50 cm3-es Kinroad robógómmal kéne kezdem vmit! 600km úgyhogy nem nagyon kéne még felnyomni ugye? Alig megy 45-öt...Ha tudja vki mit kezdjek vele szóljon
Akkor ez pl előnyös lenne : Gilera dna 125
Kilóméter órája ugye nincs, így az nem tud lebuktatni. De ha egyszer már be volt jelentve akkor az igen...
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy sehol nincs ráírva, hogy 125CCM!! A motorblokbba biztos bele van ütve, vagy mittudomén !
Igen, de előfordulhat (olvastam ilyen tapasztalatot), hogy a rendőr megnézi az alvázat és lekérdezi a számot, és ha már egyszer nyilván volt tartva a cucc akkor megbsznak anyám hátán. Ráadásul fel van még tüntetve a motoron néhány helyen, h hány köbcentis. Azt is nézik... ha egyáltalán néznek..
Nekem ilyen volt csak 180-asban. Fűtómű egy hulladék ahogy kanyarban szitál, de egy idő után meglehet szokni. fékek jók, bár az első kevés. Az egész motor tömzsi ami még nemis lenne probléma de nehéz is(130kg) Amúgy imádtam míg megvolt... Meg most felvonuláson is azzal mentem végig, mert akinek eladtam kölcsönadta...Szóval ha venni akkarsz akkor minimum egy 125-öst nézz rendszám nélkül, és akkor vezetheted a jogsiddal. 50-esben nem szabad megvenni. gyenge és nehéz.
Nekem Yamaha DT-re kellene Tuning henger meg sportkipufogó, aki tud az lecci segítsen.
Valaki nem tudná megmondani, hogy itthon hol vásárolhatnák Arrow rendszert 50-es új TZR-re?
Köszii
de a többi még akadály...
az előző 180-as volt...
Gilera dna 125
Kilóméter órája ugye nincs, így az nem tud lebuktatni. De ha egyszer már be volt jelentve akkor az igen...
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy sehol nincs ráírva, hogy 125CCM!! A motorblokbba biztos bele van ütve, vagy mittudomén !
meg a kiváló motorikus állapotot is, meg azt is, hogy tök jó áron van