köszi,hogy segítenél,de van szerelőm,csak ő ellenzi a tuningot,nem tom miért. gyári még minden,bárcsak ne az lenne,jó lenne ha már száguldozhatnék vele,így is jól megy de nem az igazi.
igazad van, de azért sztem más is úgy van vele, mint én, hogy örülök, hogy egy leharcolt robogót meg tudtam venni, és tudom alakítgatni. Ha tehetném én is valami normálisabb enduro-val szaladgálnék, de sajnos nincs rá pénzem...sokszor arra sem, hogy a robogót megtankoljam....Az, hogy valaki robogóval jár, nem biztos, hogy nem tud váltani sem.
Egy kérdés!Jelenleg minden gyári rajt?A főtengely és a kuplung lényeges,hogy jó állapotú legyen,a tuning mértékétől függően a kuplung rugóit esetleg a lamellákat is cserélni kell,mert hamar megcsúszhat nagyobb fordulaton.Ha tudok segítek az építésben,bár távszerelést nem szoktam csinálni,személyesen egyszerűbb.
Hali!
Robogótuning?
Már ne is haragudjatok, de egy 30 éves puch cobra, ktm, hercules, zündapp ks50 wctt rommá ver bármit a mai palettából. Tudom, mert sok mindent próbáltam már. És nem is kis gumókerekeken gurul, meg aztán váltani sem rossz dolog. Talán egy tuning szimót még az elején legyorsultok, de a végén az is szépen elpöfög mellettetek.
üdv, csak utcai használatra a sebesség világrekordját szeretném megdönteni,na jó ez csak vicc volt,de egy olyan 110-120km/h ha ki tudnék hozni belőle az király lenne. ha van tanácsod nagyon szivesen meghallgatom,köszi amúgy nem akarom kinyirni a motort csak jó azzal a tudattal ülni egy mocin,ha kell megy is,aki azt állítja,hogy ő nem szeretné ,hogy mennyen a gépe az hazudik.
A tuningnál mindig attól függ,hogy mi a cél pár plusz paci,vagy versenygép.A hetvenes hengernél,ha átfúvókázod a gyári karbit,nem lesz akkora a hatás,mintha 14-es karbi helyett 21-est raksz rá,viszont így még nem kell erősebb főtengelyt szerelni bele,és nem mindegy az sem,hogy marad-e a gyári kipufogó.Az áttételt pedig ahhoz érdemes választani,hogy utcai illetve a terep használat van-e gyakrabban!Minél több ló,annál rövidebb élettartam(főleg a gyári alkatrészekre)!
a 70ccm is hengerhez a szívócsonkot is cserélni kell? azt szer még kérdezni,hogy melyik fogaskerék áttétel a legmegfelelőbb,most 13-52 van. a karbit hallottam,hogy nem fontos nagyobbra cserélni elég ha nagyobb fuvókát teszek bele,tudtok segíteni,köszi
Sziasztok!Most írok ide először nézegetem a robogókat és az aerox tűnik a legszimpatikusabbnak a napokban lehetséges hogy meg is lepem magam egyel .Esetleg van itt a brigádba vkinek 100 as aerox-a?Meghalgatnék szívesen pár véleményt mit gondoltok róla!
olyanban szeretnék segítséget kérni, hogy a kis rettenet jog-omat terep barátibbé szeretném tenni...első körben a teleszkópokat gondoltam, hogy kicserélem. A hátsóval nincs gond, mert kerítek bele erősebbet, nagyobb rugó úttal, de az első villával kapcsolatban kétségeim vannak. Arra kéne segítség, hogy azt hogy tudom megoldani? Gondoltam a BVS-ek telóit belerakni, de nem vagyok teljesen biztos a sikerben. Esetleg valakinek valami tipp?
sziasztok! menet közben amikor megyek a motorral a dekni felöl recsegő hangot hallok és nem tudom mi lehet az szerintem a kuplung lesz mert zsír új malossi variátor van benne ! (peugeot speedfight)
Helló!Szerintem meglesz neki,mert nem hirdeti,azt hiszem arra 17-et mondott.A belseje tökéletes,a javítás azt jelenti,hogy az egyik fül hegesztett és új menet van benne(gyári méret).Igazából esztétikai hibás!Ha aktuális lesz írj és megadom az elérhetőségét!Előtte természetesen rakok fel képet.
szia,érdekelne a 70 a ccm is,de még 1 kicsit várnom kell,mert kifogytam most a zséből idomokat javítattam, szer olyan 2-3 hét múlva esedékessé válik akkor tudnám megvenni,nem tudom megoldható lenne e,hogy addig megtartaná,nagyon jó lenne,amúgy a henger nem karcos nem kinyirt állapotban van ugye? hála
Helló!Egy ismerősömnek van pár szettje!Ez egy nyitott 50-es tnt(zsír új) 22000Ft a gyári hengerfejjel kell szerelni.Van még egy 70-es dr is az egyik kipufogómenet javított,de a henger tökéletes,mindkettő vashenger!
Egyelőre annyit találtam Neked hogy az eredeti bekötésen a sima zöld a test;a kék-sárga és a zöld- fehér az impulzusadótól jönnek; a fekete-fehér vezeték a gear kontroll egységtől jön,és a megmaradt egy ami az eredetin zöld-szürke jelölésű volt szervizkönyv szerint a gyujtótekercshez megy.Mostmár csak az uj cdi-d bekötését kell kideriteni-egyáltalán 4 ütemühöz jó?
Az uj cdi ről tehetnél be egy jobb fényképet amin az irást is látni rendesen.Kösz.
hello Tomiuj51.a quad 4T.keszitettem fotokat a regi CDI-m csatlakozojarol.en probaltam bekotni ugy,hogy betartottam a szalak sorrendjet,de nem ad szikrat,csak van 1 kis ledd a cdi-n es az kigyul.A regi CDI-n szalak--zold|fekete az a - meg a + ,kozepso zold az megy a gyutotrafora,meg a jobboldali kek-zold az a motorblokbol jon ki.kozepso alol az semleges mert a feszultsegszabajzo az 5 szalas.ha tud segitsen megkerem.
üdv, kriger
Robogótuning?
Már ne is haragudjatok, de egy 30 éves puch cobra, ktm, hercules, zündapp ks50 wctt rommá ver bármit a mai palettából. Tudom, mert sok mindent próbáltam már. És nem is kis gumókerekeken gurul, meg aztán váltani sem rossz dolog. Talán egy tuning szimót még az elején legyorsultok, de a végén az is szépen elpöfög mellettetek.
http://kepesmotor.hu/-elektron...
http://kepesmotor.hu/elektro
ni...
http://kepesmotor.hu/motor_kie...
olyanban szeretnék segítséget kérni, hogy a kis rettenet jog-omat terep barátibbé szeretném tenni...első körben a teleszkópokat gondoltam, hogy kicserélem. A hátsóval nincs gond, mert kerítek bele erősebbet, nagyobb rugó úttal, de az első villával kapcsolatban kétségeim vannak. Arra kéne segítség, hogy azt hogy tudom megoldani? Gondoltam a BVS-ek telóit belerakni, de nem vagyok teljesen biztos a sikerben. Esetleg valakinek valami tipp?
Előre is köszi a segítséget!
üdv, kriger
Az uj cdi ről tehetnél be egy jobb fényképet amin az irást is látni rendesen.Kösz.
http://translate.google.hu/tra...