Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boccs Petyo a Petya miatt. A dt-éd papíron nem 80-as? Ha igen szerintem ne gitteld le.
Athlonator: szerintem túl sok olajat kap és mikor ki hül a blokk az szépen rá dermed azt löttek a szikrának.

Petya king: ha ugyanarra a tengelyre gondolok mint amire te akkor azt símán ki lehet húzni a helyéről. Csak szedd le a csavart a megfelelő végéről.
Jaa másik dolog, szerintetek gitteljem ki a 80as DTmen az alvázszám 53V részét, mert most úgyis festek? Van olyan zsaru aki ezzel beazonosítja?
Sziasztok!Valaki tudnak segíteni nekem?most vettünk egy Yamaha dtr 125- ös motort és a következő a probléma vele.Ha leálítjuk és kb 2-3 óra mulva be akarjuk indítani nem indul és szinte még betolni sem lehet.de ha kiveszem a gyertyát az tele van olajjal és ha megtakarítom akkor egyből beindul.mi lehet a baj?Köszi
Hi all!!

6almas gondban vagyok úgy érzem. Van valami trükkje a hátsó villa kiszedésének? Van egy nagy tengely ami az egészet odafogja a vázhoz, ki lehet azt egyáltalán szedni?
kösz csak ezt akartam megtudni
Bocs!Tényleg elnéztem a dolgot!
YPVS=Power szelep
YEIS: ez a membránházból kivezetet cső ami egy méretezett tartályba vezet, aminek a feledata, hogy helmolc rezonátorként leszívja az egy munkaütem alatt a főfóvókából többszörösen felvett benzin által túldúsított keveréket. Ez a tóldúsulás, abból adódik, hogy amikor a membrán lezár, a légszűrő felől érkező levegő, tömegénél fogva nem képes azonnal megállni, és mivel a karterbe jutni sem tud, rezonanciába kezd a légszűrő és a membrán között(magyarul ott rohangál le, föl) és minden alkalomal amikor elmegy a főfuvi előtt felveszi a beállított benzinmennyiséget, ettől a cucc csúnyán bedúsul, és mikor a szelep nyit, már egy jelentősen túldúsított keverék jut a motorba.Ezt a rohangálást akadályozza meg a yeis azáltal, hogy a kérdéses tartományban leszívja a keveréket.
köszi!
most van a YPVS(yamaha power valve system) és a YEIS akkor most a kettö miben különbözik ?
ja és még valami, elvileg a YEIS a Dt men egy ilyen kis fekete müanyagdoboz ami egy gumicsővel csatlakozik a karbihoz
San80: Milyen festékkle fujtad a hengert?
Szép lett nagyon!!!!
Az YEIS a yamaha által kifejleszett(ha jól tudom elektonikus és nem mehanikus) power szelep.A szelep feladata a kipufogó csatorna keresztmetszetének változtatása, a fordulatszám függvényében. Alacsony fordulatszámon a szelep leszűkíti a kipufogó-csatorna keresztmetszetét, ez által biztosítva alacsony fordulatszámon a nyomatékot, míg magas fordulatszámon teljesen kinyit a szelep, hogy a megnövekedett fordulatszámon is tökéletes legyen a hengerben a gázcsere. A power szelep hiánya alacsony fordulatszámon lenne hangsúlyos, ebben a tartományban lenne erőtlen a motor.
Röviden ennyi!
Halvan egy 80 as DT-m és van benne valami Yamaha Power Inducation System(YEIS) nem tudja valaki h ez micsoda és mire jó? elöre is köszi
ezt a mondatot nem értettem úgy igazán
Akad egy pár hely szóval majd szólj mikor érsz rá és akkor én is próbálok szabaddá válni arra az időre.
mondom nézd meg hogy melyik bowden és el az oil pumpáig
MEGVAN AZ ÖSSZES
vegyél ffel msn en és átküldöm
erre a gázbowdenátalakitóra még mindig nem tudja senki sem a választ?fontos lenne...lejjebb irtam
és még egy kérdés :
a robbantott rajzokat honnan szeded
jah és kb. mennyi olaj kell bele?
milyen sűrűségű?
ohhh
kössz
autószerelő ismerősöm van ,vele megcsinálom ha én nem tudnám
és nem kell 1 liter.... a cr embe ha verseny van kell 2,5 3 dl szárank
éánt
szimering 2k telóolaj szintén kb annyi
cső. hát sztem ha van egy kis kézügyességed a szimeringezést te is meg tudod csinálni... nem nagy móke. legalábbís nekem
Cső Zsolti
Sztem rendelj a yamahából szimeringet és vegyél 1 liter teló olajat
azt nem hogy mennyibe kerül a szimering de 5-6000-ból kijön az egész!(sztem)
a szétszedéshez szerezbe egy robbantot rajzot!
reggelt
vki lécci válaszoljon az előző hozzászólásomra!
Hali !!
Itt egy pár újabb kép a motoromról!!
És már a blok is benne van - Kösz a segítséget Janz!!