A Hexagon meg a Silver Wing is robogó... Meg a Burgman meg a volt Spacy-m is robogó pedig mindegyiken rendszám van tehát jogilag motorkerékpárnak számítanak. A kicsikről meg annyit, hogy aki fikázza az egysegges benzinszúnyogokat az indítsa be a ZX-10R-t vagy a Gixer1000-et, várja meg amíg bemelegszik... Na addigra én megjöttem a Dioval a bevásárlásból
Nem tudom, ez miért oly fontos kérdés.....
Ha elmegyek robogózni ugyan úgy intek és vissza is szoktak inteni, mint mikor esetleg kölcsönmocival megyek és arról intek.
A másik, hogy most a robogó motor-e...mindenki máshogy látja én a robogóm robogónak tekintem, nem motornak. A Gilera DNA, ha szóba kerül, általában elöszőr motor jut eszembe, hisz ott sokkal inkább motoros az üléshelyzet, de inkább robogó az is.
SZVSZ
Ja és nuclear_plant lehet van ilyen, amilyet te mondtál, hogy egyszer olvastál, de amíg nekünk nem tudod megmutatni vagy esetleg a konkrét kivitelezését elmagyarázni, addig ne vágj fel ilyennel, ha meg el tudod magyarázni, légyszives kezdj bele. De szerintem ilyen dologra semmi szükség robogóba, hisz egy jól beállított robogó viszonylag gyorsan felpörög.
Aha NA hát ebbe van már tutira 8000 km plussz még amit az előző tulaj rakott bele. Hát ahoz képest hogy van a görgöbe enyi km gyorsul ezerel. Hát még nem to sose szedtem még szét mióta nálam van. Amuyg a gyertyapipát is simán itom cserélni nem??? ÉS azt mond még nekem meg hogy az f-12-ről hogyan tom levenni azt a hátsó ülés melleti idomot az nekem teljesen egybe van és nem is lehet szétszedni azt hogyan lehet lebüvőlni???
Dede Scooter Racing. A fékbetétet ki tudod otthon cserélni igen.Görgő csere az végülis tipus függő a malossi görgők sokkal jobban bírják a terhelést mint a gyári vagy után gyártott görgők.+ ezrenként ellenőrizni szoktuk én a mostani malossival az F12-ben 50000 KM-t mentem és még jó.De úgyis érezni fogod ha kopott a görgő mert nem fog úgy gyorsulni a motor. 6000-et simán el szokott menni! A variót azt nem nagyon kell cserélgetni ha jól van összerakva motor.
Piaggio. Par finomsag az NRG-rol:140-es hatso gumi,sotet indexek elol-hatul,ledes hatso lampa,forditott elso villa,dupla elso fenyszorok(tompitott,tavolsagi),allithato hatso rugostag,vizhutes,vizhofok visszajelzo,fordulatszammero,napi kilometer,eleg nagy ules,ketutas katalizator(igaz tuningnal ez hatrany ),sportkipuff. Ja,es ezek mindd gyariak,nem utolag lettek felszerelve. A biztositas 4500 forint egy evre. .Szoval ez egy motor,ugyanugy,mint a nagyok.Hah.
Tudod mit Zsóóti. Szerintem is fejezzük be. Elhiszem hogy sok robogót látsz naponta,
de ezeket a modelleket sohase importálták Európába. És az olaszok sose alkalmaztak ilyet.
Én egy szóval se mondtam hogy milyen robikon használták ezt a megoldást.
De azért gondold végig amit az elöbb írtam.
Amuyg mi az a dsr??? De akor te nagy robogó mályer vagy. Lenne pár kérdésem Hány kilométerenként cseréljek görögőt és variátor. JA és a fékbetétet kitom otthon cserélni ha megveszem??? Full gyári a gép
Szerintem a ZSótinak van igaza ez elég nagy vadság!!!!! Nálam is csak egy gázbovden van a malagutimon. aki meg épít egy 160-al mennő nrg-it az csak tudja. De lehet hogy az csak kisérlet volt nem???
Figyelj inkább nem mondok erre most semmit mert nem ismersz nem tudhatod mivel foglalkozom.Végülis csak minden délután robogókat szerelek de tényleg fogalmam sincs a témáról.
Te Zsóóti! Miért kell neked állandóan kötekedned? Csak azért mert nem ismersz valamit,
nem jelenti azt, hogy nem is létezik. Ha annyira érdekel úgy egy éve olvastam egy cikket
erröl. Japán belpiaci robogók egy részét szerelték így tesztelés gyanánt.
Azt akarták tudni, hogy mennyivel teszi ez rugalmasabbá illetve gyorsabbá a városi
közlekedést. Tájékozódj mielött telekürtölöd a fél világot.
Szerintem meg nagyon nagy hülyeséget beszélsz!!! Rengeteg robogót szereltem már (minareli,morini,suzuki,piagio,honda blokkosakat sőtt a koreai kínai szemetekhez is volt balszerencsém)egyiknél sincs köze a gáz bovdennek a variátorhoz amire te azt mondod hogy a gázboden ketté válik(csak Piagio blokkos robogóknál)A másik bovden ami nem a karbihoz meg az az olajpumpánál szabályozza az olaj menyiséget!Javaslom vedd le egy Piagi blokkos robogó deknijét és látni fogod!Ha nincs ilyenre lehetőséged szívesen csinálok neked képet róla hogy tisztán láss!
Csupán érdekesség képpen elmondom hogy egyes robogók 30-40km/h-s tempónál vissza tudnak váltani.
A gázbovden kettéválik, az egyik megy a karbihoz, a másik le a varióba.
Egy rugón keresztül csatlakozik a röpsúlyhoz vagy a variotárcsához(ezt nem tudom pontosan).
Ha lassan megyünk a szíj kikúszik a tárcsák szélére szép lassan. Amikor odarántjuk neki,
a rugó visszahúzza a tárcsákat, a szíj bentebb megy és ezzel vissza is váltott. Ahogy nő a fordulatszám
a röpsúly leküzdi a bovden végén lévö rugó erejét és újra összeérnek a tárcsák.
Amilyen egyszerü olyan hatékony. Nem?
Az mondjuk foJtás, de amúgy én is rogobózok a városban csak az a baj, hogy ha felülök a görhokedlire akkor megőrülök és úgy megyek, mint a kamikaze. De így mondjuk még élvezetes is
A robogo varosban tokeletes. Nekem Piaggio NRG van.2006-os. 0 km-esen kivettek belole a folytast,es a 2 ev garancia is megmaradt. 80 a vege.60-ig jol gyorsul. Varosban eleg szerintem. Nem sok sportosabb robogo van a piacon szerintem. Ha tovabblepek nagymotorra,akkor is megtartom. Nagyon olcso a fenntartasa is. Szoval szerintem a robogo is motor.Csak ido kerdese,hogy rajojjenk a varosi emberek,hogy azzal jarjanak,ne busszal.Evrol evre tobb a robogo Budapesten is. Egyeduli hatrany szerintem,hogy konnyen elemelik,a konnyu sulya miatt,es hogy nincs rendszamuk.
Huuuu ,a robi h rakna má át áttételt -ugy műxik h van a deknin belül 2 varió rész egy elől egy hátul (a hátsó a kuplung) és hát ezek 2-2 tárcsából állnak és azok között fut az szíj és ugy növeli a sebességet gáz adásra h különböző mértékben "összemennek"vagy "szétmennek"(pl végsebességnél ez ugy néz ki h az első varió fullra összeér,és ugye itt a szíj a legmagasabb fordulaton jár míg a hátsó "szétnyílik" és a szíj aluljár) a tárcsák és ez által a szíj a legmagasabb fordulaton fog járni -remélem érthető volt
Ilyen hülyeséget, hogy nem lehet dönteni a robit mert hátul a súlypont meg ilyenek...hát beszarok. Akkor inkább merni kell, meg fogyni, és akkor majd mindenki tud majd dönteni...és ezt úgy általánosságban mondtam!
Jaja, meg a másik! Szerintem kétféle robogós van:
1,a nagyfater aki elment a pennyimarketbe venni egy kiló kenyeret,
2,meg aki próbál már "nagymotorosnak" tűnni és köszön a másiknak, és lehetőleg nem B-s jogsija van, hanem tudja hogy kell rotyogni.
A robogósok akiket én ismerek teljesen el vannak határolódva a motorosoktól, ezért nem integetnek állandóan...(személyes vélemény)
Ha elmegyek robogózni ugyan úgy intek és vissza is szoktak inteni, mint mikor esetleg kölcsönmocival megyek és arról intek.
A másik, hogy most a robogó motor-e...mindenki máshogy látja én a robogóm robogónak tekintem, nem motornak. A Gilera DNA, ha szóba kerül, általában elöszőr motor jut eszembe, hisz ott sokkal inkább motoros az üléshelyzet, de inkább robogó az is.
SZVSZ
Ja és nuclear_plant lehet van ilyen, amilyet te mondtál, hogy egyszer olvastál, de amíg nekünk nem tudod megmutatni vagy esetleg a konkrét kivitelezését elmagyarázni, addig ne vágj fel ilyennel, ha meg el tudod magyarázni, légyszives kezdj bele. De szerintem ilyen dologra semmi szükség robogóba, hisz egy jól beállított robogó viszonylag gyorsan felpörög.
de ezeket a modelleket sohase importálták Európába. És az olaszok sose alkalmaztak ilyet.
Én egy szóval se mondtam hogy milyen robikon használták ezt a megoldást.
De azért gondold végig amit az elöbb írtam.
nem jelenti azt, hogy nem is létezik. Ha annyira érdekel úgy egy éve olvastam egy cikket
erröl. Japán belpiaci robogók egy részét szerelték így tesztelés gyanánt.
Azt akarták tudni, hogy mennyivel teszi ez rugalmasabbá illetve gyorsabbá a városi
közlekedést. Tájékozódj mielött telekürtölöd a fél világot.
A gázbovden kettéválik, az egyik megy a karbihoz, a másik le a varióba.
Egy rugón keresztül csatlakozik a röpsúlyhoz vagy a variotárcsához(ezt nem tudom pontosan).
Ha lassan megyünk a szíj kikúszik a tárcsák szélére szép lassan. Amikor odarántjuk neki,
a rugó visszahúzza a tárcsákat, a szíj bentebb megy és ezzel vissza is váltott. Ahogy nő a fordulatszám
a röpsúly leküzdi a bovden végén lévö rugó erejét és újra összeérnek a tárcsák.
Amilyen egyszerü olyan hatékony. Nem?
most már tudom.a bojtár utca rémlett,de nem voltam képbe.
Jaja, meg a másik! Szerintem kétféle robogós van:
1,a nagyfater aki elment a pennyimarketbe venni egy kiló kenyeret,
2,meg aki próbál már "nagymotorosnak" tűnni és köszön a másiknak, és lehetőleg nem B-s jogsija van, hanem tudja hogy kell rotyogni.
A robogósok akiket én ismerek teljesen el vannak határolódva a motorosoktól, ezért nem integetnek állandóan...(személyes vélemény)