Minek kell ilyesmivel spekulálni? Tedd le a nagy A-t, utána nem kell ilyenekkel bajlódnod.
Vagy ha még fiatal vagy, akkor várd meg amíg leteheted, legalább addig sem nyírod ki magad.
Sziasztok!
Tényleg lehet olyat csinálni, hogy pl egy Kawasaki ZX 636-R -t, ami 130 LE, én egy A korl jogsival vezessem????
Ha igen akkor ezt hogy lehet megcsinálni??
Most még tuti igy van mert én is igy csinálom tehát nincs korlátozott A-m és azonnal meg fogom kapni....hogy ajövőben mik a tervek azt nem tudom, de itt akkora összevisszaság van, hogy semmin nem csodálkoznék... lehet belevariálnak, csak hogy a jogalkoto elmondhassa, hogy dolgozott....
"...felállítja a nagyobb és erősebb motorkerékpárok használatának fokozatossági elvét.
Ez utóbbi kategória használatára csak 24 éves kortól, elméleti és gyakorlati vizsga letételével nyílik lehetőség. A nagyobb teljesítményű motorkerékpárokat vezetni kívánó személyeknek két év tapasztalattal kell rendelkezniük a könnyebb típusúakon."
Ezt most hogy kell érteni? Megint az lesz, hogy nem lehet kapásból "A korlátlan" jogsit lerakni? 24 éves kor után sem?
Mert ha jól tudom, akkor most lehet menni kapásból nagymocira. Így van? Mert ha igen, akkor még idén elmegyek letenni a jogsit.
Sziasztok!
Eladó a Suzuki GS 500 F típusú gépem! A forgalmija szerint "A" korl.-tal vezethető, de már nincs benne fojtás, így 45 pacis. Szerintem tökéletes kezdőmotor, és olcsó a fenntartása! Info: 0630/2315628
Hello Grizzly!
Nekem Rf-em van, és maximálisan csak jót tudok mondani róla.
Mivel Rf-ből jóval több van, így alkatrészhez is könnyebben hozzá juthatsz.
Nagyon megbízható és kényelmes gép, túrázásra ugyanugy alkalmas, mint városi motorozásra.400-as létére nem kell agyon-vissza kapcsolgatni, és nem a legpörgősebb, és a 400-as banditban is ez a motor van,és bevált.
És nem utolsó sorban a szépségéről se felejtekezzünk el.
Én bátran ajánlom Neked, igaz nekem korlátlan jogsim van, nem tom, hogy lehet e korlátozott jogsival hajtani.
Nem tudtam hogy hova írjak, gondoltam itt talán tudtok segíteni.
Yamaha XJR 400 és Suzuki RF 400 között vacilálok, de nem tudok dönteni.
Túrázáshoz kellene valamelyik....
Melyiket választanátok? Esetleg valakinek volt ilyen gépe?
Akorl papírral lesz!
Nem egyedül állsz ezen a téren (vizsga és váltó) én is most megyek majd vizsgázni, igaz én már motoroztam előtte egy kicsit (14 ével ezelőtt) de meg kel szokni újból mindent. Most én is gyakorolok és szoktatom magamat vissza erre a dologra. Ha teheted, gyakorolj amennyit, csak tudsz.
ne beszéld már le róla , ha van lehetősége, akkor gyakoroljon tanfolyam elött valamilyen váltós géppel.
Nekem csak különbözetit kellett tennem (A1--A), 2 alkalommal voltam a rutinpályán, de kb 5-6 esést láttam. Egyes embereknek nem oly könnyű megtanulni ezt az "összetett" dolgot.
Meg az sem baj, ha szokja a motor súlyát.
Athos: körülbelül 15 perc lesz megtanulnod váltani, nem kell izgulni. Én is ugyanígy kezdtem a jogsit mint te, annyi különbséggel, hogy még robogót se vezettem előtte, szóval tudom miről beszélek :). Nekem negyed órába telt megtanulni az egész gép kezelését, persze csak a rutinpálya szintjéig. Szóval nem kell izgulni, még ETZ-s előgyakorlat sem feltétlenül kell :) Mire meg majd a forgalomba kerülsz, addigra meg már rutinból (értsd külön odafigyelés nélkül) fog menni a váltás. Magamból indulok ki, mikor ilyeneket írok, de nem hinném hogy én vami csodagyerek lennék.
A helyzet az, hogy robogó után végre megcsinálnám az "A" jogsit...
Az lenne a kérdésem, hogy robogó után mennyire nehéz megszokni a váltót...?
Váltós motorhoz még nem volt szerencsém, de ha jobb idő lesz egy haver ETZ-én szeretnék előgyakorlatot szerezni, nehogy tök amatőrnek nézzenek....
Más: az oktatéson van valami előírt öltözet, ami kell? Sisak , kesztyű van...de ezen felül még valami kell?
Vagy ha még fiatal vagy, akkor várd meg amíg leteheted, legalább addig sem nyírod ki magad.