Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy ahogy, menni lehet vele, de csakis finoman, karburálási gondok vannak
jó már a mocid dani
Na végre valamiben egyet értünk
Az mindig folyamatosan ki be zár,
ok.köszi
4t olajjal kend be.... előtte benzinbe mosd ki
Hali Endy!
A légszűrő olajzása inkább a crossmotoroknál fontosabb!
De az endurósoknak sem elhanygolhatóó!
Ne kend be inkább ha olajjal akarod, mert azt kimosni majd
nem lesz egy leányálom!
csak légszűrő olajjal!!(sztem)
De te tod!
Csá laller80
Hő álló festékkel fújtuk le!!
Közben 160 °C -ra kellet melegíteni:D
A membránra
még jó hogy megcsináltam a motorom még a nagy hidegben.... most lehet menni 1000 el de dög vagyok.
viszont nagyon sok a kérdés... nem tommeliykre válaszoljak...
inkább a többiekre hagyom
Sziasztok!!! Az olajszivattyunak melyik a gyári beállítása?
Milyen vonalnak kell egybeesnie?
van azon a tárcsán valami jelölés (DT 80 LC2)
Lehet változtatni. A gázkarral húzgálod, valahol a blokk oldalába belemegy egy bowden és azon állíthatsz, de csak nagyon óvatosan mert megragadhat, szóval he nem igazán értesz hozzá...
De szedd le az oldalát és nézd meg hogy egy vonalba esik e a 2 jelölés, az egyik a karon van a másik a házon.
Be lehet
Most a membránra vagy a "power" szelepre gondolsz?
Az alajadagolást lehet valahol változtatni? Mert hidegen nem indul be!Az esetleg nem lehet gond hogy mikor inditok egyből gyújtással indíton amikor a power szelep leszűkíti a keresztmetszetet és nem tudja kiverni ami benne van?
Vagy esetleg hol lehet változtatni az olajadagolást?
a levegőszürőt sima olajjal is be lehet kenni?mert most ha nem muszaj nem vennek ilyen sprayt..
bőven...
hali! Menyire birja a dt váza a kétszemélyt?
Az, hogy 4000től megindul a hörgőszelep miatt lehet. Nekem Rx-em van, nálam amikor már kifogyna a motor a szuflából,7000es fordulaton nyit a hörgőszelep.Ez végülis csak egy egyszerű membrán, ami adott fordulaton nagyobbra nyit, ezzel több keveréket enged a forgattyúsházba, onnan pedig az égéstérbe,ezzel megnövelve a besűrítendő keverék mennyiségét. Ennek a szelepnek köszönhetően alacsony és magas fordulatszám tartományokban is jól húz a gép.
Ez nem dob rajta annyit.
Ja és még az h ettöl a YEIS-töl jobban megy meg ettöl van az hogy 4000 töl elkezd jobban húzni?
ALIEN? És az alajadagolást lehet valahol változtatni?
Az esetleg nem lehet gond hogy mikor inditok egyből gyújtással indíton amikor a power szelep leszűkíti a keresztmetszetet és nem tudja kiverni ami benne van?
Vagy esetleg hol lehet változtatni az olajadagolást?
Sztem megérett a főtengely szimmering csere.
50es papíron, ki fogom gittelni, nyáron akarok vele messzebb is járkálni.
Köszi a rajzot,arra gondoltam, akkor ütöm a másik végét szerintem kicsit görbe lehet sajnos, nagyon nem akar jönni