Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Valószínűleg megszorult a variátor.
sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet a robogóm baja, ha 50ig gyorsul eléri az 50et és elkezd csörögni és nem akar tovább gyorsulni.
Bocsi, h ide írom, de itt talán sok a robogós:)

2006-os yamaha bws

Megtekinthető itt

Még több kép

Érdeklődni: hanko91.dani@yahoo.co.uk e-mail címen lehet!
tudom rokonnak is az van 3 éve megy azóta szivatóval volt 1x gáz ez a focus de némelyik más keeway mocik elég satnyán teljesítenek ezt be kell látni. ismerősöm x-ray-t vett 3 hónap után tréleren vitték vissza a kereskedésbe mert konkrétan használhatatlan lett pedig ésszel használta
erről annyit, hogy én használtan vettem 4000km-el, azóta 400 ment bele, napi 12. Az unokaöcsém 16.000-nél jár egy 50-es Focussal, többen vannak 20.000 felett nagyobb kiadás nélkül.
de ha minden második héten cserélni kell mindent? hosszú távon drága lesz az az olcsó...
lehet, hogy kínai, viszont occsó. AZ alkatrész gombokért van hozzá, az ára a béka segge alatt, minarelli blokkos ha 2t, minden van hozzá. Én vettem egyet munkába járni, hogy ne a nagyot koptassam. Árak, pl. első fékbetétek 900Ft. Első sárvédő 1200. Görgők, szíj, 1900.....
meghaaaaatunk?
Sziasztok!
Tudom nem ez a reklám helye,de van egy vadi új Nitro X536AV robogós sisakom,még felpróbálva sem volt.Az ára 14 000 Ft.
Ha érdekel keress:
zzrrs@citromail.hu
20/974-1680
Köszi..
robogó topicban találtam:

Üdv mindenkinek!
Lenne egy fontos kérdésem.
Van egy Suzuki Address 50cc-es robogóm. A probléma a következő: Most vettem bele újj dugót és gyűrűt (nicasiolos hengerbe).Összeraktam indúl is. Sztenderen kipörög rendesen és alapjárat is van de ha menni akarok vele akkor viszont nincs benne erő. tömítettség megvan és nem szimeringes. Szóval az mitől lehet? előre is köszi

válaszolhatnátok
csoda... grat
És ilyen lett:
Szeretném megosztani veletek a mai nap végtermékét.
Íme:
gatya.kinaji.
köszkösz!
Pedig lehet robogóval is túrázgatni 100-200km-es túra simán belefér.
Én szinte csak arra használtam, meg közbe eljártam vele suliba, de az is 70km-es karika volt. Neosnak rohadt nagy sisaktartója volt, amibe mindig benne volt egy 5 literes kanna plussz benzinnek 1-2 szer kilestek a pénztár mögül fizetés után elég wtf fejet vágtak mikor 50-es robogóba 11 és fél liter benzint tankoltam
Mondjuk én végül azért cseréltem le a robogót, mert bár lehetett vele túrázni , de nem túl messze és nem túl kényelmesen, meg untam, hogy a lovaskocsin, traktoron és néhány trabanton kívül minden jármű fénysebességel zúgott el a kormányom mellett 5 centivel ha az út melletti porba húzódtam le még akkor is. Most már fordult a kocka
Sajnos csak lóhajtóm van és hát dolgozni meg menni kell valamivel.
jogsinál ezzel kezdték: "A motort október közepén lemossuk, feltöltjük a tarályokat, kivesszük az akksit és eltesszük télire..." persze a szükség nagyúr hááát én 30 kmnél messzebbre nem mernék menni úgyhogy grat
Elcsúsztam vele januárban, melóból hazafelé és hát kissé leamortizáltam, nem is írom le mennyibe került a helyreállítás mert .... 131 kg az önsúlya de a motor elég erős ezért mindenféle tuning nélkül is tudja a 70-75 km/ó sebességet. Az utazója 65 km/ó, tavaly nyáron 300 km túrát tettem meg vele egy barátommal aki szintén kymcoval volt .
mert mitörtént? enyém eldőlt szombaton úgyhogy nyáron hibajavítás utazója am mennyi? mert ekkora batár 50es blokkal érdekes
Köszönöm , bár a télen elrendeztem.
nem életbiztosítás nem is ezt állítom... azért mintem idestova 17 és tök gyári... szóval van különbség am nagyon szép a kymcod múltkor nézegettem a gépeket
Jól van, adjon hálát Istennek, hogy még megy. Nem azt mondtam hogy mindegyik gyenge minőségű hanem azt hogy nem egy megbízható márka. Az egyik kollégám vett újonnan egyet és hát....
télen-nyáron hajtva esőve,szélbe terepen és lemosni is csak az eső... kb ezt kihasználtság 100% törődés 0