Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A ZD3 motorkódú beták KTM blokkosak, tudom, hisz kettő is volt a tulajdonomban. van persze minarelli blokkos is.
végül a full felújított cagivát vettem meg, hát nem egy erőgép...
polini evo II kipuff eladó vagy csere gyárira. minarelli fekvős
Cagivát neee! Hidd el fos (tabasztalat) haveromnak meg nekemis kezdőmotorom volt! És mellesleg a beta-k nem KTM-blokkosak!
Helló!

Tanácsokat kérnék h egy simot h fejleszek fel kb 10-12 LE-ra?
Van egy Schwantz nevű srác Hajdu-Bihar megyében ő biztos tud segíteni mert egyedi a vevő által meghatározott kiput gyárt a 2t-re.Megmondod mit szeretnél és ö kiszámolgatja mi mekkora legyen és legyártja rozsdamentesből.A fotók között keres rá a nevére v. úgy,hogy rgv 250,rs 250 kipu gyártás!Ott van az elérhetösége az adatlapján.
szevasztok. van 1 am6-os enduróm, és az a problémám vele h a gyári rezójával nagyon magas fordulatra dolgozik. tudna nekem valaki abban segíteni h milyen kipufogóval lehetne nyomatékosítani? én a motort max 6000-res fordulaton használom. azse érdekel, ha nemlehet úgy túlforgatni, csak egyenletesebben adja le az erejét.
Top Due plus henger 17,5 karbi
pollini speed kontroll vario
ehez egy stage 6 Pro replica kipuf jó lessz ?:D
Sziasztok!
Megváltam a második Beta RR50 motoromtól( ktm blokkos), konkrét problémám nem volt vele, egyszerűen váltani szeretnék.
Szemezgetek egy felújítás óta 5000km-t futott Cagiva Supercity 50-nel, amiben a felújítás ezt jelentette: tömítések, csapágyak, hajtókar, vertex dugó, hengerhónolás.
Mennyire problémás a blokk szempontjából ezt a típus, és mennyire fürge az előző motoromhoz, és más minarelli am6 motorhoz képest?
Nem akarok gyengébbet, és problémásabbat sem.
Van valakinek tapasztalata ezekkel kapcsolatban?
Sziasztok
Hol kell kiszedni a Malaguti f12 Phantom-ból a fojtást?
ÉS milyen alkatrészek kellenének hozzá hogy megtudjam tuningolni?
aprilia rx 50-nél hogy járnék jobban ha megvenném be ezt a blokkot vagy ami gyárilag volt azt felújítani?
kollégám vett tőlük blokkot ugyan ennyiért,lehet pont ilyet valami 50es keeway motorba...az első körben szart küldtek,valami nem volt jó vele,de kicserélték,igaz a postaköltség már önköltséges volt....a második kanyar már jó volt,kb 4 hónapja használja és nincs baja!
helló!mi a véleményetek erről a blokkrol?hogy hogy ilyen olcsó valami kinai minőség?
http://blackdevilmotor.unas.hu...
szimetrikusat?


szintetikus!
castrol full szimetrikusat használtam a dt 50-be
Szia!

A leírásod alapján úgy tűnik, hogy dús a keveréked. Én szegényíteném, méghozzá főfúvókából. Persze csak akkor érvényes, amit írtam, ha a karbi tiszta és dugulásmentes mindenhol.
Azonban mielőtt szegényíteni kezdenéd a keveréket, gyorsan nézz egy gyertyaszínt, hogy jól tippletem-e.
Hello... Krosszmotornál használatos kifejezés hogy kihegyezett. De pontosan mi és hogyan?- HA! órákban számolható az üzemidő. Hol indul egy tunning a kihegyezés felé? És 50-esnél érdemes? Leírást vagy régi cikket keresek... Aki tud okosat, tapasztalatot megosztani, nagyon várom...
Hali lenne egy kérdésem ! Van egy kymco 50 nesem fel lett marva a szivotorok 16mm re mentem vele kb 500m tert , és megált azota nem indul el ! Üzem anyagot kap , szikra van ! Megoldás ? Hozzá teszem mielöt nem let fel marva , pöc röf ésment ! Köszi ha valaki tud segiteni !
Én használtam anno de mért kérded? :)
király a cucc !
sziasztok valaki használ 70 -es athena hengert ?
Oké.Köszönöm.Találtam is.Ezt:
SYNPOWER TDL SAE 75W-90, 1 l, szintetikus
Lenne egy Derbi Lobito motorom és a barna blokkos gyári derbi van benne, levettem a kipufogót és folytás van a hengerbe, mennyit kéne mimarratni belőle és honnan?
75w-90
Üdv.Valaki meg tudná mondani hogy egy Honda HM CRE 50-es motorba (AM6 blokk 2000-es évjárat)Milyen olaj kell bele?
Köszönöm.
Sziasztok!
A problémám nem újkeletű, nem emlékszem már, mikor alakult ki ( ugye most vettem elő a motort, jön a jó idő)
Van egy Beta RR50 motorom ( KTM blokkos, nem Minarelli).
A gyári, talán 12-es karbi helyett 17-es dellorto van benne, már így vettem, akkor jól ment.
Alacsony fordulaton, és ha már van lendület, nem gyorsulok vele, szépen megy, de ha visszaváltok, és maxi gázt húznék, akkor csak darál, akadozik, majdnem olyan, mintha el-el venném tőle a gyújtást. Amikor éppen erőre kap ( egy rángatás-dadogás sűrűn ismétlődik, de közte rendesen megy), akkor rendesen gyorsul.
Ugyanez jelentkezik végsebesség környékén is, harmad gázállásnál nem tudom tovább húzni, mert elkezdi ezt a játékát.
Üresben ha pörgetem, magas fordulaton szintén ez az akadozás figyelhető meg.
Mi lehet a probléma? Túl sok, netán túl kevés benzin? A levegőszűrő tiszta, és a gyertya sem régi benne.

Mit javasoltok, jártatok már így? Karbi tisztítás lesz, és valószínűleg suber állítás, de merre mégis? Az úszóházból fogy el a benzin, vagy épp hogy túl sokat porlaszt be? Megpróbáljam a régi gyertyával is?

Egyébként korrektül veszi a fordulatot, és van benne erő is, mint eddig.
Előre is köszönöm, ha tudtok segítséget nyújtani!