mikor van 200.000kp, akkor kezdj neki .... abból 50et elvisz a szerelő.
+ Jó olajok : 10.000, Csapágyak, főtengely, henger, kipufogó, légszűrő, membrán, membránház .....
értem én skf csapágyakra gondoltam ujj80cm fötengellyel 80 hengerrel 21 karbival és egy arrow sportdobbal a pénz nemszámit ha ezt igy megkapja jol fog menni?
Kezd egy hajtókarcserével, csapágyak, kuplung, azt jöhet a nyócvanas henger dugóva, nagyobb karbika, a végén koronázd meg egy leo vincsivel... Nem lesz óccó, de legalább drága...
hello mindenki van egy aprilia rs50-em és azt szeretném megtudni h ha hengert 80ccm akarok hol vegyek mert látom h irják fekvö-meg állo minára gondolom enyém állo de jo rá a fekvö is? köszi mindenki ja és tunig tippeket várom elöre is köszi
Hello érdeklödnék aziránt hogy van egy rx-em amin egy dr 80-as vashenger van gianelli sport kipufogóval de sajna 14 es karbival az lenne a kérdésem hogy van itthon egy 28 as dellortom szerintetek fel tegyem vagy túl nagy lenne a 80 as hengerhez
Én is hasonló dologgal állok szemben. Yamaha Aeroxomra fog kerülne egy Polini Corsa 70 cc öntöttvas henger, és nem tudom érdemes e ezért már főtengelyt cserélni.
Új csapágyakat , tűgörgőket mindenképp kapna, az egümotors oldalán azt írják, ha jó állapotban van a gyári, bírnia kell.
értelek, hát köszi a segitséget most válaszolt a gyerek emailon azt mondja hogy top performance erősített főtengely elvileg 1500 kilómétert ment és hibátlan állapotú ... 10+ postáért venném meg még várom a képeket szerintem ez jobban megérné ha tényleg ugy van ahogy a gyerek leirta mert ha felujitom a főtengómat néztem 13 ezer egy ilyen hajtókar (www.italmondo.hu-n)
Elviszed szerelőhöz a főtengelyt, ott meg tudja mondani milyen hajtókar mennyi bele, megrendeli és meg is csinál mindent amit kell. Nekem a hondámba 3000 forintért rakta be, centírozta meg mindet amit kell. Sőt még olcsóbban is meg tudta rendelni mint a webshopokban.
ő nem új de a gazdája szerint jó állapotú de ha egy 10 esből megúszok egy felujítást lehet ink annál döntök.. : ) és ha hajtókart cserélek utánna centirozni kell ? mert gondolom a prés miatt nem fog szabályosan állni
Oldalra szabad, de nézesd meg egy hozzáértővel hogy biztos jó-e. egy jó állapotú gyári simán elbírja a 70-est viszont ha nem jó akkor az 50-es hengertől is szétmehet. amúgy 7500 forint körül van egy hajtókar. ezért szerettem az 50-es motoromat mert minden elég olcsó volt hozzá :)
heló te írtad azt hogy a 70 es hengert simán elbírja a gyári főtengely(hajtókar)... az én alsó tűgörgőm az kotyog de csak oldalra mozog a tűgörgőn fel- le nem akkor nekem szükséges ezt most lecserélnem a 70 es hengerhez? vagy megnyugodhatod hogy 40 ezer forintal több marad a zsebemben ? :D am6 os blokkról van szó
Üdv mindenkinek!
Nézem a hírdetéseket és olvasom a fórumot.
Folyamatosan azzal találkozom, hogy a Generic tipusú motorok olaszok, és Aprilia gyártmány.
Ha nem tudod akkor inkább nézz utánna!
MOST LEÍROM: Osztrák tervezésű, valamelyik arab országban szerelik össze. Az Aprilia koppintása. Igaz AM6-os blokk van benne, de a kínai gyártmány. Kétütemű, vízhűtéses, katalizátoros, különolajzású.
Erősebb, mint az Aprilia de az első teleszkópja gyengébb. Azt illik kicserélni.
a kipufogót alapból le lehet róla cserélni ... egy sima gyári scarabeo kipufogóval semmi változtatással a karbin vagy a variátoron kb 15el ment többet .
mikor van 200.000kp, akkor kezdj neki .... abból 50et elvisz a szerelő.
+ Jó olajok : 10.000, Csapágyak, főtengely, henger, kipufogó, légszűrő, membrán, membránház .....