Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figy
az alsó csőt a gyertya bal oldarára!!! a felsőt jobb oldalra. jobb és bal akkkor érvényes ha rajta ülsz a motoron
én nemtudom elhinni hogy senki nem képes megnézni a motorján hogy hogyan van bekötve a hengerfejből a karbin át menő fűtéscső....
Malamut67: Hát elég drága volt a henger. A bontoban 25ért volt malossi, és fasza furt! Azt mondta, hogy nem kell a hengerfejjel bajlódni!
A gyárikipufogót hol kel megbontani, hogy a fojtást kiszedjem. Mert úgy döntötem visszarakom a gyárit, nem szórakozok az utángyártottal. Ha valaki tudja képen is mutassa már meg. (az lenne a legjobb) Köszi
Malamut67:
Nem szokasom dicserni senkit, de a hozzaszolasidbol itelve perciz vagy! Ha kesz lesz a motor, meg addig is legyszi irj le mindent reszletet. (en is hasonlo akciot tervezek a blokkal)
Kerdesek:
-Nekem is 30W -s blokkom van es az nem tudom honnan szarmazik (A nemet nyelvu DT 80 konyvben nincs benne ez az azonosito)
-Nem latszik a kepen, de a hajtokarra ra van irva, hogy 30W? Es a tajvanira mi van irva? Honna lehet tudni, hogy tajvani, vagy gyari?
-Jol ertem, hogy magat a hajtokart nem is csereltek, csak a tugorgot egyel nagyobra?
-Hol van ez a Yamaha szerviz?

En azt olvastam egy masik forumon, hogy ez onmagaba nem sokat dob a teljesitmenyen, "csak alul nyomatekosabb lesz", Kell allitolag hozza masik kipuff, meg egy nagyobb karburator. Jo a DT 125 -e?
Ha sikerül akkor teszek fel képet,és majd beszélünk,de habokra nem igérgetek!
Hy!
A gyári hajtókar van benne csak Yamaha szakszervízben újították fel,állítják tapasztalatból,hogy bírni fogja a 100-as többlet erejét (remélem)!Két főtengelyem volt az egyik gyári 30W-s a másik tajvani,végül a gyárit választották és azzal rakták össze.Így került 8ezerbe+a felső+-os tűgörgő együtt egy tizes
Hy muki! 250ezerig szokott nálad lenni olyan dt125 amit le lehet vizsgáztatni???
Képet rakhatnál a kipuffról!
De miért 30-as keveréket csináltál?
És nekem ne mondja senki hogy így meg úgy kivettem a kipuffból a cuccot és nagyon megy. Az orvosság a problémában nem a powernél meg az egyebeknél van, csinálj te is komplett kipuffot és lám jővílágosság nincs ellenfél. Tényleg nagyon megy tőle semmi gyáriság semmi fojtás semmi power setup semmi nem kell. Nézzétek meg a racing kipuffokat semmi nincs bennük szinte csak szimpla csövek. Ezért csináltam én is egyedi kipufogót. Persze kell szakember aki megcsinálja, de aki megcsinálja többet nyer vele mint ha csak a powert meg a fojtást babrálja. Aki meg azon gondolkozik hogy a gyári kenést kikösse, mondok egy példát én egy Honda MTX 125 mocival jártam az erdőbe. 30-as keverékkel mentem és egyszer úgy megragadt hogy a blokknak kuka lett a vége. És ne tudd meg hogy milyen tolni 1 mázsát hazafelé sárban meg dombon felfelé, izgulva azon hogy be tudod még indítani a cangát. Szóval kipuff gyártásra fel és lehet élvezni a hangot és persze a legfontosabbat az erőt. Az erő legyen veletek.
Most csináltam egy komplett kipuffot savállóból. Kompletten ahogy a hengertöl lejön tehát mindent én csináltam. Most jó meg minden de olyan orbitális hangja lett, hogy a rendőr haverom aztmondta hogy ezzel h. megfognak lőttek az 50-es papírnak. A motor szerintem nagyon erős lett szépen kipörög 10ezerig, meg nincs az az effekt,h. 5ezerig semmi nem történik. Hála ennek a "jó" időnek nem tudtam meglőni rendesen az biztos hogy jobb lett. Szóval tudom mindenkinek ajánlani aki ebbengondolkozik. Nem kell mindennek flexel neki ugrani szerintem. ( Szétszedem, kiveszem, visszarakom) Csak arra kell odafigyelni hogy a pontos méretet követni kell, mert akkor nem meg a helyére (velem is ez történt). Na szóval szerintem jobb lett, de majd később megnézem így mennyit eszik.
Reveszt:
A rezót szét kell flexszel vágni, mert a könyök belsejében van a nagy folytás (ami 10 LE-t ad).A kotábbiaknál az elejében volt, onnan könnyebben ki lehetett vennni. Ezeknél a póvert nem kell tekergetni, az nyitott. De a fúvókák kisebbbek, mint a korábbi változatokon, szal nagyobb fúvóka kell. Ezen kívül még carbon membrán, meg tuninggyertya meg ilyenek, de szerintem ezek már nem sokat adnak. Az elektronikai folytásra mégh nem jöttem rá, nekem lehet nincs is, csak ebben a hidegben nem melegszik igazán be a motor, azért nem pörög ki teljesen. Tehetnél föl képet a mociról. Hova valósi vagy?
jó akkor előmelegiti.de a sorrendet akkor sem tudom...meg a másik kérdésre sem jöt válasz a bowdennek kapcsolatban.
Ja bocs én Malamut67-nek írtam az előzőt
Hello! Nehézvolt kicserélni a halytókart??
Milyet vettél bele? Utángyártott vagy Prox?
Ára??
Én szombaton festem a vázat Remélem kicsit melegebb idő lesz, hidegben a festék is megfolyik. Vettem gittet, alapozó festéket is hogy tökéletes legyen a hatás. Tankot neoluxal fújom, nekem megfelel Ha kész lesz, rakok fel képeket!
125-ös dt-nek menyit kéne menni végre?
látom mindenki újítja amotorját... ez jó... az adatlapomom van pár kép arról hogy néz ki egy 1500ft os matricaszettel!!!
sztem raj lett
Hali!!
Nekem inkább a tankra meg az idomokra kénee matrica!
de nekem sajnos nincs meg az eredeti sem amit, betudnának szkenerezni
majd ha berakod a blokkot majd akkor is küld már képeket!!
köszii
További képek:
Szia!

A gyári matricaszett 17 ezer, úgyhogy marad a kisipari megoldás
A Yamaha feliratok kaphatók szettben olcsón (viszonylag). A DT feliratot pedig számítógéppel kiszerkesztjük (Peugeot robogó műszerfalat már sikerült gyárihoz megszólalásig hasonlót gyártani)
Szia!
A 100-as szett 47ezer volt,Pinkmotorsztól rendeltem,úgytudom Pollini 65ezer lett volna!
Tutira tudod,hogy nem kell kiszedni a hengerfejből?Vagy esetleg a tömítés vastagságával lehet operálni,persze a szerelők semmit nem tudnak a dologról,adjam oda majd megcsinálják!Egyébként a tuning hengeren sokkal nagyobbak az ablakok,leírás szerint verseny cucc.
karbi hűtés,,, ez jo a karbit nem hüti a viz hanem melegiti a benyát:D előmelegiti:P jo a rajz:)
sziasztok.lenne egy kérdésem. van ez a hegnerfej meg a karbi között a hűtés.azt nem tudom, hogy melyik hova kell mert 2db vezeték van.gondolom egyik a be másik a ki.csak nem tudom hogyan.csináltam rajzot ha valaki tudja akkor plz mondja már meg hogy milyen variációban kell összekötni? pl 1x,2y vagy 1y,2x ? bocsi ha kicsit szar a rajz meg értelmetleneket irok....másik meg hogy van a gázbowdennél az az átalakito.egyik megy a karbiba a másik meg az olajpompához gondolom én.mivel párhuzamosan huzza a gáz mind a kettőt.melyiknek kell felfele lenni és melyiknek lefele?mert gondolom az sem mindegy.köszi