nem voltam itt közben.
De nagyon köszönöm, hogy nem feledkeztél meg rólam .
És veled mi újság?
Gondolom te még most is hajtod a gépet?
Szeretettel üdvözöllek és mindenkit itt a fórumon!
Sziasztok és balesetmentes motorozást mindenkinek !
Ugyanitt erős Jog gyári fényezéssel olcsón eladó. Eredeti japán, nem kínai retek!
Váz 3.000 ft
Kábelkötegek
NRG MC1-typhoon stb /db 1500 ft
Kábelköteg NRG mc3 3000 ft
Index relé 500 ft
önindító relé 1000 ft
CDI 2000 ft
Alaplap (tekercs) 3000 ft
lend kerék 2000 ft
Duda 500 ft
Első lámpa :
NRG MC2-3 2000 ft
NRG MC2-3 hátsó lámpa+foglalat 2000 ft
NRG MC1-typhoon első 2000ft
hátsó foglalat+búra 2000ft
Műszerfal:
NRG MC2-3 3000 ft
NRG MC1-typhoon 1000/db
Fejidom hátulja : MC3 kapcsolókkal 1500 ft
NRG MC1-typhoon 1000ft
Légszűrő
NRG MC2-3 2000 ft
NRG MC1-typhoon 1000ft
Karbi, Dellorto 12es gyári 6500 ft
Szívócsonk 1000 ft
Membrán gyári, Pollini 1000-2000 ft
Blokk ház 4000 ft
főtengely 4000 ft
Vizes és levegős henger,
henger+dugó is van.
Komplett levegős hengerburkolat 1500ft
Variátorok NRG MC1-2-3, Typhoon
Varió tárcsák 1000 ft
Kuplung NRG MC1-2-3, Typhoon
gyári 2500 ft
malossi 100km ment új ár 21e , ez 6000ft
Kuplungszíjtárcsák 2500
Kuplungahrangok 1000ft
Bendix 2000 ft
Különolaj szivattyú 2000 ft
Olajzó fogaskerék kicsi+nagy+szíj 2000 ft
Végáttétel fogaskerekei......stb
illetve komplett is van
Bowdenek ......
Önindítók 2000 ft
kormányok 1500 ft
Ülés alatti idom 1500/db
Elsó teleszkóp+csapágyak+gyapágyházak+tengely
6000 ft
km/h meghajtó csiga+bowden 4000 ft
első felni+gumi 5000 ft
hátsó felni+gumi 4500 ft
Első sárvédő MC2-3 3500 ft
Első ORR idom mc3 6000 ft
Orridom rács NRG MC1-2-3 1500 ft
térd trepni mc1-2-3,typhoon 2000 ft
taposó 1500 ft
szervíz ablak 1500 ft
hasidom 3000 ft
ülés alatti bukótartó 1500 ft
Ülés mc3 hibátlan 3500 ft
oldal idom bal NRG MC2-3 2000 ft
oldal idom jobb NRG MC2-3 2000 ft
hátsó betét idom jobb 1500 ft
hátsó betét idom bal 1500 ft
hátsó szárny MC2-3 3000 ft
hátsó szárny (csomagtartó) ALU MC1-typhoon 2500 ft
hátsó teleszkóp 3500 ft
vízhűtő 4000 ft
vízcsövek ...
első tárcsák hátsó tárcsa 1000-2000 ft
feszültség szabályzó MC1-typhoon 2000 ft
feszültség szabályzó mc3 5000 ft
Fékmunkahengerek csővekkel....
benzin tankok+szintmérő 2500 ft
külön ( tank 1500 - mérő 1500 )
olaj tartály 1000 ft
kiegyenlítő tartály 1500 ft
Hátsó sárvédők kerék feletti 2000 ft
és sokminden más.... kérdezz bátran...! Köszi!
Képet mindenről tudok csinálni, posta is ok!
Van egy két felesleges robogó cuccom:
Elladó fekvő levegős minarelli alkatrészek. Henger, főtengely, üres rövid blokk, visszapillantó tükör, hátsó fékbovdenek, kuplung, varió, dugattyú, Komplett gyújtás, ventilátor lapát, szívócsonk membránnal, komplett berugómü, külső szíjtárcsa stb.. Ha valami érdekel írj privátban mert elég hosszú lenne ide minden leírni. Esetleg csere érdekel 17.5-es 19-es karbira, vagy Jog, Axis km/h spirálra, meghajtásra, műszerfalra.
1 Kérdésem lenne , páromnak vennék 1 Honda PCX 125 2010 robogót . 12000 km 1 gazdás szervizkönyves karcolásmentes motor .
Van -e valakinek tapasztalat a tipusról vagy tud -e tipushibáról ?
Válaszokat előre is köszönöm .
Néhány napja vettem egy piaggio beverly 200-as robogót. Mikor megnéztem mindig valahogy be volt melegítve. Most hogy hűl néhány napig, hidegen nem lehet beindítani. Ha ráindítózok szépen elindul, viszont 5 másodperc után elkezd ömleni a benzin a karbiból a túlfolyón át és leáll. Ilyenkor füstöl kattog alig lehet jár csak gázzal lehet életben tartani. Viszont ha túljutunk valahogy ezen és bemelegszik akkor hibátlanul megy a motor. Ha van esetleg ötletetek hogy miért csinálja ezt azt megköszönném.
Széles utat!
Idomok, km- órák, teleszkópok, taposó, kerékjárati idom, fékek, kormány, kábelköteg, sisaktartó, lábtartók, duda, olajtartály, kerekek, lendkerék, gyújtás, gyújtáselektronika, fesszabályzó, légszűróház, benzintank, fékbowden, karburátor, variátor, kuplung, berugókar és tengely, kihajtó fogaskerék szett, lámpák, olajpumpa, gázkar, gyújtás alaplap, benzincsap, hengerburkolatok, hátsó szárny, első villa, ülés, stb....
Érd: bikerfranky@freemail.hu
Üdv.
Pöccre indul de miest a karbibol ki fogyik a benzin egyből le áll, várok 2percet és megint indul, újra és újra ezt csinalja fogalmunk sincs hogy mi lehet a gond, 4T.t nem nagyon vágom! Örülnék ha valaki tudna segíteni!
Valaki aki 4T robogoban járattos, olyan problemám lenne hogy össze lett rakva a motor úgy ahogyan kell, de a motor nem kapp benzit, karbi ki lett takaritva meg minden, ha be fecskendezek a hengerbe egy kis benzint akkor be indul de miest el egetti azt a kis benzit egyből leáll. Valaki valami tanácsot tudna adni?
SOS!
http://olx.hu/hirdetes/suzuki-...
Érdeklődni:
szabokuksi@vipmail.hu