Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

írj egy levelet a superbikeban ádámnak. Ő fog adni egy ilyen számot és megoldják. Pontosan nem tudom mennyi de 100 alatt van biztosan. Nekem azt mondták még, hogy olyan 70-80körül kijön.
Ezt sztem úgy lehet megoldani, hogy felkeresel pár szervizt, ahol foglalkoznak motorok eredetvizsgálatával, és az ehhez kapcsolódó papírmunkával, aztán megkérdezed őket, hogy vállalnának -e ilyet. Előbb-utóbb biztos lesz olyan, aki megcsinálja!
HELP!
Aki tud olyasmi dologról, hogy pl.: egy 250-es moci úgymond visszaminősítése kilowattra értve, (hogy lehessen vezetni mint 125-ös) tehát átírásáról és módjáról, esetleg hol lehetséges ilyen, annak az illetőnek megköszönném ha tudna szolgálni infoval itt a topicban!
Előre is THX!
Azt egyébként nemtudjátok, hogy vissza lehet-e minősíteni használtmotort 25 kw-snak? Ha igen akkor mi a módja? Mert én új motorokról tudom, hogy a szervíz adhat ki olyan papírt, hogy 25 kw-s.
Persze, előfordulhat, de eddig nem volt ilyen tapasztalatom.
Ha viszont mégis így van, jogsi nélkül ciki a helyzet...
Tudod a rendőrők unalmukban, vagy mert még nincs meg az ellenőrzött darabszám,is elenőriznek. Engem szinte mindig igy állitottak meg motorral és autoval is. Ezekben az esetekben egyszer se büntettek meg.
Ha nem megfelelő a jogsid az (szinte) olyan mintha nem lenne jogsid.
Én azt tapasztaltam (és ismerőseim is voltak így... pl. egy haverom A1-es jogsival CB750, meg hasonlók), hogy ha fel vagy öltözve, és normálisan mész, akkor eleve nem állítanak meg, nincs a homlokdra írva, milyen jogsid van. Ha valamiért mégis, akkor elvileg gázos a szitu, de erre már írtak aszem lentebb módszereket, hogyan lehet enyhíteni utólag. De mondom, ha látszik, hogy tudod kezelni a gépet, nem rezelsz be ha meglátsz egy rendőrt, fel vagy öltözve rendesen, és persze szabályosan mész, nem valószínű hogy megállítanak. Ez a srác évekig ment a CB750-nel meg az A1-es jogsijával...
Igen ez kicsit nehéz ügy. Azok akik úgy hiszik magukról, hogy megtudják állni a gázkar csábítását és képesek saját határaikon belül fokozatosan tanulva motorozni, természetesen azt mondják, hogy mekkora marhaság ez a 3lépcsős kategorizálás. De az államnak arra kell alapvetően gondolnia, hogy mindenki bénán motorozik, így a törvények által kénytelenek mesterségesen visszafogni az embereket a gyengébb motorokra való rákényszerítés eszközével. Ha belegondolunk ez annyira nem hülyeség, de mindenesetre logikusnak logikus. Jobb megoldás talán nincs. Megvan az életkorhatár szabályozva ami nem számít ha már két éve vezetünk vmilyen motort. ez így korrekten hangzik, de az ügyes motorosokat ez nem vigasztalja. Engem se :P Nekem 125-ösöm van, bven nemtudom még kimotorozni, de elég sok lehetőségem lesz a nyáron nagymotort vezetni, persze csak piánóban, hogy tanuljam, szokjam, érezzem a dolgot, de a jog szerint nem tehetem. Hát pedig lehet bevállalom. Viszont ha akkor belefutok egy közúti ellenőrzésbe, akkor élből elveszik a jogsim mi?? Vagy kilehet ezt dumálni? Vmi tapasztalat?
nem gondolod, hogy esetleg egy gyengéb motorral könnyebb rutint meg tapasztalatot szerezni, némi ellent mondás van a hozzá szolásaidban
Örülök, hogy Te meg tudod állni egy egy erössebb motorral is.
De mit tennél azokkal akik nem tudják? Mi szerint döntenéd el, hogy ki alkalmas a korlátozot jogsival erössebb motor vezetésére.?
Egyetlen járható út föleg ebbe az országban a szabályok betartása tolerancia nélkül.
Ebben viszont a hatoságoknak is fejlödniük kell.
Aki meg vét a szabályok ellen az viselje a következményeit, köztük én is!
Egy 125-ös Németországban meg Ausztriában csak 80-al mehet és ugy tudom(a folytás) az általános is
Ez mind igaz. Bár ez csak akarati kérdés. Attól mert a motorom megy 200 fölött, még tud menni városban városi sebességgel is! És, amennyire én tudom, a motoros balesetek nagy része nem is a szabályok be nem tartásából adódik, hanem a vezetési tudás hiányából... arra meg csak a "rutin, meg az évek" vannak .
De ha belegondolok, milyen látvány/érzés lehet egy olyan 1000 ccm-es motorral menni, amely épphogy kiköhögi azt a sebességet, amit egy 125-ös is simán megy, akkor elkerekedik a szemem... micsoda marhaság... az egy paródia!
igen teljesen hülyék, csak ha megnézed a baleseti statisztikákat gyanitom, hogy eléggé elszomorito képet mutatna mienk a németországihoz képest.
erre a már megszokot választ már ismerem: ott fejlettebb a közlekedési kultura.
sokan elfelejtik, hogy ezt a kulturát a közlekedök csinálják.
ők azért kulturáltabbak, mert egyszerüen betartják a szabályokat, ennyi.
A németek hülyék.
igen jol tudod lehet kapni, csak az valoban annyi is
egyszer összefutottam egy ilyen CBR-1000-sel
a végsebessége kin keservessen elérte akár a 135km/h
hosszas kutakodás után kiderült hogy csak pár alkatrészt kell kicserélni
a következök: 4db dugattyu, 2db vezérmütengely, gyujtáselektronika, karburátorsor,
ha ezeknek az árét összeszámolod meg rettensz, és szépen meg várod mig lesz megfelelö kategoriáju jogsid
THX!
Elküldtem a mélt.
Nemtudom a címed, de az enyém fepi3@freemail.hu
Ja, és a németeknél majdnem minden motort lehet 24 kw-os papírokkal venni. Láttam már ZX12-t is, asszem. És az kicsit több mint a Gixxi
Írj egy e-mail címet, elküldöm a hely nevét. Nem mintha akkora titok lenne...
Szerintem jövőre már Gixxer is lesz 25kw-s papírral Hát "kis" papírral szép az élet.
Motochris hol vetted a mocit? Érdekelne, hogy hol ilyen rugalmasak a kereskedők mert később nekem is így kéne mocit venni.
Ugy, hogy csak a papirja gyenge
És mennyit kell még törleszteni?
sajnos ebbe az országban mindent ellehet intézni /mennyi legyen?/

De nefelejtse el senki, hogy addig nincs baj, mig nincs baj
Sok az a 80... talán hetvenvalahány...
Nemtom, ki kérdezte: az enyém (CBF 600 - ez is olyan erős mint a Bandit, kb 78 ló) is A.korl. papírokkal van, és eddig semmi gond nem volt belőle.
Kivéve ha 220-nál kapnak el, mert akkor nehéz kimagyarázni