Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mért érdekelne a motor ?
a 8 -ló erőt fejböl vettem ..má mint megkőzelítöleg !...full tuning :henger 75 ccm es fel van furva ..sport kipufogó meg ilyenek vannak benne pikk pakk ven van 70 -en ..és onnan is gyorsul csak lassaban ..mulkor egy honda nsr 125-öst aláztam gyorsulásba
arra gondoltam hogy ha full tuningos akkor nem 8 ló!!

Meg mit értessz full tuningon?

Az állapotát nem tudom mert képet nem néztem!
Jahh az hogy jó állapot full tunig
Hát ugy gondoltam hogy nem nagyon estem vele
Atuning lehet egy kicsit suk mert van mikor tul melegszik a moci !!..de attol független aki ért hozzá egy kicsit az má fogja tudni használni !!..de ez benne van pakiba mert tuningos motorrol van szó !
..Milyen üssze fuggést mivel kapcs ba ?
"A mocí jó állapotba van full tuningos 120-at megy"
"az egyém 5 lóerő volt most 8"

Hallod suzukiGXSR
ebbe hol az összefüggés?
Ez a 2 dolog nekem kizárja 1mást
csori !
M-FORCE suliba járok
Moist keztem el ..kurva fasza !....szerintem jó kis buli lesz elvégezni !
Nem hinném hogy kárt tennél benne !..max annyi hogy többet eszik
az egyém 5 lóerő volt most 8
De ha jól használod nem baszod szét a motort ..de ha víz hűtéses ..szerintem akkor ajánlott ...
Én azzal basztam legelőször rá hogy a hűtő gyenge volt majdnem leégett motorom
De meguztam
hello mindenki !
Akit érdekelne egy Mallagutti F15 -ös ..az a : pilota77@citromail.hu-ra írjon
A mocí jó állapotba van full tuningos 120-at megy és ha kezdő motorosnak kéne ..az is szoljon mert akkor teszek bele egy bizonyos fojtást ..ár:300.000 Ft ..kicsit lehet drágának hangzik de 350.000-ért árulnák ha be adnám valahova !!..ugy hogy sürgőslenne !!..hello mindenki
Egy kis segítség a folytás eltávolításra:
1 oldal:
egumotors.hu/index.php?option=...
2 oldal:
egumotors.hu/index.php?option=...
szia!

Érdemes kivenni a folytást, vagy megöli a motort. Hol van ezekben?
Nem biztos jobb ha fiatalabb!!

Lehet hogy a tiédbe már újfajat Uniós folytás van ami a másikba nincs!
Köszi a jelzést!
A haveromnak van egy ugyan olyan gépe, mint az enyém kymco filly olaszból lett behozva mind a kettő, de más időben és helyen. A lényeg az övé megy akár 80-at is, az enyém meg hátszélben 70-et. Pedig az enyémbe fele annyi km van és fiatalabb is.
Az a baj hogy 4 ütemű, nem lehet szét forgatni mint a 2 ütemüeket... Tudomásom szerint erre a típusra nincs tuning... Max variátor meg jobb kuplung... kicsit izmosabb lesz de ne várj csodát... Kymco motorok nem a motor élettartalmáról híres én nem piszkálnám... Inkább 2 ütemüre cserélném ha tuningolni szeretnéd...
Csá

Nem akrlak lelombozni. De nem tervezel valami jó kis 2 ütemű gépet mert az aztán kurvára lehet nem árt az se hogy olasz vagy japán legyen.
Szevasztok!
Segitenétek, hogyan lehet egy Kymco Filly 4 ütemű motort teljesítményben tuningolni?
Mondjuk egy sport polini 70-es jó kuplunggal meg variátorral és egy joó csővel olyan 130km/h a vége.... (ja meg az áttétel).... De ez nem fullos tunning.....
Attól függ mien 125-ös gyorsaságiról van szó
150??? azt azért megnézném... mert akkor majnem ott van a robogó mint a 125ös gyorsaságik???
Végre 1 ember aki megerősít, mert láttot ilyet illetve nincs fent szemellenzője......
Ha van link erről a videoról dobd be
Thx
csory

sztem előbb töltsd ki az adatlapodat ...
Ez 1 jó tanács.

Egyébként írtam hogy Full MHR Aerox (fent van a hasznaltmotor.hu-n)
20 ló felett van 1 kicsit!
Láttam már Videón MHR Aerox vs Ferarri 355-ös versenyt. a Ferrari 5 mp alatt van 100-on
És 100-150 méterig verte az Aerox. Szoval 1 RS-t (7mp 0-100) biztos tudna fogni legalább 80ig.

A FeketeTop különben nem a legerősebb (aeroxba) A piros pl jobb ...
A Malossi MHR Teamet meg ne is forszírozzuk(ilyet említettem)

Szoval azért én megnézék 1 ilyen gyorsulást
És 1 jó végáttétellel 150 körül mennek az MHR hengeres gépek ...
Ha valakinek papírja van az nem jelenti azt, hogy érthozzá nekem is lesz papíróm sok szakirányból azt lövésem sincs hozzá, de a villamos szakhoz elég sok, meg az info szakhoz.... Most te elvégezted ezt a tunning vackot nem biztos, hogy okosabb letél csak elámítotak mert ezek a szakok erre való mint nekem a minőség rendszerfejlesztőim meg a diszkós vizsgám (ha tudtam volna az utóbbira pénzt nem adtam volna
)
Elárulom nem értek nagyon a tunning részhez, de (elég sok tapasztalatom van.....) összerakom (gyárit zokszó nélkül)..... Kül én meg a Pollackon végezek mint villamos és ebbe ki az időpsebb vitába ne menjünk bele.... mert semmi értelme.....
röhögni tudok azon a sok baromságon amit irsz de nem fogok itt leálni veled vitatkozni mert csak felbaszom az agyam csak nem szeretem ha valaki hülyeségeket beszél
biztos te jobban tudod hisz én csak egy szaros M-Force t végeztem a Bánki D. Műszaki főiskolán és 11 éves korom ota vágom a gépeket de t biztos okosabb vagy aki még a szaros robogóját szervibe viszi