Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok most kaptam egy 2002-es kiadású CPI HUSSAR-t kemény 98 kilométerrel. Egy fűtött szobában tartotta a keresztapám a megvásárlása óta, egyszer használta és egyszer elvitte a kötelező szervizre. Ez a max amit ment még gyári fóliázott az űlés is. Most megkaptam, bár a kulcsai elkallódtak de ez már megoldódik. Mik ebben a vasban a fojtások és, hogy lehet ezeket megszüntetni ? Gondolom már ezerszer elhangzott a kérdés de 100%-os választ még nem találtam.... THX előre is
Sziasztok mi a véleményetek erröl a hengerröl?

Illetve milyen dugó-t ajánlotok bele?

http://www.jaszmotor.hu/websho...
eladó 1 aprilia tuareg 50 80-s sport hengerrel
az ára 100e!
tel:06307316232
van valakinek am6 blokkhoz eladó tuning cucca?
És egészen pofás.
Eladó egy szép állapotban lévő nagy testű motor(Osztrák papírokkal rendelkezik), ha szembe jönnek veled a nagyok azok is vissza köszönnek neked. Ha szeretnél egy megbízható könnyen kezelhető kis motort akkor te ezt keresed. Ez egy 2T motor. Külön olajzású, nem kell kannába kevergetni a benzint, bekeveri saját magának. Csak beállsz a kútra és tankolsz és kész. Önindítós és berúgós is, egy gombnyomás és már indul is. Egy vízhűtéses AM 6 -os blokk van benne. Ez nem Kínai blokk. Ez egy megbízható Olasz blokk, alkatrész is könnyen beszerezhető, ráadásul elérhető áron. Pörgős és rendkivűl jó menet tulajdonsággal rendelkezik. Első hátsó teleszkóp magassága állitható, tárcsafékes, index stb. Fogyasztása kb 3L, 70 km/h a vége kb. De gyere és próbáld ki. Alku minimálisan lehetséges.
Abból valaki kispórolt 2görgőt 6való bele,inkább a súlyával lesz a gond...nincs benne elég erő így idő kell mire elér akkora fordulatot hogy a szíj feljöjjön,próbálkozz kissebb súlyú görgővel.Szíjat milyenre cserélted? maradt a gyári méret? ezis sokat számít.Kuplung görgőről viszont még nemhallottam... abba van 3 kis rúgó és egy nagy kontrasztrúgó ennyi,ez tulajdonképpen csak annyi hogy mekkora fordulaton kezdje el hajtani a kereket is.Mi lenne a cél jobb gyorsulás vagy nagyobb végsebesség? motor piszka nélkül együtt a kettő nemfog menni.
üdv! Cpi sx 50 enduró kerékszett érdekelne! ha tudtok eladót vagy valakinek van akkor kérlek írjatok!köszi
HELP!

Yamaha JOg 3kj motoromban szíjat, kuplung görgőket és variátor görgőket cseréltem.

A motor gyorsulása NAGYON visszaesett 40km/h óráig majdnem a kétszeresére onnan megindul szépen.
A végsebesség nem változott 60km/h.

Mikor levettem a variátort akkor 4 db görgő volt benne, a gyári csomagolásban 6db van azt bele is tettem.

Kérdés:--Ha csak 4 görgőt hagyok benne akkor újból jó lesz a gyorsulás?

Aki tud segitsen.

köszi!
Legyen igazad
Am6-ra még nem hallottam 60-as hengert. ha jók a csapágyak bírni fogja. a hajtókar is simán kibírja a 70-es hengert, csak akkor nem ha már amúgy sincs jó állapotban. Ha leellenőriztek mindent és igényesen meg van csinálva, nem úgy hogy kicsit kotyog, de még bírja akkor pár évig el lehet vele motorozni.
Sziasztok,kezdö motoros vagyok és még nem vagyok tisztában 1-2 dologgal,elöször is ,hogy a hengerben lévö felömlöknek mi a szerepe és miért jobb ha mondjuk 4felömlös és nem 2?!
Viszont egy 70-es hengerrel könnyebben kinyírod a főtengelycsapágyakat. Első lépésként 60-ast próbálnák az nem akkora lépés és talán bírni fogja. (nálam működik a dolog)
az 50-es motorokból nagyon jó motort lehet csinálni, de ez sok pénzbe kerül. Először hengerszett, nagyobb karbi és valami jobb kipufogó kell. 70-es hengerrel pont eléred azt amit szeretnél szóval szerintem megérné, de úgy viszont nem ha csak hengert veszel.
nem nem ha 70 es akarsz megveszed a 70 es hengerszettet felrakod és kész. az 50 -est ha fúratod 70 esre törni fogja a gyűrűket mivel az ablakok nagyobbak lesznek már ha nem szakadnak át ... különben már az 50 es is alig tart ha már 3 szor meg volt fúrva és az még csak 41,5 , 47 -ig meg hogy 70 es legyen még kell kiszedni belőle
Hasonlón gondolkozok én is, de eredeti minarelli blokkom van, 97-es RX-ben.
Nem gyári a hengerem, hanem utángyártott RMS, viszont valószínűleg ugyanannyi felömlő van benne, mint a gyáriban.

Érdemes ezeket egyáltalán fúratni 70ccm-re, vagy valami korlátja van a dolognak? Hengerfejen változtatni kell?
Eladó egy Yamaha PW 50 Gyerek Cross motor. Ilyen motorral tanulnak az iskolában is a verseny tanoncok. Amit tudni kell a motoról. Külön olajzású kardán hajtású (nincs karbantartási igénye)legjobb hajtás, új gumik vannak rajta elől és hátul is(belsők is ujjak), rezgő szelepes, léghűtéses, kb 50 km/h a végsebessége, Motul 800-as olajjal volt használva. Ez egy teljesen biztonságos kis motor, akár egy felnőtt ember is el tud vele menni. Ha el tudja valahova rakni a térdeit. A motorhoz még tartozik egy teljes felszerelés (nem bóvli felszerelés). Bukósisak, szemüveg, protektor ing, térd védő, kesztyű, csizma, nadrág és mez. Minden kérdésre szívesen válaszolok. Teljes ár felszereléssel 140000 ft.A motor külön is eladó Ára 110000ft.
Köszi :)
valószínűleg megszívta magát, a szívató csak adta az anyagot, é
s amint bemelegedett a gép sok lett neki. Ha nem járatós akkor tologassad vagy rugdosd amíg be nem indul aztán nyélgáz és forgasd ki belőle a fölös cuccot a szívatóval meg kezdjetek vmit :D ha nemjó akk nemtom mi a gáz :/
Sziasztok!

Tudom nem tuningos kérdés de segítségre lenne szükségem. A tegnapi nap folyamán beragadt a szivató amit gyors módon kiiktattunk utána nem is volt gond. amikor ma reggel mentem melózni az út 3/4 normális volt aztán sekép sehang...lefuladt és onanntól kezdve meghalt a motor. Ma szétszedtük a barátommal kipucoltuk a karbit megnéztük a kábeleket szikra is van de nem indul. légyszi segítsetek mi baja lehet... lehet hogy a szivató a hibás?
Erőben nincs hiány, ami az 50-estől elvárható szerintem az megvan benn. A gyári felszereléssel ennyit tud. A lánckerekek cseréjén gondolkoztam én is, találtam is hozzávalót, csak itt a Bakonyban bővelkedünk az emelkedőkben és így erősen igényelné a visszakapcsolást. A lánckerekek mellé is gondoltam esetleg a 70-es hengerszettet, de nem vagyok biztos benn, hogy megéri.....
Ezért is kérdeztem, hogy van-e valakinek ilyen átszerelésben tapasztalata.
az is megoldás, de ha a "kis" 50-es blokk erőhiányban szenved akkor csak szetb*ssza az erőltetéssel a dolgokat...
Lánckerék csere nagyobbra elöl vagy hátulra kisebb
Sziasztok!
Segítséget kérnék.
Viszonylag kezdő motoros vagyok. Van egy Motorhispania RX 50-em. Jó kis motor, de jó lenne ha 10-20 km/h tudnék gyorsítani rajt. Az pont jó lenne. Most 9000/min-nél megy 75km/h-val. Tovább nem nagyon akarom forgatni.
Olvastam -pro és kontra- a 70-es tuning hengerszettekről az AM6-hoz, és az ehhez kapcsolódó dolgokról, és nem tudom, hogy érdemes-e időt és pénzt beletenni.
Ha valakinek van ilyen tapasztalata, kérem írja le, hátha tudok dönteni.
Köszönöm!