Honda NS125F(ez az enyém ) - Aprilia Pegaso 125 - Yamaha Aerox(70-es fekete tophengerrel sportkipu nagykarbi meg sokminden még) így hárman gyorsultunk haverokkal és az Aerox 100-ig tényleg ottvolt végig a seggembe csak 100 felett tudtam lehagyni nagyon mennek az Aeroxok és azthallottam az MHR tuning az keményebb a TOP-nál szval az mégjobban mehet ! ne becsüld le az Aeroxot ! még a civic ellen is mikor gyursult annak is majdnem odavert gyursulásra ott is volt sokáig mellette de 80-90 körül otthagyta a civic szóval ennyit erről!
Hát azt megnézem hogy egy aerox mikor tudja tartani a lépst egy 125-ősel. Sokkal jobban a váltós gépek mind végbe mind gyorsulásba. Mondjuk én is robogóval járok. De szerintem ez így van.
Tanulj meg olvasni...... Azt írtam hogy van benne motor, benzinnel müxik akkor a simson se motor??? Na mind1..... akkor lás csodát 1960-as vespa (46 év pff)...... Azt mondtad 30 év után hol lesznek a robogók......:http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_vpage .jsp?id=36931 Elég sok Suzuki Run futkos még az utakon (több mint 20 évesek)...
Látom sokat értesz a robogókhoz elárulólom van benne kuplung...... ha nem hiszed járj uitána.... Ha nem értesz műszakilag hozzá akkor ne írj hülyeséget....
én vagyk el tévedve ? jo lehet a neveket nem jol tuttam de a többit igen mivel a 2. világháborunak 45 ben lett vége és akárki is tervzt utálta a motorokat amugy a multkor azt irtad h a simson sem motor van benne valami de legalább a simsonon a helyén van a hátsó fék a kuplung és valahogy a tank is a lábam között van és nincsen olyan érzésem mintha egy széken ülnék amugy meg nézz meg egy start 75 ota nem gyártyák őket és az már igen csak 31 éve volt és a mai napig járják az utakat köztük sok 40 éves is elmulott és még egy 10 15 évig lesz is belölük az utakon a te szarod hol lesz 30 év mulva?
Most olvastam el figyelmesebben mit írtál... Corradino D"Ascanio tervezett a Vespa-t és nem Piaggo Vespa kicsit el vagy tévedve (Vespa jelentése darázs asszem) (1945 körül)... A gyár tulaja meg Rinaldo Piaggio (1880 környéke)....
Ha a neveket elírtam elnézést nem emléxem pontosan, hogyan kell írni....
Szerintem Magyarországon van Vespa klub nézd meg ott ki mikor hogyan..... Ezeket az infokat. honnan tudom anno egy motorokról szóló történelmi könyvben olvastam 1éve.....
Tudom..... ezért írta azt, hogy: "pap kinek a papné... nekem a lánya kell..." sorok között kicsit olvasni kell.... én pl nem vennék 125-400 mocit, mert anyagi csőd a fenntartása fölég az alkatrész..... akkor inkább egy Suzuki gs500:D most ez az álmom... ok a nagy álmom egy Mv Agusta Brutale 910R
Ha eszi az olajat akkor ott valami karbi probléma lesz.... Vagy gyűrű.... de én először a karbi beállítását nézném meg..... Mennyi olajat tép a rendszerbe...
de mondjuk nem tudom tudod e ki csinálta az elő robogót és milyen céllal? Egy Piaggo Vespa nevzetű mérnök aki elötte repülőgépeket gyártott a második világháboruban és köztudottan utálta a motorokat és egyik célja az volt h kifikázza őket a másik pedig az hogy a nőkkel is megszerettese ezt a dolgot tehát elméletben a robogó egy női városi bevásárló roller aminek semmi köze nincsen a motorokhoz az első vespát repülőgép öninditó motor hajtotta és repülőgép kerekei voltak egy nőnek tökélets közlekedési ezköz városban de egy férfinak gép kell a segge alá mundjuk nekem az első gépem babetta volt utáltam is mint a szart én akkor megfogattam hogy röbsullyos gépet soha többet az meg a másik hogy semmi biztonságérzetem nincsen a robogokon olyan mintha egy széken ülnék keresem a hátsó féket mindig kuplungolni akaraok és valahogy olyn érzésem van mintha csuszna a kuplung és ráadásul unoritó hangjuk is van és azt hallgatni gész uton ja és olyan a kerek mint egy babakocsinak az meg a másik hogy szét unom az agyam ha még váltani sem kell tisztára mint a robi kapa inkább veszek egy elektromos biciglit éppen ugyanaz csak még jogsi sem kell hozzá és hangja sincsen szoval ha neked ez jön be maradj csak ott én a motoroknál maradok.
Köszi Tényleg nem kell..... Az utcán megyek és kb az emberek 60-70% alól kivenném a vasat nem tudja használni illetve nem tud rajta viselkedni, na az ilyenek nem adnák motort..... Gondolom te is néha megrángatod a vasadat, de csak ésszel......
Az olaj témára én is odafigyelek,csak full szintetikus,most Agip Speed 2t-t.Viszont az olajfogyasztásban lehet a problem,mivel az utóbbi 800 km-en(kb5l/100km es fogyasztás mellett) "csak" 6dl olajat evett meg.Adagoló probléma??
Tuning téma:
Igaz,hogy egy nagyobb mezei motorból több teljesítmény préselhető ki,mint egy agyontuningolt 50-esből,de ki az aki bevállalja a vele járó kockázatot?A rendőr sem hülyegyerek(már amelyik),elég ha ránéz a km órára és látja,hogy nem 120-ig van skálázva.Az a zsernyák amelyik egy kicsit konyít a motorkhoz,a kipuról vagy a blokkról megmondja mindenféle vizsgálódás nélkül,hogy szar van a palacsintában.Viszont létezik olyan,hogy 50-es vámpapírokkal hozzák be a vasat.Ehhez a rendőr hozzá sem tud szólni,mivel vámpapír és teljesen legális,az más dolog hogy hogyan is lehet nagymotorból Magyarországra érve kismotor?Hallottam olyasmit is,hogy a zsernyákja megállított egy Freccia-t és elkérve a jogsit látta,hogy nincs nagymotorra engedélye,a tulaj felmutatta az 50-es vámpapírokat és mehetett tovább,a rendőr nem tud mit csinálni.A mögötte jövő 80-as Dt-t meg kapásból büntette,mivel a gyereknek nem volt rá jogsija.
A másik gázos részlet amiben egyetértek zentus-al,hogy egy nagyobb motor karbantartásához,szervízeléséhez jóval vastagabb péntárca szükségeltetik.
Jó példa erre az egyik ismerősöm,aki jó áron hozzájutott egy Cagiva Supercityhez,viszont az néhány hét után meg is adta magát.A szerelőnél ott is hagyott 160 ezret,igaz 160-as hengert vett rá.Én komplett hengerszettet vettem 38-ért!Itt van egy kis különbség az árban,ami nem mindegy!
Ez a két ok az ami miatt szerintem sokan elgondolkodnak azon,hogy nagyot vegyenek,vagy tuningoljanak??
Ejjj ne vegyél 1 kalap alá (ha lehet) az ilyenekkel én sosem mentem be kocsik közé annál még jobban féltem az életem... A másik nekem is van autóm már kétszer levették a tükröm 1szer 1 gsxer a jobbat második alkalomkor a balt azt meg öreg papi a simojával... Tudom pesten van 1 hülye közlekedés én sosem laktam pesten nem is tervezem nem is akarom.... Én az a megfontoltabb örült robogós vagyok akkor húzom ha előttem mögöttem nincs senki....
pesten amit a robogósok művelnek az ütött kopott robijukkal meg a dobozukkal végig szántják az autók oldalát,leviszik a tükröt,tolakodnak,mer azt hiszi megmutatja hogy ő fasza gyerek és legyorsúl egy 1,6os 1100kilós autót 50es kis aeroxal...
Na ezt nem így tudom... Nálunk a rendőrök nem a robogókat szopatja ok megállítottak egypárszor, de annál semmi több 125ösöket (vagy 250-es) amik 50esként vannak eladva látszik oldalán a nagy vas.... fogják megnézik az alváz számát azt bukta nekem nézhetik nyugodtan nézték is minden rendbe volt... nem 1-2 ismerőst tudok akivel haza tolatták a motort az idei razzia miatt...
Nem velünk van a gond a sok idiótával akinek apuci meg veszi az 1000ccmes vasat azt nem bír magával húzza mint a b@rom a városban.... Na az ilyet előszerettel kapnak el illetve vonják be a jogsiját....
Na akkor most miről is beszélünk... robogó kinek??? Nem motor lehet de akkor a simson se motor pedig mind 2 öt motor hajtja benzin van benne és pöfékel....
Elárulom simán meg fogom 100méteren a 250es mzt pfff..... szaros robogó ejjj.......
a pap kinek a papné... nekem a lánya kell...
Ezt se felejtsük el.
Meg a váltási idő.
De ezen nem vitatkozok.
Vagy meg vagy fázva és ilyenkor úgy is írsz?
Sztem nem rossz a Robogó!!!
Épp most szemezek 1 MHR Aerox-szal
De valahogy az RS 125 felé hajlok
Bár 100ig tuti az Aerox a jobb ......
www.egumotors.hu/index.php?pag...
Látom sokat értesz a robogókhoz elárulólom van benne kuplung...... ha nem hiszed járj uitána.... Ha nem értesz műszakilag hozzá akkor ne írj hülyeséget....
Ha a neveket elírtam elnézést nem emléxem pontosan, hogyan kell írni....
Szerintem Magyarországon van Vespa klub nézd meg ott ki mikor hogyan..... Ezeket az infokat. honnan tudom anno egy motorokról szóló történelmi könyvben olvastam 1éve.....
Tuning téma:
Igaz,hogy egy nagyobb mezei motorból több teljesítmény préselhető ki,mint egy agyontuningolt 50-esből,de ki az aki bevállalja a vele járó kockázatot?A rendőr sem hülyegyerek(már amelyik),elég ha ránéz a km órára és látja,hogy nem 120-ig van skálázva.Az a zsernyák amelyik egy kicsit konyít a motorkhoz,a kipuról vagy a blokkról megmondja mindenféle vizsgálódás nélkül,hogy szar van a palacsintában.Viszont létezik olyan,hogy 50-es vámpapírokkal hozzák be a vasat.Ehhez a rendőr hozzá sem tud szólni,mivel vámpapír és teljesen legális,az más dolog hogy hogyan is lehet nagymotorból Magyarországra érve kismotor?Hallottam olyasmit is,hogy a zsernyákja megállított egy Freccia-t és elkérve a jogsit látta,hogy nincs nagymotorra engedélye,a tulaj felmutatta az 50-es vámpapírokat és mehetett tovább,a rendőr nem tud mit csinálni.A mögötte jövő 80-as Dt-t meg kapásból büntette,mivel a gyereknek nem volt rá jogsija.
A másik gázos részlet amiben egyetértek zentus-al,hogy egy nagyobb motor karbantartásához,szervízeléséhez jóval vastagabb péntárca szükségeltetik.
Jó példa erre az egyik ismerősöm,aki jó áron hozzájutott egy Cagiva Supercityhez,viszont az néhány hét után meg is adta magát.A szerelőnél ott is hagyott 160 ezret,igaz 160-as hengert vett rá.Én komplett hengerszettet vettem 38-ért!Itt van egy kis különbség az árban,ami nem mindegy!
Ez a két ok az ami miatt szerintem sokan elgondolkodnak azon,hogy nagyot vegyenek,vagy tuningoljanak??
Nem velünk van a gond a sok idiótával akinek apuci meg veszi az 1000ccmes vasat azt nem bír magával húzza mint a b@rom a városban.... Na az ilyet előszerettel kapnak el illetve vonják be a jogsiját....
Na akkor most miről is beszélünk... robogó kinek??? Nem motor lehet de akkor a simson se motor pedig mind 2 öt motor hajtja benzin van benne és pöfékel....
Elárulom simán meg fogom 100méteren a 250es mzt pfff..... szaros robogó ejjj.......
a pap kinek a papné... nekem a lánya kell...